Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 11 sty 2025, o 09:57



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 146  Następna strona
Jaki motocykl po SV? 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
A więc spróbuję wyjaśnić, mianowicie rozchodzi mi się o to, że generalizujecie.
"Ja nie kupię mocnego sporta, bo wole mieć przyjemność z winkli niż odwijać na prostej" - mocnym sportem można polatać i po winklach i po prostej,

Owszem można, tylko pytanie - odwiniesz manetę w litrze z pełnej garści w szczycie zakrętu? Ja w małej SVce tak :-)


Odwinę tyle, ile będę potrzebował - do końca, 3/4, do połowy. W SV-ce odwiniesz do końca i...? Jakoś tam przyśpiesza, a Tobie akurat potrzeba trochę więcej i jest :dupa:

skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
a że rossi nie umie dawkować gazu to jego sprawa, że mu tył ucieka :P

Mam nadzieję że to żart :-)


Oczywiście ;)

skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
Do latania po winklach też potrzebna jest moc, jak sobie przypomnę końcówkę tego sezonu to straszna męczarnia była z SV-ką. Na szybszych winklach miałem do wyboru - wejść na wyższym biegu i mieć za mało pary na wyjściu, wejść niższym biegiem i wyjść na odcince lub wachlować biegami w środku zakrętu.

Moim zdaniem to problem skrzyni nie mocy. W mocniejszym moto jak odwiniesz szybciej przyspiesza i wcześniej w zakręcie musisz zmienić bieg. Poza tym nie rozumiem problemu, jak trzeba to zmieniam bieg i tyle :P


Głupoty gadasz. Lecisz w zakręcie powiedzmy 140. Jakie masz możliwości wyboru biegu? Tylko dwie. Na 4 silnikowi braknie pary, żeby sobie fajnie zebrać zakręt. Na 3 Jakoś tam da radę, tyle że w szczycie zakrętu wejdziesz na odcinkę. Nie można w nieskończoność redukować. 150 konną maszyną nie będziesz miał tego problemu, możesz wejść na 2, 3 lub 4 i będzie fajnie. Poza tym - może to tylko moje odczucia - nie wachluje się bigami w zakręcie, ale starasz się dobrać bieg przed zakrętem. Czasem zdarzy się źle dobrać bieg i trzeba coś zmienić już w winklu i raczej nie uważam tego za zbyt przyjemne i bezpieczne.

skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
No albo wejść w zakręt wolniej i dać się objechać babci na skuterze nie mając przyjemności z winklowania :P Po to jest manetka, żeby sobie dawkować parę z pieca, a jak brakuje koników to nie da się więcej wykrzesać z motocykla. Oczywiście nie każdy potrzebuje 200KM, tak samo jak nie każdy umie wykorzystać 100% z maszyny. Ale lepiej mieć troszkę więcej, niż żeby zabrakło.


Ta, pamiętam miny ludzi w Radomiu jak nie mogli na swoich sportowych litrach dogonić Moniki Jaworskiej na CBR250, jedynie dwóch ludzi, jeden Hornetem, drugi ZXR400 za nią nadążali :-)


Dokładnie jak pisze B2RT - to są wolne tory, tam liczy się zwinność i łatwość prowadzenia. Chyba nie muszę pisać, jak sytuacja wyglądała by na drodze lub na torze poznań?


12 lut 2012, o 20:23
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
A więc spróbuję wyjaśnić, mianowicie rozchodzi mi się o to, że generalizujecie.
"Ja nie kupię mocnego sporta, bo wole mieć przyjemność z winkli niż odwijać na prostej" - mocnym sportem można polatać i po winklach i po prostej,

Owszem można, tylko pytanie - odwiniesz manetę w litrze z pełnej garści w szczycie zakrętu? Ja w małej SVce tak :-)


Odwinę tyle, ile będę potrzebował - do końca, 3/4, do połowy. W SV-ce odwiniesz do końca i...? Jakoś tam przyśpiesza, a Tobie akurat potrzeba trochę więcej i jest :dupa:


Chciałbym zobaczyć jak to robisz na litrze, tak tylko przypomnę że mówimy o szczycie zakrętu gdy jeszcze jedziesz w pełnym złożeniu i dopiero odwijasz i prostujesz moto.


Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
Do latania po winklach też potrzebna jest moc, jak sobie przypomnę końcówkę tego sezonu to straszna męczarnia była z SV-ką. Na szybszych winklach miałem do wyboru - wejść na wyższym biegu i mieć za mało pary na wyjściu, wejść niższym biegiem i wyjść na odcince lub wachlować biegami w środku zakrętu.

Moim zdaniem to problem skrzyni nie mocy. W mocniejszym moto jak odwiniesz szybciej przyspiesza i wcześniej w zakręcie musisz zmienić bieg. Poza tym nie rozumiem problemu, jak trzeba to zmieniam bieg i tyle :P


Głupoty gadasz. Lecisz w zakręcie powiedzmy 140. Jakie masz możliwości wyboru biegu? Tylko dwie. Na 4 silnikowi braknie pary, żeby sobie fajnie zebrać zakręt. Na 3 Jakoś tam da radę, tyle że w szczycie zakrętu wejdziesz na odcinkę. Nie można w nieskończoność redukować. 150 konną maszyną nie będziesz miał tego problemu, możesz wejść na 2, 3 lub 4 i będzie fajnie. Poza tym - może to tylko moje odczucia - nie wachluje się bigami w zakręcie, ale starasz się dobrać bieg przed zakrętem. Czasem zdarzy się źle dobrać bieg i trzeba coś zmienić już w winklu i raczej nie uważam tego za zbyt przyjemne i bezpieczne.

Owszem, bieg dobieram przed zakrętem, ale zaraz po minięciu szczytu odwijam i wrzucam kolejne biegi, poza tym nie bardzo mam gdzie latać po winklach z prędkościami powyżej 160-170 a dopiero wtedy w SV-ce zaczyna brakować mocy. Ale plan jest żeby się przesiąść na rzędową 600, a tam granica jest już sporo wyżej.

Dono napisał(a):
Dokładnie jak pisze B2RT - to są wolne tory, tam liczy się zwinność i łatwość prowadzenia. Chyba nie muszę pisać, jak sytuacja wyglądała by na drodze lub na torze poznań?

250 by nie wystarczyło ale idę o zakład że 600 objechałaby spokojnie te litry :-)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


12 lut 2012, o 20:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
Do latania po winklach też potrzebna jest moc, jak sobie przypomnę końcówkę tego sezonu to straszna męczarnia była z SV-ką. Na szybszych winklach miałem do wyboru - wejść na wyższym biegu i mieć za mało pary na wyjściu, wejść niższym biegiem i wyjść na odcince lub wachlować biegami w środku zakrętu.

Moim zdaniem to problem skrzyni nie mocy. W mocniejszym moto jak odwiniesz szybciej przyspiesza i wcześniej w zakręcie musisz zmienić bieg. Poza tym nie rozumiem problemu, jak trzeba to zmieniam bieg i tyle :P


Głupoty gadasz. Lecisz w zakręcie powiedzmy 140. Jakie masz możliwości wyboru biegu? Tylko dwie. Na 4 silnikowi braknie pary, żeby sobie fajnie zebrać zakręt. Na 3 Jakoś tam da radę, tyle że w szczycie zakrętu wejdziesz na odcinkę. Nie można w nieskończoność redukować. 150 konną maszyną nie będziesz miał tego problemu, możesz wejść na 2, 3 lub 4 i będzie fajnie. Poza tym - może to tylko moje odczucia - nie wachluje się bigami w zakręcie, ale starasz się dobrać bieg przed zakrętem. Czasem zdarzy się źle dobrać bieg i trzeba coś zmienić już w winklu i raczej nie uważam tego za zbyt przyjemne i bezpieczne.

Owszem, bieg dobieram przed zakrętem, ale zaraz po minięciu szczytu odwijam i wrzucam kolejne biegi, poza tym nie bardzo mam gdzie latać po winklach z prędkościami powyżej 160-170 a dopiero wtedy w SV-ce zaczyna brakować mocy. Ale plan jest żeby się przesiąść na rzędową 600, a tam granica jest już sporo wyżej.

SV-ce zaczyna brakować dużo wcześniej, z przeskoczeniem 3 biegu tj. ok 140km/h.

skwaro napisał(a):
Dono napisał(a):
Dokładnie jak pisze B2RT - to są wolne tory, tam liczy się zwinność i łatwość prowadzenia. Chyba nie muszę pisać, jak sytuacja wyglądała by na drodze lub na torze poznań?

250 by nie wystarczyło ale idę o zakład że 600 objechałaby spokojnie te litry :-)

A to już będzie zależeć od kierowcy, a nie od maszyny.


12 lut 2012, o 20:37
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2010, o 11:06
Posty: 298
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jaki motocykl po SV?
kozik napisał(a):
ooookermit napisał(a):
Miał ktoś z Was może do czynienia z ZX9, mam okazję łyknąć takową w dobrej cenie. Moto technicznie bez zarzutu, wizualnie widać jakąś niewielką kolizje w skutek której pomalowano czasze, bak i panele boczne, ale ogólnie wygląda to nieźle i jest dobrze spasowane. Boję się tylko o silnik i skrzynie, niby wszystko OK ale... może macie jakieś wskazówki?


Silnik ogólnie są wytrzymałe i mocne ale za to skrzynia lubi się sypnąć a w szczególności wyskakujące biegi. Tak się stało u kumpla, który takową posiada. Kiedyś myślałem, że takie problemy to się działy tylko w Romecie3 z źle wyregulowanymi biegami od którego zaczynałem ale nie w takiej maszynie. Jak będziesz możliwość to podczas jazdy próbnej dokładnie sprawdź ten element. Dokładnie też obejrzyj okolice główki ramy bo tym motocyklem większość lubi jeździć na kole tak jak mniejszym ZX6R a ten element lubi się sypnac przy częstym dobijaniu przedniego koła o asfalt.


Dzięki za podpowiedź!!!

_________________
Żyć z pasją i dla pasji! Umierać z uśmiechem na ustach.


13 lut 2012, o 16:05
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Myślałem że takiego moto jak mój zakazali w tym kraju, a tu artykuł na ścigaczu i w dodatku Wojtek:
http://www.scigacz.pl/Motocyklem,w,Alpy,w,krainie,agrafek,17665.html

Obrazek

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


13 lut 2012, o 21:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
Myślałem że takiego moto jak mój zakazali w tym kraju, a tu artykuł na ścigaczu i w dodatku Wojtek:
http://www.scigacz.pl/Motocyklem,w,Alpy,w,krainie,agrafek,17665.html

Niby wszyscy wiemy, co to za moto, ale że miałem kiedyś na takiego chrapkę, to napisz, jak się tym lata ;)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


13 lut 2012, o 22:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54
Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
Post Re: Jaki motocykl po SV?
skwaro napisał(a):
Ta, pamiętam miny ludzi w Radomiu jak nie mogli na swoich sportowych litrach dogonić Moniki Jaworskiej na CBR250, jedynie dwóch ludzi, jeden Hornetem, drugi ZXR400 za nią nadążali :-)


Myślisz że jakby jechali na cbr250 to by ją dogonili? :>
Nie każdy dobiera swój kolejny motocykl tylko pod względem mocy i osiągów, co nie zmienia faktów że często jest mocniejszy. Każdy ma swoje predyspozycje dla jednych żeby był zwinny i łatwo się przekładał w zakrętach, dla innego jest to duży moment żeby obładowany kuframi na autostradzie przy 250 łatwo wyprzedził prosiaka dla innego będzie to zapierdalacz od świateł do świateł a dla innych musi łączyć po ileś % wszystkie cechy. Dlatego niech każdy dobiera co tam sobie chce byle był On zadowolony a nie koledzy z baru.

_________________
http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska


14 lut 2012, o 16:44
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
pm2z napisał(a):
wojte napisał(a):
Myślałem że takiego moto jak mój zakazali w tym kraju, a tu artykuł na ścigaczu i w dodatku Wojtek:
http://www.scigacz.pl/Motocyklem,w,Alpy,w,krainie,agrafek,17665.html

Niby wszyscy wiemy, co to za moto, ale że miałem kiedyś na takiego chrapkę, to napisz, jak się tym lata ;)


Moto bardzo ciekawe, trzeba go zobaczyć na żywo jest piękny, jeździ też się ok tyle że dopiero mam 1kkm najechany.. i kiepsko coś opowiadać. Koleś w artykule ma KR więc w województwie już są dwa takie :)

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


14 lut 2012, o 18:37
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Słuchaj twój motocykl mimo wszystko jest popularny. Po prostu czegoś mu zabrakło (według opinii) aby był hitem ;)

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


14 lut 2012, o 18:41
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
pm2z napisał(a):
wojte napisał(a):
Myślałem że takiego moto jak mój zakazali w tym kraju, a tu artykuł na ścigaczu i w dodatku Wojtek:
http://www.scigacz.pl/Motocyklem,w,Alpy,w,krainie,agrafek,17665.html

Niby wszyscy wiemy, co to za moto, ale że miałem kiedyś na takiego chrapkę, to napisz, jak się tym lata ;)


Moto bardzo ciekawe, trzeba go zobaczyć na żywo jest piękny, jeździ też się ok tyle że dopiero mam 1kkm najechany.. i kiepsko coś opowiadać. Koleś w artykule ma KR więc w województwie już są dwa takie :)

browar napisał(a):
skwaro napisał(a):
Ta, pamiętam miny ludzi w Radomiu jak nie mogli na swoich sportowych litrach dogonić Moniki Jaworskiej na CBR250, jedynie dwóch ludzi, jeden Hornetem, drugi ZXR400 za nią nadążali :-)


Myślisz że jakby jechali na cbr250 to by ją dogonili? :>
Nie każdy dobiera swój kolejny motocykl tylko pod względem mocy i osiągów, co nie zmienia faktów że często jest mocniejszy. Każdy ma swoje predyspozycje dla jednych żeby był zwinny i łatwo się przekładał w zakrętach, dla innego jest to duży moment żeby obładowany kuframi na autostradzie przy 250 łatwo wyprzedził prosiaka dla innego będzie to zapierdalacz od świateł do świateł a dla innych musi łączyć po ileś % wszystkie cechy. Dlatego niech każdy dobiera co tam sobie chce byle był On zadowolony a nie koledzy z baru.

Myślę że to prawda i należy nam się spełnianie marzeń, byle z głową :)

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


14 lut 2012, o 18:44
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Notturno SV napisał(a):
Słuchaj twój motocykl mimo wszystko jest popularny. Po prostu czegoś mu zabrakło (według opinii) aby był hitem ;)


Tyle że ten moto jest zajebiaszczy i bardzo tani jak na swoje walory okolice ceny sv i dalej nikt go nie chce..

muszę pokazywać go chyba na jakiś zlotach żeby było zainteresowanie, nawet nie ma ich rozkręconych na all o używkach nie wspomnę. Tak jak LANCIA THESIS ostatnio chciałem nabyć, ale auto nieodsprzedawalne, siedziałem w takim za 11 000zł z 2004 w niesamowitym wyposażeniu, silnik fiata zawieszenie alfa 156 i tak się nie sprzedaje.. Polacy nie lubią indywidualnego podejścia do projektowania.
Obrazek

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


Ostatnio edytowano 14 lut 2012, o 22:09 przez wojte, łącznie edytowano 1 raz



14 lut 2012, o 18:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
browar napisał(a):
Nie każdy dobiera swój kolejny motocykl tylko pod względem mocy i osiągów, co nie zmienia faktów że często jest mocniejszy. Każdy ma swoje predyspozycje dla jednych żeby był zwinny i łatwo się przekładał w zakrętach, dla innego jest to duży moment żeby obładowany kuframi na autostradzie przy 250 łatwo wyprzedził prosiaka dla innego będzie to zapierdalacz od świateł do świateł a dla innych musi łączyć po ileś % wszystkie cechy. Dlatego niech każdy dobiera co tam sobie chce byle był On zadowolony a nie koledzy z baru.


Generalnie każda dyskusja na temat moto powinna się kończyć właśnie takim wnioskiem. Lepsze, dobre, dla każdego znaczy co innego.

_________________
BMW K1200S


14 lut 2012, o 20:43
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
Tak jak LANCIA THESIS ostatnio chciałem nabyć, ale auto nieodsprzedawalne, siedziałem w takim za 11 000zł z 2004 w niesamowitym wyposażeniu, silnik fiata zawieszenie alfa 156 i tak się nie sprzedaje.. Polacy nie lubią indywidualnego podejścia do projektowania.


Ja bym powiedział że to auto dla snobistycznego geja. Co z tego co w nim siedzi jak wygląda nieładnie :)
To że auto jest ciekawe i orginalne dizajnersko, to nie znaczy że będzie schodzić z salonu jak świeże bułeczki ze sklepu. I nie tylko tak jest w Polsce.
Chociażby ta starsza Multipla - cholernie funkcjonalne auto, ale paskudne z wyglądu :)

_________________
SVNERWUS


14 lut 2012, o 22:16
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Razor napisał(a):
wojte napisał(a):
Tak jak LANCIA THESIS ostatnio chciałem nabyć, ale auto nieodsprzedawalne, siedziałem w takim za 11 000zł z 2004 w niesamowitym wyposażeniu, silnik fiata zawieszenie alfa 156 i tak się nie sprzedaje.. Polacy nie lubią indywidualnego podejścia do projektowania.


Ja bym powiedział że to auto dla snobistycznego geja. Co z tego co w nim siedzi jak wygląda nieładnie :)
To że auto jest ciekawe i orginalne dizajnersko, to nie znaczy że będzie schodzić z salonu jak świeże bułeczki ze sklepu. I nie tylko tak jest w Polsce.
Chociażby ta starsza Multipla - cholernie funkcjonalne auto, ale paskudne z wyglądu :)

Osobiście lubię nieprzeciętne pomysły desingu i odważne projekty.
Auto pomijając tylną ogrzewaną kanapę, tv i dvd.. w podłokietniku z tyłu masz między innymi odsuwanie przedniego fotela jakieś pierdoły szok, wygląd niesamowity - nie jakieś bmw, merc, prawdziwe drewno doskonała jakość V6, 4cyl turbo.. Cena śmieszna jak za działający samochód tak młody.

Multipla to niewypał był i podobno jest, złe rozmieszczenie foteli. Mam grand scenica i uważam że tylko takie funkcjonalne powinny jeździć samochody.

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


14 lut 2012, o 22:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):

Multipla to niewypał był i podobno jest, złe rozmieszczenie foteli. Mam grand scenica i uważam że tylko takie funkcjonalne powinny jeździć samochody.


Kto Ci tak powiedział? Siedziałeś w niej choć raz? Mogę powiedzieć że "wychowałem" się na mulipli, toteż ją dobrze znam.
Rozmieszczenie foteli jest wręcz idealne. Każdy ma taki sam duży fotel, w pełni regulowany. Fotele można składać i wyciągać. W środku przy tym jest dużo miejsca, jest też normalnych rozmiarów bagażnik, a nie coś malutkiego jak w tych nowych, 7 miejscowych vanach.
Jest to bardzo funkcjonalne auto, w dobrej cenie, choć obecnie ciężko znaleźć porządny egzemplarz. Wiem coś o tym bo szukałem i nie znalazłem.


Apeluję przy okazji żeby nie zmieniać tematu!! To wstyd żeby tu pisać o samochodach :wstyd:


15 lut 2012, o 21:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Kalesony zamiast tapicerek w multipli - gratis :D
Grand scenic - super auto, bardzo ładne i dość awaryjne.

O przepraszam, faktycznie to nie temat o puszkach.


15 lut 2012, o 21:16
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
Tak jak LANCIA THESIS ostatnio chciałem nabyć, ale auto nieodsprzedawalne


Wygląd - gust jest jak dupa, każdy ma inną i o tym się nie dyskutuje.
Silniki Fiat MJTD - bardzo udana seria, nie powiem.

ale zawieszenie fiatowskie :razz2: :silent: a wiem, bo jeżdżę od 2002 różnymi modelami...

I jeszcze jedna rzecz: jakkolwiek to nie zabrzmi - to Alfa i Lancia są autami klasy premium (wyższa średnia).
i jak przychodzi do zakupu części - to ich cena też jest klasy premium...

Kupić nie sztuka - utrzymaj to w dobrym stanie.


15 lut 2012, o 23:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jaki motocykl po SV?
Co tu dużo mówić o f800s...poprostu jest piękny.

Obrazek


15 lut 2012, o 23:30
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 14 paź 2010, o 22:38
Posty: 330
Lokalizacja: Brzesko
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW f800s
Post Re: Jaki motocykl po SV?
lessero napisał(a):
wojte napisał(a):
Tak jak LANCIA THESIS ostatnio chciałem nabyć, ale auto nieodsprzedawalne


Wygląd - gust jest jak dupa, każdy ma inną i o tym się nie dyskutuje.
Silniki Fiat MJTD - bardzo udana seria, nie powiem.

ale zawieszenie fiatowskie :razz2: :silent: a wiem, bo jeżdżę od 2002 różnymi modelami...

I jeszcze jedna rzecz: jakkolwiek to nie zabrzmi - to Alfa i Lancia są autami klasy premium (wyższa średnia).
i jak przychodzi do zakupu części - to ich cena też jest klasy premium...

Kupić nie sztuka - utrzymaj to w dobrym stanie.


Zawieszenie ma alfy 156, jak ją widziałem pierwszy raz oniemiałem, to było to co chciałem mieć.. ale wejściu z powrotem do matrixa kupiłem focusa.. Gscenic do sprzedania ;).

To bmw f800s jest naprawdę piękne, jak po nie jechałem to tak raczej dla marki, bo zdjęcia jakoś mnie nie przekonywały (niezawodności, niskiego spalania, dobrej mocy/Nm i bajerów). Bo tak to przecież plastiki mają 100000 malowań itd.. a ten miał jeden kolor w dodatku żółty i to nie metalik, moja jak go zobaczyła, to że taki stary jakiś-malowanie, pewnie rozbity był i ktoś go tak pomalował.. Zrobiła pierwszą trasę i powiedziała że to jest najlepszy moto na jakim jechała/tylko plecak/. Zobaczymy się na jakimś zlocie to sobie go oblukacie, pierwszy na jaki się wybiorę to pewnie Częstochowa 14-15 kwietnia /założyłem wątek osobny/.

_________________
wydruki 60x40 cm 19,99zł papier i tusze HP, maszyna hp 130r, wydruki do 61x180cm
Fotografia ślubna http://www.poniewierski.com


16 lut 2012, o 00:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2010, o 07:03
Posty: 697
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2003
Post Re: Jaki motocykl po SV?
wojte napisał(a):
To bmw f800s jest naprawdę piękne, jak po nie jechałem to tak raczej dla marki, bo zdjęcia jakoś mnie nie przekonywały (niezawodności, niskiego spalania, dobrej mocy/Nm i bajerów). Bo tak to przecież plastiki mają 100000 malowań itd.. a ten miał jeden kolor w dodatku żółty i to nie metalik, moja jak go zobaczyła, to że taki stary jakiś-malowanie, pewnie rozbity był i ktoś go tak pomalował.. Zrobiła pierwszą trasę i powiedziała że to jest najlepszy moto na jakim jechała/tylko plecak/. Zobaczymy się na jakimś zlocie to sobie go oblukacie, pierwszy na jaki się wybiorę to pewnie Częstochowa 14-15 kwietnia /założyłem wątek osobny/.


Pewnie zobaczymy się w Częstochowie to chętnie oblukam małego brata mojego K ;)
Obrazek

_________________
BMW K1200S


16 lut 2012, o 08:22
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2901 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 146  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL