Autor |
Wiadomość |
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Ogólnie o napędzie
Oczywiście. Mój błąd
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
30 mar 2010, o 16:17 |
|
|
w555
motorowerzysta
Dołączył(a): 26 lut 2010, o 22:40 Posty: 89
|
Re: Ogólnie o napędzie
A może na jakaś maszynę rolniczą od razu się przesiąść?
_________________ Nie boję sie tego co trenuje 100 tyś. różnych kopnięć lecz tego co trenuje jedno kopnięcie 100tyś razy.
|
31 mar 2010, o 17:13 |
|
|
voorek
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 01:50 Posty: 278 Lokalizacja: Śrem
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s 2006r
|
Re: Ogólnie o napędzie
Pytanie mam - jaki łańcuch na sv1000 najlepszy? Muszę wymienić bo przednia zębatka jest słoneczko i trzaska już nawet, więc w grę wchodzi cały zestaw napędowy - dwie zębatki i łańcuch, coś w normalnej cenie ale dobrego (te X-ringi chyba ale są różne modele do sv1000 S).
_________________
Suzuki SV 650s K5 blue/black >> SV 1000s K6 grey/black
|
2 wrz 2010, o 18:32 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Ogólnie o napędzie
W Sce masz zębatki 17/40 110 ogniw łańcucha 530. Slayer zakupił kiedyś w jednym sklepie internetowych, który niestety już napędami się nie zajmuje, kompletny DIDowski superwzmocniony z zębatkami za 500zł. Ja z uwagi na własną przezorność kupiłem ten ZVMX-2, czyli hiper turbo extra wzmocniony ale zębatki JT a nie Sunstara, i dałem za niego 650zł bez wymiany - i to była najlepsza cena, bo taniej nie znalazłem nigdzie.
Lasooch miał w swojej już byłej SVce ten sam co ja mam teraz - powiedział, że przez 10 tys km tylko raz naciągnął łańcuch, bo więcej nie trzeba było...
_________________ SVNERWUS
|
2 wrz 2010, o 22:36 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Ogólnie o napędzie
A teraz w DL'u mam łańcuch RK, który jest chyba z plasteliny. Najechane ma raptem 6tys., z czego 3tys. moje i w tym czasie już 2 razy musiałem go delikatnie podciągać. Kosztował pewnie połowę mniej niż ten najzajebistszy DID, ale nie wróżę mu długiego żywota
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
3 wrz 2010, o 09:43 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Ogólnie o napędzie
W moim 1000 oryginalny RK przetrwał 16 kkm. Tylko nie wiem do końca czy przebieg był prawdziwy... Super wzmocnionym DID przejechałem 6 kkm i naciągałem go 2 razy. Jak dużo śmigasz to kup ten hiperwzmocniony Razora.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
3 wrz 2010, o 10:10 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Ogólnie o napędzie
Kiedyś porównywałem ceny i wychodziło, że RK były nawet ciut droższe - ale to było w czasach jak zakładałem ten temat. No i były zazwyczaj seryjnie zakuwane. Przyznaj się lasooch, że latasz wciąż na kole i to dlatego
_________________
SV650S K1
|
3 wrz 2010, o 10:23 |
|
|
spyra78
SV Rider
Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
|
Re: Ogólnie o napędzie
Hej! a co myślicie o tym? http://cgi.ebay.co.uk/AFAM-CHAIN-SPROCK ... 35a5265e3eznacie tą firmę? Właśnie myślę o wymianie łańcucha i zębatek- najchętniej na jakąś mniejszą z przodu i ciut większą z tyłu - może ktoś kupował gdzieś tego typu zestaw? Byłbym wdzięczny za pomoc Pozdrawiam!
_________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
---==Facebook==---
|
4 wrz 2010, o 02:43 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Ogólnie o napędzie
Nie przypominam sobie by ktoś kupował AFAM. Niby dobra firma ale nie wiem czy będziesz miał jakieś opinie z użytkowania tutaj. Na forum rządzi DID i Sunstar
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
4 wrz 2010, o 09:41 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Ogólnie o napędzie
AFAM to DID, tyle, że AFAM służy do katowania go na torze, czyli większa wytrzymałość itp. co za tym idzie cena duża. Ale wytrzyma sezon latania po torze przez zawodowca.
|
4 wrz 2010, o 12:25 |
|
|