Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 00:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Owca007 napisał(a):
Sprawdź chłodnicę po pierwsze czy nie jest zatkana znaczy czy płyn przez nią swobodnie przepływa i czy żeberka nie ma zkalejone brudem, potem jak wszystko jest dobrze to termostat bądź pompa wody. Innej opcji nie ma.


a czym wyczyścić, umyć chłodnicę? Bo te żeberka to delikatne są i nie chcę uszkodzić :/


I jeszcze:
Z kumplem wymieniałem łożysko główki ramy i teraz się zastanawiam, czy i kiedy mam je ponownie dociągać (tą pierwszą nakrętką) - czy po jakimś konkretnym przebiegu (jakim?) czy dopiero jak zauważę luzy?

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


22 mar 2012, o 20:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pioszu
comp to jest chyba tłumienie dobicia
reb odbicia
Sag napięcie wstępne.
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=91980

Co do pytania. To chyba musisz zwiększyć kompresje, ale lepiej poczytaj. Nie jestem pewien xD


22 mar 2012, o 20:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pm2z napisał(a):
Owca007 napisał(a):
Sprawdź chłodnicę po pierwsze czy nie jest zatkana znaczy czy płyn przez nią swobodnie przepływa i czy żeberka nie ma zkalejone brudem, potem jak wszystko jest dobrze to termostat bądź pompa wody. Innej opcji nie ma.


a czym wyczyścić, umyć chłodnicę? Bo te żeberka to delikatne są i nie chcę uszkodzić :/


I jeszcze:
Z kumplem wymieniałem łożysko główki ramy i teraz się zastanawiam, czy i kiedy mam je ponownie dociągać (tą pierwszą nakrętką) - czy po jakimś konkretnym przebiegu (jakim?) czy dopiero jak zauważę luzy?


a np takim czymś:

http://www.kleenflo.pl/p%C5%82yn-do-p%C ... 5%82odnicy

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


22 mar 2012, o 21:01
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeszcze ja pospamuje...

W instrukcji do svki jest napisane - aby nie utrzymywać długotrwale niskich obrotów podczas jazdy, albo coś w ten deseń...

W samochodowych silnikach benzynowych 16V unika się jazdy poniżej 2000 obrotów.
Unika się tez energicznego przyśpieszania z niskich obrotów - raczej redukcja, obroty do 4000 i rura.

No i pytanko - przy spokojnym kulaniu sie po wsiach, unikać schodzenia poniżej jakich obrotów...
Czy 3000 to rozsadne minimum aby panewki w dupe nie dostawały?
Czy lepiej podgonić do 4000?

Wiem, wiem - trzeba było se choppera kupić :silent:


22 mar 2012, o 21:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lessero, nei wiem czy głównie chodzi o smarowanie, ale wydaje mi się, że również poniżej 3tys. obr silnik bardzo szarpie co zużywa podzespoły motocykla.
Oczywiście pod obciążeniem motocykl potrzebuje odpowiedniego smarowania.
W serwisówce jest napisane, aby sprawdzać ciśnienie oleju właśnie przy 3tys. obrotów/min.


22 mar 2012, o 21:17
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
lessero, nei wiem czy głównie chodzi o smarowanie


No właśnie nie o smarowanie tym razem się rozchodzi, a o obciążenie silnika.
Gdy utrzymywane są za niskie obroty podczas pracy pod obciążeniem, na wał działają bardzo duże siły,
co może wpłynąć niekorzystnie na trwałość el. korbowodu m.in łożyska ślizgowe moga zostać wybite.

Przeważnie jeżdze w zakresie 4000 - 7000, ale czasem coś mnie podkusi pogulgotać tłumikiem "z wybiegu"...
Przy 3500 na 6 jest chyba 80 km/h


22 mar 2012, o 21:32
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2010, o 11:47
Posty: 77
Lokalizacja: Okolice Węgrowa
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Powitać!

Czym najlepiej umyć tłoczki hamulcowe przed założeniem nowych klocków? Czego Wy używacie i czy wyciągacie tłoczki z korpusów, jeżeli tak: to jak?


Pozdrawiam!


22 mar 2012, o 22:11
Zobacz profil
Mister Menel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58
Posty: 1762
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Baaaca napisał(a):
Powitać!

Czym najlepiej umyć tłoczki hamulcowe przed założeniem nowych klocków? Czego Wy używacie i czy wyciągacie tłoczki z korpusów, jeżeli tak: to jak?


Pozdrawiam!


Ostatnio miałem to samo pytanie. Łasuch polecił denaturat. Tłoczki wyciągałem całe. Tyle, że równa się to z wymianą płynu hamulcowego. Zaciski odkręciłem, przy pomocy kompresora wycisnąłem tłoczki. Następnie rozkreciłem zaciski, wyciągnąłem tłoczki. Generalne czyszczenie, wszystkiego. Potem smar do tłoczków i wszystko skręcamy, zalewamy płynem i bawimy się w odpowietrzanie układu.

_________________
Chla ktoś coś :D ?

SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6


22 mar 2012, o 22:27
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2010, o 11:47
Posty: 77
Lokalizacja: Okolice Węgrowa
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok Maćku, już mam jakąś propozycję, ale dajmy się jeszcze komuś wypowiedzieć :D


22 mar 2012, o 22:32
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 21:42
Posty: 256
Lokalizacja: OPOLSKIE
Płeć: mężczyzna
Moto: Er łan 2002 r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
denaturat jest the best :] tłoczki wyciągam pompując hamulcem jak zaciski mam zdjęte rozbieram myje denaturatem smaruje płynem hamulcowym i składam potem wlewam denaturat i płucze układ i nowy płyn..... tak mnie uczył majster :] 13 lat temu przy polonezach i jak dla mnie działa i przy moto ;]

_________________
....płyń zawsze pod prąd , z prądem płynie tylko gówno ;]


22 mar 2012, o 22:36
Zobacz profil ICQ WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2010, o 11:47
Posty: 77
Lokalizacja: Okolice Węgrowa
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bossyy napisał(a):
denaturat jest the best :] tłoczki wyciągam pompując hamulcem jak zaciski mam zdjęte rozbieram myje denaturatem smaruje płynem hamulcowym i składam potem wlewam denaturat i płucze układ i nowy płyn..... tak mnie uczył majster :] 13 lat temu przy polonezach i jak dla mnie działa i przy moto ;]



OK, czyli zawsze po wymianie klocków wymieniasz płyn?


22 mar 2012, o 22:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej.

Potrzebuje kupić tą kopułkę "chromowaną" na obrotomierz. Wiem ile sobie Suzuki woła za to....
Jest jakieś inne źródło? Na ebay, czy może jest jakiś zagraniczny sklep z częściami w dobrych cenach?

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


22 mar 2012, o 22:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pm2z napisał(a):
(...)
Z kumplem wymieniałem łożysko główki ramy i teraz się zastanawiam, czy i kiedy mam je ponownie dociągać (tą pierwszą nakrętką) - czy po jakimś konkretnym przebiegu (jakim?) czy dopiero jak zauważę luzy?

Może ktoś doradzi?

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


23 mar 2012, o 10:55
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli nie ma luzu to nic nie musisz dokręcać.

_________________
SV liter z owiewkom:)


23 mar 2012, o 11:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie. Jadę sobie dziś spokojnie do pracy, nagle słyszę jak coś zaczyna cyklicznie obcierać. Dźwięk nasila się coraz bardziej , częstotliwość zależna jest od szybkości jazdy. Dobiega raczej z przodu sprzeta. Myślę coś hamulce obcierają i staram się "przetrzeć klocki" hamując. Jednak nie pomaga. ( klocki mają jeszcze dużo "mięsa"). Zapada decyzja o zatrzymaniu się. Przepycham motocykl i usiłuję wysłuchać skąd dobiega hałas, trzymając kierownice wyczuwałem wyraźne tarcie w momencie dzwieku. Ale że do pracy zostało niewiele ponad 1km , myśle jakoś dojade. No to sru jade i hałasuję. Nacisnąłem dość energiczni i punktowo hamulec raz jeszcze, Dźwięk ustał i do pracy dojechałem już normalnie.
Coś na klocku hamulcowym? Wpadło miedzy szczęki ? Czy może coś ze skrzynią? Albo przednia zębatka - łożyska?
Wiem że ciężko tak na odległość i z opisu ale może macie jakieś pomysły?
Czy lekko nierówno wyciągnięty łańcuch ma duży wpływ na łożysko przedniej zębatki jeśli naciąg jest ok?

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


23 mar 2012, o 11:18
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może zacisk się na prowadnicach zawiesił i hamował. Wątpię, żeby to było przez łańcuch bo on by trzeszczał, a nie tak spowalniał. Sprawdź wyczyść zaciski z przodu.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


23 mar 2012, o 11:23
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 12:50
Posty: 12
Lokalizacja: uk/lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam

Mozecie podpowiedziec gdzie mozna kupic kompletny zestaw mocowan/srubek wraz z grometami, pinami, podkladkami etc do Suzi w wersji S z pelnymi owiewkami?
Czy ewentualnie trzeba wszystkie pierdolki dobierac samemu? :hmm:


23 mar 2012, o 16:17
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 22:35
Posty: 81
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
silver napisał(a):
zadam naiwne pytanie:to nagrzewanie to na postoju, czy jak jeździsz? Para leci może dlatego, że wylałeś na chłodnicę trochę płynu i to parowało.


Jest to na postoju bo bałem sie wyjechac... Wieczorem sie przejade i zobacze co z temperatura... Wlałem raz jeszcze płyn i tez mało weszło. Pytanie: gdzie znajdouje sie termostat :D


23 mar 2012, o 16:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
trovao napisał(a):
Pytanie. Jadę sobie dziś spokojnie do pracy, nagle słyszę jak coś zaczyna cyklicznie obcierać. Dźwięk nasila się coraz bardziej , częstotliwość zależna jest od szybkości jazdy. Dobiega raczej z przodu sprzeta. Myślę coś hamulce obcierają i staram się "przetrzeć klocki" hamując. Jednak nie pomaga. ( klocki mają jeszcze dużo "mięsa"). Zapada decyzja o zatrzymaniu się. Przepycham motocykl i usiłuję wysłuchać skąd dobiega hałas, trzymając kierownice wyczuwałem wyraźne tarcie w momencie dzwieku. Ale że do pracy zostało niewiele ponad 1km , myśle jakoś dojade. No to sru jade i hałasuję. Nacisnąłem dość energiczni i punktowo hamulec raz jeszcze, Dźwięk ustał i do pracy dojechałem już normalnie.
Coś na klocku hamulcowym? Wpadło miedzy szczęki ? Czy może coś ze skrzynią? Albo przednia zębatka - łożyska?
Wiem że ciężko tak na odległość i z opisu ale może macie jakieś pomysły?
Czy lekko nierówno wyciągnięty łańcuch ma duży wpływ na łożysko przedniej zębatki jeśli naciąg jest ok?


Znam winowajce, łożysko przedniego koła. Po zdjęciu zacisków i kręceniu kołem, chrobocze i piszczy.
Da się ogarnąć łożysko w garażu, standardowymi narzędziami przy odrobinie zdolności mechanicznych ?

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


23 mar 2012, o 20:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
trovao napisał(a):
trovao napisał(a):
Pytanie. Jadę sobie dziś spokojnie do pracy, nagle słyszę jak coś zaczyna cyklicznie obcierać. Dźwięk nasila się coraz bardziej , częstotliwość zależna jest od szybkości jazdy. Dobiega raczej z przodu sprzeta. Myślę coś hamulce obcierają i staram się "przetrzeć klocki" hamując. Jednak nie pomaga. ( klocki mają jeszcze dużo "mięsa"). Zapada decyzja o zatrzymaniu się. Przepycham motocykl i usiłuję wysłuchać skąd dobiega hałas, trzymając kierownice wyczuwałem wyraźne tarcie w momencie dzwieku. Ale że do pracy zostało niewiele ponad 1km , myśle jakoś dojade. No to sru jade i hałasuję. Nacisnąłem dość energiczni i punktowo hamulec raz jeszcze, Dźwięk ustał i do pracy dojechałem już normalnie.
Coś na klocku hamulcowym? Wpadło miedzy szczęki ? Czy może coś ze skrzynią? Albo przednia zębatka - łożyska?
Wiem że ciężko tak na odległość i z opisu ale może macie jakieś pomysły?
Czy lekko nierówno wyciągnięty łańcuch ma duży wpływ na łożysko przedniej zębatki jeśli naciąg jest ok?


Znam winowajce, łożysko przedniego koła. Po zdjęciu zacisków i kręceniu kołem, chrobocze i piszczy.
Da się ogarnąć łożysko w garażu, standardowymi narzędziami przy odrobinie zdolności mechanicznych ?


Ja sobie poradziłem, więc Ty też dasz radę. Kosztuje koło 12zł/szt jak dobrze pamiętam, a numer łożyska masz podany kilka stron wcześniej

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


23 mar 2012, o 21:55
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL