Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pierwszy objaw to taki, że na obrotach jałowych po wciśnięciu klamki sprzęgła silnik chodzi trochę ciszej i jest minimalna różnica w dźwięku. Drugi objaw to taki, że jak rozpędzam się np na drugim biegu do 10 000 obr/min to po odpuszczeniu gazu jak motocykl hamuje silnikiem to przy ok 8 000 obr/min słychać tak, jakby coś w silniku było obluzowane i wpadało w rezonans.
Kosz pochodzi z rocznika 2004 i jest po przebiegu 17 000 km. Do zapłaty grosze, koło 250zł.
|
25 mar 2012, o 17:58 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Klekoczący kosz sprzęgłowy to chyba raczej standard w SV?
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
25 mar 2012, o 20:44 |
|
|
KUBAS007
rowerzysta
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 23:06 Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie to ja tez mam problem bo cos słysze ze mi szumi jak jade tak jakby przednia zebatka miala luz znaczy nie jest to lancuch sam w sobie bo ten dzwiek jest co jakis czas im wieksza predkosc to czestoliwosc sie zwieksza. Co to moze byc?? CZy to moze jednak cos ze sprzegłem? Ale wcisnie ie sprzegła za duzo nie zmienia... Moze minimalnie cichszy jest ten dzwięk ale i tak wystepuje.
|
25 mar 2012, o 20:57 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pojedź na parking, zdejmij kask, rozpędź się do 20km/h i zgaś sprzęta (oczywiście na luzie lub ze sprzęgłem). Gdy hałasuje łańcuch lub zębatki to wtedy nie da się tego z niczym pomylić
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
25 mar 2012, o 21:00 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może znowu po prostu łożyska w kole.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
25 mar 2012, o 21:07 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
25 mar 2012, o 21:34 |
|
|
KUBAS007
rowerzysta
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 23:06 Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Łożysko w kole napewno nie Musze zobaczyc tą przednia zebatke. Bo stawiam na cos z przeniesieniem napedu albo zebatka ma jakies luzy albo mysłalem ze moze byc to sprzęgło. Jtruo jak ebde miał czas to zrobie ten test a jak nie to odkręce pokrywe i dostane sie do przedniej zebtaki i bedzie jasne:)
|
25 mar 2012, o 22:05 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Standard. A w silnikach 1000 jest jeszcze gorzej. Ale okazuje się, że można to poprawić, tylko drogo. Kosze sprzęgłowe litrów mają wadę fabryczną, zbyt duży luz i stąd to grzechotanie. Od jakiegoś czasu w Warszawie można oddać kosz do regeneracji, polega to na wstawieniu nowej tulei z brązu i czymś tam jeszcze. Koledzy z forum v-stroma zachwyceni, bo już kilku przetestowało i wszyscy bez wyjątku bardzo polecają. Na usługę jest pisemna gwarancja. Tylko ta zabawa kosztuje 650zł
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
26 mar 2012, o 00:54 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Faktycznie, w 1000 słychać to bardzo mocno. Co do zabiegu, to pytanie na ile to wymaga naprawy? czy od takiego luzu coś może się stać? (pomijam walory akustyczne, do tych już przywykłem ) zawsze pocieszałem się cytatem kolegi "dobrze ze słychać, to znaczy że cały czas jest na swoim miejscu ", ale teraz dałeś mi do myślenia
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
26 mar 2012, o 02:04 |
|
|
lebiodek
motocyklista
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć, od niedawna posiadam SV i ostatnio zauważyłem problem z wolnymi obrotami. Dojeżdżam do skrzyżowania i silnik cały czas ma 2,2tys. To nie problem roll-gazu, linek itp. To już sprawdziłem. Wszystko przesmarowane i bardzo ładnie działa. Przepustnice się zamykają. Jest OK. To nie problem linki od ssania i regulatora wolnych obrotów (to pokręcadło). Co ciekawe jak wcisnę sprzęgło i wrzucę 1 i próbuję ruszyć z wciśniętym hamulcem to obroty oczywiście spadają i co ciekawe już jest ok. tzn. 1,4tys. ładnie trzyma na luzie. Kilka przegazowań i problem powraca, choć nie zawsze. Czasem sam po prostu zmniejszy obroty do 1,4tys. i jest ok. Może ktoś spotkał się z taką dolegliwością, bo jest to strasznie uciążliwe? (trochę długi post wyszedł sorry )
|
26 mar 2012, o 09:20 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli stało się to w pewnym momencie to wyciągnij gaźniki i dokładnie posprawdzaj poziomy paliwa, iglice czy się nie obluzowały, zaworki iglicowe a potem je synchronizuj. Przeważnie dzieje się tak jak do cylindra dostaje się lewe paliwo z gaźnika.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
26 mar 2012, o 09:57 |
|
|
xairo
SV Rider
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 23:32 Posty: 609 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: cafe racer
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy tarcze hamulcowe do SV1000 nie są takie same jak w SV650? http://www.ebay.com/itm/280779077488?it ... 70&vxp=mtr
|
26 mar 2012, o 10:03 |
|
|
lebiodek
motocyklista
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki kozik! Jeszcze tak się zastanawiam, czy jest możliwe zacinanie się przepustnicy z iglicą (tej unoszonej podciśnieniem)? Może ona minimalnie klinuje się.
|
26 mar 2012, o 10:08 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na nagrzanym silniku przed ruszaniem gaźników zdejmij całego airboxa, będziesz widział przepustnice w gaźnikach. Na pracującym silniku przy odpuszczaniu gazu zobacz czy się cofają. Jeśli któraś się zatrzyma w dymam momencie to ją palcem cofnij, będziesz wtedy wiedział czy obroty spadają.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
26 mar 2012, o 10:19 |
|
|
lebiodek
motocyklista
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok. Może jutro wszystko zdemontuję. Synchronizacja z wykorzystaniem u-rurki będzie ok? I jeszcze jedno: czy brak synchronizacji może objawiać się właśnie takimi dziwnymi zachowaniami? Kiedyś miałem rzędówkę (XJ) i gdy gaźniki były rozjechane to kiepsko przechodziła z obrotów biegu jałowego na wyższe.
|
26 mar 2012, o 10:29 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W litrze tarcze mają większą średnicę. Dokładnie tą wersję bym obstawiał, typowe objawy syfu w gaźnikach. Przy okazji przyjrzyj się dobrze filtrowi powietrza czy coś przez niego nie leci, czy airbox pod filtrem nie jest brudny, czy nie ma jakichś przedmuchów, niezaślepionych króćców, bo od czystego powietrza jeszcze żaden gaźnik się nie ubrudził
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
26 mar 2012, o 11:05 |
|
|
vazon
motocyklista
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 21:08 Posty: 281 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam takie szybkie pytanko: aby przykręcić tarcze, powinienem się uzbroić w klej do gwintów???czy zbędna fatyga??? oryginalnie było na klej.
_________________
|
26 mar 2012, o 20:54 |
|
|
maćko
Mister Menel
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58 Posty: 1762 Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Gix 750 k6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
.....y.....y..... Tak ?!
_________________ Chla ktoś coś ?
SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
|
26 mar 2012, o 20:55 |
|
|
tonelock
rowerzysta
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 15:09 Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Zrobiłem w marcu 1000km i okazało się ,że ubyło jakieś 600ml oleju. Mechanik twierdzi ,iż coś jest nie tak. Pytanie czy mam się tym martwić? Czy na 1000 km 600 ml to aż tak duzo?
|
26 mar 2012, o 23:42 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pałowałeś mocno motocykl? Czy po zaparkowaniu moto po jeździe zostają plamy oleju na ziemii? Sprawdź czy gdzieś nie ma wycieków i czy się nie poci...
Ja miałem taki problem, że w zeszłym sezonie olej pełny syntetyk znikał mi w podobnych ilościach - teraz po regulacji gaźników i uzupełnieniu brakującej podkładki-uszczelki miedzianej pod śrubą spustową oleju (zawsze miałem plamy pod silnikiem po jeździe) poziom jest bez zmian.
|
26 mar 2012, o 23:53 |
|
|