Re: Pytanie do siedzących w reklamie :)
Pomyśl za ile Ci się opłaca. Ja za mniej niż 50 zł miesięcznie bym sobie na płocie nie dał powiesić reklamy. W mniejszej kwocie zysk jest mały, a reklama wisi i :cenzura:
50 zł to raptem kilka litrów benzyny czy małe codzienne zakupy.
Co ten koleś reklamuje? Trzeba się zastanowić nie "ile reklama jest warta", tylko ile klient da i ile Cię satysfakcjonuje. To on chce kupić a nie ty sprzedać. Tobie było dobrze też wcześniej.
Jeśli koleś reklamuje piece węglowe, to 1 sztuka takiego pieca to dla niego zarobek kilkuset zł. Jeśli Twoja reklama da mu 1 klienta na 2 miesiące to opłaca mu się wybulić 100 zł / miesiąc - zarobi te 200 zł mniej, ale lepiej mniej niż nic. A jak przyjdzie okres zimowy, to tych pieców sprzeda 3 miesięcznie, więc opłacalność rośnie.
Jeśli ma np stację kontroli pojazdów to wystarczy zrobić 1 przegląd miesięcznie i ma już 100 zł dla Ciebie, a zarobi dużo więcej. Zmienia też opony, kantuje na częściach, naprawia, holuje itp usługi.
Reklama bannerowa na zwykłym płocie bez oświetlenia raczej nie jest warta więcej niż te 100 zł. Duże firmy nie mają raczej w zwyczaju wieszać reklam na płotach, tylko inwestują w te stalowe konstrukcje wolno-stojące. Takie mogło by być droższe. No chyba że masz jakiś zajebisty płot
Możesz się też przejechać po mieście, zobaczyć kto ma reklamę na płocie i zapytać za ile powieszą Twoją
Ściemniasz że otwierasz zakład mechaniczny i zaraz się dowiesz jak się cenią.
No i podatek dolicz od wzbogacenia
Oczywiście mogę się mylić w powyższych wywodach.