Autor |
Wiadomość |
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
10 kwi 2012, o 09:21 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak poznać czy SV ma jakieś ograniczenie mocy lub czy jest zdławiona? Wiem, że były jakieś numery VIN które o tym świadczyły. A oprócz tego? Najchętniej to bym się z kimś przejechał, żeby sprawdzić różnice w naszych SV-kach. Nudzi się ktoś w czwartek lub w weekend?
|
10 kwi 2012, o 19:04 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możemy się przejechać
|
10 kwi 2012, o 19:18 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam
Pytanie nr 1
Śrubka która jest wkręcona w lagę od dołu (chyba w tłumik - o ile tak to się zwie) dokręcana jest siłą 20 Nm oraz wg serwisówki powinna być zabezpieczona THREAD LOCK "1342". Czyli jest to jakiś rodzaj kleju, pytanie jaki? Mam kleje do gwintów Loctite 243 (średni) i 2701 (mocny). Mogę tam dać tego średniego, ale pytanie czy będzie odpowiedni.
Pytanie nr 2
Tarcze hamulcowe - śruby mocujące też należy zamontować na klej. Loctite 243 będzie odpowiedni?
|
10 kwi 2012, o 20:16 |
|
|
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wiem o jaki klej Ci chodzi bo sam czasem używam, ale ani przy lagach ani przy tarczach nie stosowałem, jeśli byś chciał to bym proponował słaby jakiś, żeby odkręcić jeszcze kiedyś
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
|
10 kwi 2012, o 20:43 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zgadzam sie z kaczim jeśli chcesz to jeszcze w przyszłości odkręcić to słabiutki klej zapodaj, u mnie kleju nie dałem i sie nic nie luzuje
|
10 kwi 2012, o 21:00 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy tarczach serwisówka wyraźnie pisze o kleju, natomiast przy lagach jest inny specyfik. Kurde, muszę w takim razie poszukać słabego, ale może być problem, bo tam gdzie kupuję do firmy nie mają.
|
10 kwi 2012, o 21:02 |
|
|
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to powiedz to wszystkim mechanikom Żebro
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
|
10 kwi 2012, o 21:22 |
|
|
Tomeczek
motocyklista
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:56 Posty: 220 Lokalizacja: Poznań\Jarocin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4 golas
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
naklejki "SV650" w oryginale na plastikach są przyklejane na lakier czy pod bezbarwny?
_________________ SV 650 k4 na golasa
|
10 kwi 2012, o 21:31 |
|
|
RobertO
SV Rider
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 05:21 Posty: 651 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B 1250 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na owiewkach na lakier, na zbiorniku pod klarem
_________________ motostylizacja.pl http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... add1=upert viewtopic.php?f=9&t=5296
|
10 kwi 2012, o 21:42 |
|
|
Tomeczek
motocyklista
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:56 Posty: 220 Lokalizacja: Poznań\Jarocin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4 golas
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzięki:)
_________________ SV 650 k4 na golasa
|
10 kwi 2012, o 21:55 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy jakim stanie bieżnika (mm) powinno zmienić się opony? Z tyłu mam qualiffier 2, z przodu qualiffier 1.
|
12 kwi 2012, o 11:43 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gdy wskaźnik TWI będzie równy z powierzchnią bieżnika.
|
12 kwi 2012, o 13:06 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok, dzięki. A ile mm bieżnika mają nowe Qualiffiery?
|
12 kwi 2012, o 17:27 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co mi się wydaje to ciężko nie zauważyć czy SV 650 jest zdławiona czy nie. Szczerze nie wiem jak można tego nie rozpoznać podczas jazdy/przyśpieszania.
|
12 kwi 2012, o 19:13 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też mi się tak zdaje i na 95% wydaje mi się że jest ok, ale wolę się upewnić. Czasami mam wrażenie czegoś jakby dziury w mocy między 4-6 tyś, ale może to kwestia zbyt wysokiego biegu... albo nieseryjnego wydechu.
|
12 kwi 2012, o 19:27 |
|
|
dasio
rowerzysta
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51 Posty: 42 Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
SV650 N '00 Czy prędkość max na poziomie 180-190 km/h to standard? Skok manetki do samego końca i w sumie na 5-6 biegu słabo się buja to moto tak od 160 km/h. Na niższych biegach ładnie przyspiesza ale na poziomie 9 tyś już koniec mocy i nie wkręca się dalej. Nie chodzi mi o rekordy prędkości i przegrzewanie silnika ale ciekawi mnie czy po prostu bez owiewek jedzie wolniej. Oczywsitym jest, ze nie jechałem z pozycją wyprostowaną a'la kij od szczotki Generalnie mam ochotę jechać do autoryzowanego serwisu Suzuki w Warszawie. Możecie polecić któryś szczególnie? EDIT Chyba znalazłem odpowiedź na swoje pytanie: http://www.youtube.com/watch?v=zNIkm6ArlsAMogłem zapomnieć, ze to moto ma 72 KM
|
12 kwi 2012, o 20:22 |
|
|
Mateuszls91
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2011, o 22:57 Posty: 404 Lokalizacja: Siewierz/Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 00' --> XX 97'
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
masz ten sam problem co ja;p Na 5 biegu 195 km/h i na 6 tyle samo;p Na to 200 nie wskoczy;p
|
12 kwi 2012, o 20:36 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moja była SV naked 2001 bez problemu latała 190km/h w dwie osoby i z trzema kuframi. Nie był to na pewno v-max, tylko prędkość przypadkiem osiągana podczas jakiegoś wyprzedzania. 200-210 solo też bywało nie raz i też nadal nie był to do końca odkręcony gaz Prawdę mówiąc nigdy nie sprawdzałem do ilu SV by się rozpędziła, jakoś nie czułem potrzeby dasio - jak chcesz by Twój motocykl nabrał wigoru, to daruj sobie ASO i podjedź lepiej do dobrego mechanika. Ja mogę z ręką na sercu polecić Kudłatego z Międzyborowa, jak Ci zrobi pełną regulację zaworów i gaźników, to nie poznasz własnego motocykla. Pytanie tylko, czy to nie za daleko od Ciebie
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
12 kwi 2012, o 20:51 |
|
|
dasio
rowerzysta
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51 Posty: 42 Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No widzisz lasooch to jednak nie lata te moje moto jak trzeba. A już wpędzałem się w kompleksy, że waga za duża, myślałem tez o obliczeniach kąta natarcia wiatru i wpływu na v max Podobno do dobrego mechanika nigdy nie jest za daleko. Poszukam u siebie. Jak nic nie znajdę odezwę się do Ciebie:)
|
12 kwi 2012, o 21:25 |
|
|