A dlaczego mamy zapomnieć o temacie? Może wyjdzie jeszcze coś o czym nie wiemy?
Pan Mgr. Inż. Stefan Myszkowski jako fachowiec piszący artykuł dla Inter Motors pod kontem reklamy proponuje ten specyfik także do pracy w trudniejszych warunkach, smar ten ma być lekarstwem na wszelkie bolączki z zapiekaniem się tłoczka w gnieździe poprzez pojawienie się rdzy na nim.
Lepiej wydać pieniądze na nowy tłoczek lub jego regenerację niż na taki smar, który i tak już za dużo tu nam nie pomoże dlatego, że jak już wkradnie się nam rdza to będzie się pojawiać na nowo i taki smar nic nie pomoże przy właściwej pracy tego elementu.
Pan Mgr.Inż zaprzecza sam sobie! Jak można wypolerować tłoczek z rdzy skoro i tak pozostaną na nim wżery i element ten już nie będzie pracował tak jak powinien na samym początku zaraz po jego wypolerowaniu. Smar się nam wytrze a tłoczek będzie wchodził w dalszą reakcję i dalej będzie nam korodował.