Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 12 sty 2025, o 04:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
wymiana klocków 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: wymiana klocków
Dobra Panowie, czas zapomnieć o temacie bo końca nie widać a nie o to tu przecież chodzi :obity:

_________________
www.zielonapracownia.eu


16 kwi 2012, o 22:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: wymiana klocków
A dlaczego mamy zapomnieć o temacie? Może wyjdzie jeszcze coś o czym nie wiemy? :)

Pan Mgr. Inż. Stefan Myszkowski jako fachowiec piszący artykuł dla Inter Motors pod kontem reklamy proponuje ten specyfik także do pracy w trudniejszych warunkach, smar ten ma być lekarstwem na wszelkie bolączki z zapiekaniem się tłoczka w gnieździe poprzez pojawienie się rdzy na nim.

Slawuch napisał(a):
Ponadto, jeśli rośnie temperatura tłoka i zacisku hamulca
tarczowego lub tłoczków i cylinderka hamulca bębnowego,
to zmieniają się wymiary tych części. Gdy luz pomiędzy nimi
zmniejsza się, to rośnie ryzyko zablokowania się tłoka zacisku
hamulcowego lub tłoczka cylinderka hamulcowego. Ponieważ
warstwa rdzy zmniejsza luz pomiędzy współpracującymi,
wymienionymi elementami, więc ryzyko zablokowania
rośnie. Z wymienionych przyczyn wynika konieczność stosowania
takich smarów.


Lepiej wydać pieniądze na nowy tłoczek lub jego regenerację niż na taki smar, który i tak już za dużo tu nam nie pomoże dlatego, że jak już wkradnie się nam rdza to będzie się pojawiać na nowo i taki smar nic nie pomoże przy właściwej pracy tego elementu.

Slawuch napisał(a):
Zastosowanie tych smarów pozwoli, że np. tłoczek zacisku hamulca tarczowego będzie lekko przesuwał się zarówno bezpośrednio po naprawie jak i wiele miesięcy potem. Łatwość ruchu tłoczka jest niezbędna dla zapewnienia prawidłowej pracy hamulców, szczególnie przy śliskiej nawierzchni. Jeśli układ hamulcowy posiada układ ABS, to prawidłowy ruch tłoczków w zaciskach gwarantuje też prawidłowość pracy tego układu.


Pan Mgr.Inż zaprzecza sam sobie! Jak można wypolerować tłoczek z rdzy skoro i tak pozostaną na nim wżery i element ten już nie będzie pracował tak jak powinien na samym początku zaraz po jego wypolerowaniu. Smar się nam wytrze a tłoczek będzie wchodził w dalszą reakcję i dalej będzie nam korodował.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


16 kwi 2012, o 23:32
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: wymiana klocków
Bo weszła tak zwana "spina" :P

_________________
www.zielonapracownia.eu


16 kwi 2012, o 23:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL