Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 10:28



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 22:51
Posty: 42
Lokalizacja: WCI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy gaźnikowe SV też były dławione na module? Czy tylko wymyślnymi króćcami i otworami w gaźnikach?


22 kwi 2012, o 21:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):
Hubi, ten problem nie nastąpił od razu po zmianie wałków. Motocykl na biegu jałowym wkręca się prawidłowo. Jutro napryskam wd40 do fajek i zobaczę. Jak nie pomoże to zmienie wysokość iglic i wtedy zobaczę czy jest jakakolwiek zmiana.


A więc jednak zamało paliwa dochodziło??


22 kwi 2012, o 21:56
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 17 sty 2011, o 22:41
Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siemacie. Kończę remont silnika i skręcam wszystko do kupy. Przy składaniu gaźników do kupy zorientowałem się, że brakuje mi jednego króćca(mała rurka na którą nasadzamy wąż od wakuometru). No i teraz skąd ja mam to wytrzasnąć? :wtf:
Jakieś pomysły?


22 kwi 2012, o 23:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Słoniu napisał(a):
Hubi, ten problem nie nastąpił od razu po zmianie wałków. Motocykl na biegu jałowym wkręca się prawidłowo. Jutro napryskam wd40 do fajek i zobaczę. Jak nie pomoże to zmienie wysokość iglic i wtedy zobaczę czy jest jakakolwiek zmiana.


A więc jednak zamało paliwa dochodziło??
.

Problem leży jeszcze gdzie indziej.
Winowajcą mogą być za małe dysze główne paliwa, u mnie obecnie 155, ewentualnie zbyt uboga mieszanka. Sprawdziłem świecę z tylnego cylindra, z przedniego nie chciało mi się już wyciągać.
Oto ona:
Obrazek


23 kwi 2012, o 00:27
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2010, o 19:34
Posty: 57
Lokalizacja: Pszów
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ6 N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W gaźnikówce łożysko przy zębatce to jest 6305?

_________________
Sv 650s 2002


23 kwi 2012, o 22:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu, ta świeca nie jest jakoś mocno źle wypalona, może ciut ubogo, ale nie powinno być przez to problemów. Sprawdź drugą, bo może się okazać że jest okopcona. Jednak z tego co piszesz na niskich obrotach i na jałowym w całym zakresie jest ok? Może faktycznie lewy luft.

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


24 kwi 2012, o 01:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Problem jest tylko przy tych 7,5 tys obr, reszta bardzo dobrze.
W sumie to sam już nie wiem czy nie było tego od poczatku, natomiast od pierwszych kilometrów na nowych wałkach i nowych ustawieniach gaźników kolanko (i tylko kolanko) przedniego cylindra zmieniło kolor ze złotego na fioletowy, nie wiem jak tylne bo nie mogę dojrzeć. Sam fakt zmiany koloru kolanka tłumaczy, że temperatura spalania jest minimalnie za duża, napisałem minimalnie, bo żadnych problemów z przegrzewaniem silnika nie mam.
Z tego co ja wiem to kolor osadu świecy od szarego do kawy z mlekiem (ceglanego) jest jak najbardziej okej. Będę za pare dni u mojego mechanika to mi wzbogaci lekko mieszankę, jeżeli to nie pomoże to znaczy, że potrzebne są wieksze dysze.

EDIT: mam taki fajny ebook w pdf'ie o tuningu gaźników SV650, są tam opisane problemy i ich możliwe przyczyny - wychodzi na to co napisałem wyżej.


24 kwi 2012, o 01:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja bym podjechał do kogoś kto ma sondę szerokopasmową żeby AFR sprawdzić bo zbyt uboga mieszanka może skończyć żywot silnika jak mojemu koledze wyrywając szpilki głowicy z bloku...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


24 kwi 2012, o 07:19
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 20 sie 2010, o 08:20
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć! Szybkie pytanie: Wie ktoś gdzie kupić rolgaz do SV 1000N z 2004 roku? Czy będzie pasować ten z ASO do Yamahy R6? Chodzi o sam rolgaz, bo manetki chciałem Harrisa nabyć, a tymczasem jeźdzę ze zlutowanym tym plastikiem, bo poprzedni właściciel miał dzwona i tak to właśnie naprawił...


24 kwi 2012, o 14:17
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pasuje bo już kilka osób ma założone :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


24 kwi 2012, o 14:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Owca007 napisał(a):
Pasuje bo już kilka osób ma założone :).


W 1000? A nie w 650?

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


24 kwi 2012, o 18:36
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 18:18
Posty: 41
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam następujące pytanko, co sądzicie o odpaleniu motocykla "na pych"? Groźne to dla silnika tak bardzo jak dla uzębienia? :))


26 kwi 2012, o 21:39
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kilka razy odpalałem w ten sposób 650. Nigdy nic się nie stało.

_________________
SV liter z owiewkom:)


26 kwi 2012, o 21:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na pych raczej nic się nie powinno stać. W motocyklach wyścigowych tylko tak odpalają.

Na szczęście nigdy nie musiałem tego próbować, ale myśle że motocykl o tej pojemniości i w dodatku v-ke ciężko odpalić tym sposobem. To nie wueska więc uważaj i sam tego nie rób, tylko z pomocą kolegów.


26 kwi 2012, o 22:01
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oczywiście 2 osoby są potrzebne. Najlepiej trzy ;)

_________________
SV liter z owiewkom:)


26 kwi 2012, o 22:02
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 18:18
Posty: 41
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie dzisiaj w słonecznym dniu przy blokowaniu kierownicy kluczyk poszedł trochę za daleko i zostawiłem moto na postojówkach (głupi błąd początkującego... :/ ). Po 3 godzinach moto nie odpaliło. Fakt, że bez dużej górki w pojedynkę jest to niewykonalne. Dlatego też pytam żeby na przyszłość wiedzieć czy można tak awaryjnie moto odpalić.


26 kwi 2012, o 22:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
na pych nie polecam, juz lepiej zapożyczyć trochę aku

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


26 kwi 2012, o 22:44
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 21:42
Posty: 256
Lokalizacja: OPOLSKIE
Płeć: mężczyzna
Moto: Er łan 2002 r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kaCZi napisał(a):
na pych nie polecam, juz lepiej zapożyczyć trochę aku

lepiej "pożyczyć" prąd chociaż nie powinno się nic stać teoretycznie, SV to ani diesel ani niema rozrządu na pasku, zdażało mi się odpalać na "Pych" i moto żyło :]

_________________
....płyń zawsze pod prąd , z prądem płynie tylko gówno ;]


26 kwi 2012, o 23:14
Zobacz profil ICQ WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bossyy napisał(a):
kaCZi napisał(a):
na pych nie polecam, juz lepiej zapożyczyć trochę aku

lepiej "pożyczyć" prąd chociaż nie powinno się nic stać teoretycznie, SV to ani diesel ani niema rozrządu na pasku, zdażało mi się odpalać na "Pych" i moto żyło :]


jakbym nie mógł odpalić to po kumpla tel i linka holownicza, na pych to nie chce mi się latać, nawet jeśliby to nie szkodziło moto, a jak nic się nie stało to nie znaczy, że nie szkodzi prawda? Nie wiem w każdym razie

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


26 kwi 2012, o 23:33
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41
Posty: 172
Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć,
może ktoś zmierzyć średnicę zewnętrzną nita tarczy hamulcowej przedniej w sv650s z 2000r. Zależy mi na średnicy w miejscu połączenia tarczy (jak na foto). Dzięki.
Obrazek


28 kwi 2012, o 01:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL