Autor |
Wiadomość |
maxio
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55 Posty: 424 Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Helo. gdzie proponowalibyście podpiąc sie do pradu i do masy z wyswietlaczem zmiany biegów w litrze? pzdr
_________________ -------------------------------------- https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
|
29 kwi 2012, o 10:45 |
|
|
RobertO
SV Rider
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 05:21 Posty: 651 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B 1250 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najłatwiej ze świateł troszkę trudniej z akumulatora
_________________ motostylizacja.pl http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... add1=upert viewtopic.php?f=9&t=5296
|
29 kwi 2012, o 11:21 |
|
|
Faron
rowerzysta
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 20:26 Posty: 28 Lokalizacja: Warszawa/Ochota
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siemanko. Jaki opornik jest podłączony do obrotomierza w gaźnikowej eSce? Elektryk próbuje mi naprawić obrotomierz i z tego co mówi wsadził pół-amperowy (???) i obrotomierz wkazuje 12 tys obrotów na luzie.... Help
|
29 kwi 2012, o 17:34 |
|
|
wlmi
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2011, o 09:32 Posty: 182 Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZZR 1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam.Po wczorajszej jeżdzie zauważyłem ,że mi moto szarpie w okolicy 6,6-7tyś obrotów , dzis sprawdziłem kody i mam bład NR C41 podpowiecie może co to jest za kod ? wiem tylko ,że cos związane z systemem pompy paliwa , ale co dalej? I może to jest związane z tym ,że mi się nie wyswietla CHECK , zauważyłem u Roberto ,że jak przekreci kluczyk i się zrestartuje licznik włączy zapłon to pompa działa , u mnie natomiast pompa działa w chwili tylko jak szybko włacze zapłon w czasie restartowania licznika czyli zaraz po przekręceniu kluczyka , jeśli pozniej chcę załączyć zapłon pompa nie działa
|
29 kwi 2012, o 18:24 |
|
|
maxio
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55 Posty: 424 Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięks
_________________ -------------------------------------- https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
|
29 kwi 2012, o 18:39 |
|
|
maxio
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55 Posty: 424 Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy ktos wie ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w SV 1000 ?? Z góry dziękuję za odpowiedz
_________________ -------------------------------------- https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel
http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0
|
30 kwi 2012, o 06:21 |
|
|
muody
rowerzysta
Dołączył(a): 29 cze 2011, o 18:02 Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: sv
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Juz od kilku dni poszukuję dźwigni hamulca tylnego (tuningowej tez) do SV 650 z 2008. Zna ktoś stronkę na której taka dźwignia jest dostępna ? ASO odpada bo 390 PLN za dźwignię to jest z "lekka" przegięcie.
|
30 kwi 2012, o 09:42 |
|
|
deemsix
rowerzysta
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 12:50 Posty: 12 Lokalizacja: uk/lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
akcesoryjna z ebay.co.uk, na aukcji ponizej wysylaja do Poslki: http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-SV650- ... fbcb2#shId
|
30 kwi 2012, o 11:00 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@wlmi Pompa początkowo powinna zrobić odpowiednie ciśnienie w układzie i się wyłączyć. Po odpaleniu powinna znów zacząć działać. Posprawdzaj czy nie masz gdzieś nieszczelności i kostki dobrze po podłączane. Jeśli to nie pomoże, zastosuj się do serwisówki.
Chciałem odkręcić przedni kolektor, jednak śrubę ukręciłem. Kawałek jej wystaje (ok 2-4mm). Macie jakieś swoje techniki aby to odkręcić (wykrętak, cośdospawać)??
I drugie pytanie. Zrobiłem prowizorycznie TRE z przełącznikiem. Nie wiem czemu, ale gdy wybiorę o opornik pojawia mi się napis FI oraz lampa świeci. Nie jest to cały czas. Pojawia się i po kilkuset metrach jest odbrze. Wtyczki nie udało mi się kupić więc podpięte jest za pomocą konektorków. Nie miałem za dużo czasu tego testować, ale czy lekko lużne złącza mogą mieć na to wpływ?? Przy połączeniu na czujnik biegów nie ma tego problemu
|
30 kwi 2012, o 16:20 |
|
|
Rafikp
motocyklista
Dołączył(a): 20 sie 2011, o 09:09 Posty: 194
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko wykrętak, broń Boże dospawać. Po spawaniu ulepszysz śrube i jak nie wykręcisz to potem nawet będzie cięzko się przebić wykrętakiem. Wiem to z doświadczenia
|
30 kwi 2012, o 19:31 |
|
|
Tolman
SV Rider
Dołączył(a): 26 gru 2010, o 03:23 Posty: 890 Lokalizacja: Wwa
Płeć: mężczyzna
Moto: 650s
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ Zapraszam do odwiedzenia i polubienia mojej strony https://www.facebook.com/marcinsadowskitrenerpersonalny
|
30 kwi 2012, o 19:51 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie czy ona urwała się podczas wykręcania, czy próbowałeś ją wykręcić i od razu puściła? Najlepiej jest to zrobić wykrętakiem, ale problem może być z wywierceniem otworu w śrubie (M10 o ile dobrze pamiętam jest w 650) miejsca to tam nie ma za dużo a i ciężko jest złapać odpowiedni kąt, żeby nie rozwalić gwintu. jak już ją nawiercisz to najpierw "pacnij" 2-3 razy młotkiem w tą śrubę z wyczuciem, aby zruszyć gwint i dopiero później próbuj wykrętakiem. Tylko wyposaż się w dobrej klasy wykrętak. Spotkałem już takie, które się "wywineły" w 2 stronę, a śruba się nie ruszyła. Jak to nie pomoże, to spawaniem już też mało zdziałasz bo ścianka śruby będzie za cienka i się pewnie ukręci po chwili. A i dobra rada. Używaj wierteł do nierdzewki. O niebo lepiej się wierci i na małych obrotach.
|
30 kwi 2012, o 20:12 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Za kobaltowe wiertło zapłacisz ze 14 zł, ale przynajmniej zaoszczędzisz nerwów
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
30 kwi 2012, o 21:50 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Śrube obróciłem o pół obrotu. Dodam, że silnik był zimny. Nie odpalałem po tym moto bo nie miałem czasu, czy ktoś jeździł z urwanym łebkiem?? Mocowanie kolektora przy silniku wpada w wibracje podczas jazdy??
|
30 kwi 2012, o 21:59 |
|
|
Bossyy
motocyklista
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 21:42 Posty: 256 Lokalizacja: OPOLSKIE
Płeć: mężczyzna
Moto: Er łan 2002 r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Radzę odwrotnie przyspawaj nakrętkę ... i próbuj odkręcać dostanie temperatury i jak dobrze złapiesz powinna puścić , jak nie to rozwiercaj i najwyżej kup szpilką nad wymiarową z jednej strony M10 a z drugiej M8. i nagwintuj na większy wymiar , oczywiście jesli to możliwe, i o ile nie uda ci sie uratować starego gwintu, może jak nawiercisz na środku małym wiertłem i wbijesz torxa to puści pozdrawiam i powodzenia
_________________ ....płyń zawsze pod prąd , z prądem płynie tylko gówno ;]
|
30 kwi 2012, o 22:02 |
|
|
zebro
motocyklista
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15 Posty: 206 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No dobra... zastanawiam się teraz o jakiej śrubie piszesz.. jeżeli ta która wchodzi w głowicę, to nie polecam jeździć bez, szybko wypali ci uszczelnienie i może uszkodzić gniazdo pod nie w głowicy. Jeżeli mówisz o elementach trzymających centralną część rury wydechowej, łączącej oba cylindry, to na upartego da radę jechać, choć zawsze może się coś stać nieprzewidzianego.
Ja podczas zdejmowania wydechu urwałem właśnie jedną ze śrub trzymających wydech pod silnikiem, okazało się , że była tak zapieczona w tulejce, że trzeba było ją porządnie młotkiem palnąć aby z niej wyszła. Jeżeli o tej mowa, to chwila cierpliwości, kombinerki, jakiś młotek, z 10 minut czasu i powinieneś to wyrwać, bez odkręcania całego wydechu.
|
30 kwi 2012, o 22:29 |
|
|
reprezentant
rowerzysta
Dołączył(a): 21 lut 2011, o 13:29 Posty: 36
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam w mojej sv2001N nierówno rozciągnięty łańcuch w zasadzie do wymiany, zostało mi jeszcze 4 kreski regulacji- czy mogę na nim jeszcze z miesiąc pojeździć?
|
1 maja 2012, o 08:57 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To zależy jak bardzo jest zużyty. Jeśli w jedym położeniu jest naciągnięty na maxa, a po obrocie jest luźny jak raperskie gacie to radziłbym wymienić. A jezeli różnica nie jest, aż tak duża to spoko.
_________________ 675
|
1 maja 2012, o 09:34 |
|
|
slusar_o2
SV Rider
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 20:58 Posty: 522 Lokalizacja: Ruda Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tylko pamiętaj też, że pod koniec życia łańcuch wyciąga się w astronomicznie szybkim tempie, że trzeba go naciągać praktycznie co jazdę. Te cztery kreski regulacji potrafią być zwodnicze
_________________
http://www.bikepics.com/members/slusar_o2/
|
1 maja 2012, o 10:19 |
|
|
muody
rowerzysta
Dołączył(a): 29 cze 2011, o 18:02 Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: sv
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzieki za linki dzwigni. Zamowiona, mam nadzieje ze w srode bedzie
|
1 maja 2012, o 10:48 |
|
|