Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Autor |
Wiadomość |
quiki
rowerzysta
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 16:58 Posty: 24 Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Kiere mam od bandita, wszystkie otwory pasowały. Szerokość też ok. Także na bank banditowska pasuje podejrzewam że od innych golasów suzuki też by pasowała. Udało mi się wytargać chyba za 30PLN.
_________________ SV 650 S K6>>>>>DL 650 A K7 Black Matt
|
4 kwi 2010, o 21:21 |
|
|
lcddisplay
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51 Posty: 262 Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ok, dzięki! Już piszę do ziomków z Allegro...
_________________ Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim... Tak - mówię - tak!
|
4 kwi 2010, o 22:17 |
|
|
svzuka
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:15 Posty: 227 Lokalizacja: Olesno/Opolskie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Jak dla mnie to Ska z prostą kiera jest dużo mniej sportowa Nowa S pewnie troszkę już lepiej, bo jakoś mniej sportowo się na niej siedzi I bardziej to pasuje.
_________________ ...
|
5 kwi 2010, o 11:10 |
|
|
lcddisplay
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51 Posty: 262 Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
A mnie się ostatnio podobają takie hybrydy .
_________________ Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim... Tak - mówię - tak!
|
5 kwi 2010, o 11:26 |
|
|
quiki
rowerzysta
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 16:58 Posty: 24 Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja również na początku byłem na nie, ale pozycja na sv nie należy do najwygodniejszych zwłaszcza przy prędkościach 90-130. Po zmianie kierownicy dużo lepiej mi się jeździ. Wygląd w tym momencie to sprawa drugorzędna. Ważne że jest praktyczna. Także dla tych którzy jeżdżą dużo, turystycznie naprawdę warto.
_________________ SV 650 S K6>>>>>DL 650 A K7 Black Matt
|
5 kwi 2010, o 16:15 |
|
|
lcddisplay
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51 Posty: 262 Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Quiki, a powiedz mnie jeszcze, z którego roku był ten GSX 1400, od którego masz te mostki?
_________________ Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim... Tak - mówię - tak!
|
5 kwi 2010, o 18:52 |
|
|
quiki
rowerzysta
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 16:58 Posty: 24 Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Niestety nie mam pojęcia, ale tu masz aukcję z takimi riserami i nawet kierownica jest: http://moto.allegro.pl/item982635162_su ... _inne.html
_________________ SV 650 S K6>>>>>DL 650 A K7 Black Matt
|
5 kwi 2010, o 19:44 |
|
|
Opal
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja się bryknąłem kiedyś SV 1000 S z takim przeczczepem. Kolega miał akurat kompletny zestaw LSL. Na mój gust moto dużo z urody nie traci, a wygoda na 5+.
_________________ One love, one passion - only motorcycles!
|
5 kwi 2010, o 23:26 |
|
|
lcddisplay
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51 Posty: 262 Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Kupiłem mocowania od bandziora za 80 zł komplet Nakręci mi ktoś jakąś dobrą kierę od bandziska? Kolego Quiki, a mógłby mi kolega podesłać fotkę jak u Ciebie wyglądają te zainstalowane na półce risery? Dzięki wielkie.
_________________ Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim... Tak - mówię - tak!
|
8 kwi 2010, o 21:11 |
|
|
karol
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 14:09 Posty: 62 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja mam taką http://sklepy.allegro.pl/item989436075_ ... chrom.htmlnie jest taka wysoka i nie wygląda svka przez to kosmicznie ale jest diabelnie szeroka, za szeroka a nie idzie jej skrócić ( a miałem taki chytry plan) ponieważ zagięcia są dość daleko od środka. Oryginalna od Bandziora jest za wąska :-/ moim zdaniem.
|
8 kwi 2010, o 23:06 |
|
|
lcddisplay
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:51 Posty: 262 Lokalizacja: Zbąszynek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Odebrałem dziś swoje mocowania (Bandzior 600 2004): W przyszłym miesiącu kupię kierę i przewody hamulcowe, nie wiem tylko czy linka sprzęgła wystarczy, bo podobno nie, a linka gazu jest ok - pod warunkiem poprowadzenia jej inaczej.
_________________ Mówią: jest pan wariatem, alkoholikiem, głupcem, idiotą, grafomanem, erotomanem, zerem, przestępcą, nikim... Tak - mówię - tak!
|
14 kwi 2010, o 17:45 |
|
|
quiki
rowerzysta
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 16:58 Posty: 24 Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja u siebie wymieniłem tylko przewody hamulcowe natomiast linka sprzęgła i gazu została oryginalna. Linke gazu prowadzimy z drugiej strony ramy. Oczywiście pod warunkiem kierownicy banditowej jak będzie szersza to mogą nie dać rady.
_________________ SV 650 S K6>>>>>DL 650 A K7 Black Matt
|
14 kwi 2010, o 18:28 |
|
|
buzonetti
rowerzysta
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:26 Posty: 39 Lokalizacja: Piotrków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Mam pytanie odnośnie ciężarków kierownicy (elementy przykręcane na jej końcach). W kierownicy od eSki są one przykręcane dosyć długą śrubą do gwintowanego elementu umieszczonego wewnątrz kierownicy. Czy motocyklowe kierownice gięte posiadają standardowo takie elementy wewnątrz? Czy kierownica od eNki lub pokrewnego Bandita takowe posiada? Jeśli nie, to w sumie pół biedy, bo da się kupić takie ciężarki uniwersalne z elementem mocującym w postaci gumy rozpierającej. Jednak chciałbym wiedzieć, czy od razu nastawić się na ich kupienie, czy po prostu będę mógł przemontować stare ciężarki.
|
18 kwi 2010, o 15:55 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
na 90% będziesz musiał kupić. Chyba tylko clipony takowe gwinty posiadają.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
18 kwi 2010, o 16:06 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Kierownicy w Nakedach Suzuki nie posiadają takiego czegoś jak masz w clip onach do przykręcania ciężarków więc już możesz się zaopatrzyć w gumki rozpierające lub w nowe ciężarki z końcówką rozciskaną.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
18 kwi 2010, o 17:48 |
|
|
buzonetti
rowerzysta
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:26 Posty: 39 Lokalizacja: Piotrków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Witam.
No więc na moim przecudnym sprzęcie właśnie dokonała się konwersja ze sportowca na turystę. Poprzekładałem wszystko na nową kierę, hample odpowietrzone, wszystko ładnie składnie, kontrolki i światła wszystkie świecą, pompa paliwa się załącza. Natomiast pojawił się taki problem, że motocykl nie chce odpalić. Nic się nie dzieje po wciśnięciu przycisku startera. Nie ma wrzuconego biegu, stopka złożona, więc problem nie w tym. Wygląda, jakby nie szło napięcie do rozrusznika. Rozebrałem przycisk, ale najwidoczniej napięcie nie dochodzi do niego w ogóle. Co do diaska może to być? Czy podczas gestykulowania kablami wyciągnąłem ten zwój kabli z jakiejś wtyczki pod bakiem i pod filtrem powietrza?
Mam też drugi problem. Linka sprzęgła została poprowadzona inaczej niż pierwotnie przy clip-onach i wydaje mi się, że zmniejszyło się przez to jej napięcie, gdyż wciśnięcie dźwigni na maksa nie wysprzęgla do końca biegów. Jest tam przy dźwigni jakaś regulacja, ale szczerze powiedziawszy to ch*ja to mi dało (zero zauważalnej różnicy napięcia linki). Macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? Ewentualnie jakieś przykłady, którędy poprowadziliście swoje linki?
Edit:
Z tym sprzęgłem to może być kuchnia mać problem z ustawieniem dźwigni. Uchwyt dźwigni zamocowany jest delikatnie na gięciu kierownicy, co powoduje, że dźwignia może być wciskana nie do końca (opiera się na chwycie kierownicy). Niemniej jednak chyba zwiększenie napięcia linki powinno rozwiązać mój problem? Tylko jak to uczynić?
|
5 maja 2010, o 22:23 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
buzonetti - wszystko o regulacji sprzęgła jest w FAQ i chyba już nic ponad to nie da się w temacie napisać A co do braku prądu na przycisku rozrusznika, to może np. spadły Ci kable z czujnika na klamce sprzęgła?
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 maja 2010, o 06:59 |
|
|
sebosamuraj
motocyklista
Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 08:33 Posty: 111 Lokalizacja: Radomsko
Płeć: mężczyzna
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja miałem przy swojej s-ce kierownice od n-ki ale źle to wygląda i obijałem kierownicą bak, zmieniłem na oryginalną.
|
6 maja 2010, o 12:27 |
|
|
Ambasador
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:46 Posty: 520 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: XJ6 Diversion K10
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
A nikt z Was nie myślał o akcesoryjnych podwyższanych cliponach? Ja mam takie u siebie i jest miodzio, sportowa kiera i wygodna pozycja Mogę zrobić jakieś foty t pokażę jak to wygląda
_________________
|
7 maja 2010, o 12:28 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Czekam na foty Kupiłeś moto z nimi czy sam dokonałeś zmian? Gdzie to zanabyć?
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
7 maja 2010, o 13:04 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|