Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 12:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 28 kwi 2012, o 14:39
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kurcze o ile dobrze pamiętam to u mnie do pinu 23 i 24 nie dochodzą żądne kable ale jutro jeszcze raz sprawdzę dla pewności


7 maja 2012, o 21:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:40
Posty: 997
Lokalizacja: Nadarzyn
Płeć: mężczyzna
Moto: średnia DRka
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Orientuje się ktoś jakie oznaczenia (wymiary) ma śruba od spuszczania oleju w SV650N z 1999 roku bo moja jest trochę sfatygowana i przydałoby się wymienić?

_________________
kolecik
...czarna eNka z 1999 roku => DR 350
http://www.bikepics.com/members/kolecik/


8 maja 2012, o 11:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kolecik napisał(a):
Orientuje się ktoś jakie oznaczenia (wymiary) ma śruba od spuszczania oleju w SV650N z 1999 roku bo moja jest trochę sfatygowana i przydałoby się wymienić?

Ona musi być z magnesem jak się nie mylę więc kup sobie w larssonie :)


8 maja 2012, o 12:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
111290PL napisał(a):
kolecik napisał(a):
Orientuje się ktoś jakie oznaczenia (wymiary) ma śruba od spuszczania oleju w SV650N z 1999 roku bo moja jest trochę sfatygowana i przydałoby się wymienić?

Ona musi być z magnesem jak się nie mylę więc kup sobie w larssonie :)


A niby dlaczego musi być z magnesem?

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


8 maja 2012, o 12:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Powinna być ponieważ zawsze jakieś opiłki zbierze.
Chociaż tak mi się wydaje.


8 maja 2012, o 13:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Powinna być ponieważ zawsze jakieś opiłki zbierze.
Chociaż tak mi się wydaje.


Raczej napisałbym "dobrze jak by była" Nie znam niestety wymiarów więc nie pomogę, ale z tym magnesem to nie przesadzajcie

EDIT

Tu chyba jest ukryta odpowiedź na Twoje pytanie :

http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzIxMDAxMg==&bid=110190

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


8 maja 2012, o 13:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kolecik napisał(a):
Orientuje się ktoś jakie oznaczenia (wymiary) ma śruba od spuszczania oleju w SV650N z 1999 roku bo moja jest trochę sfatygowana i przydałoby się wymienić?


Byłem właśnie w Suzuki w Rzeszowie i spytałem ile taka śrubka kosztuje (oryginał) i powiedzieli mi 21zł

No i info z larssona:
Kod:
Śruba wyposażona jest w magnes, który przyciąga cząstki metali znajdujące się w oleju.


8 maja 2012, o 14:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Faktycznie, niezbędna, bo kilo opiłków w oleju pływa. Dziwne, że w niektórych motocyklach czy też samochodach są beż magnesu i producenci nie widzieli potrzeby takiego zastosowania. Pewnie mniej się zużywają silniki innych marek, a wogóle to neodymowe powinni stosować, wtedy nie potrzebny jest filtr oleju

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


8 maja 2012, o 14:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No ale to chyba nie jest taki wielki koszt? Ja osobiście wole mieć z magnesem jak była oryginalnie, Wy róbcie jak chcecie :)


8 maja 2012, o 15:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
111290PL napisał(a):
No ale to chyba nie jest taki wielki koszt? Ja osobiście wole mieć z magnesem jak była oryginalnie, Wy róbcie jak chcecie :)


Chyba mnie nie rozumiesz więc napiszę jeszcze raz powoli co mam na myśli:

A więc, magnes w korku spustowym jest dokładnie w takim celu jak piszą, jednak nie jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania silnika. Skoro kolega pyta się o rozmiar i skok gwintu zapewne chce sobie dobrać odpowiednią śrubę, bo np:
za daleko ma do serwisu, bo nie chce płacić za przesyłkę 20 zł, bo nie może czekać i sto innych powodów, które pewnie są ważniejsze niż zastosowany magnes w owym korku. Może póżniej kupi sobie oryginał przy okazji? Skoro magnes byłby rzeczywiście tak niezbędny to w każdym korku spustowym miałby zastosowanie, ponieważ producent silnika by takowy montował. Skoro tak nie jest, znaczy to, że jego funkcja jest mała. Skoro silnikom z normalnym korkiem nic się nie dzieję, myślę, że w suzuki nie będzie inaczej Wymieniałem olej setki razy i nigdy nie widziałem żeby spust był obrośnięty opiłkami. A na marginesie to może kolecik ma bez magnesu korek wkręcony? :omg: Takie jest moje, zdanie. Pozdr :)

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


8 maja 2012, o 18:28
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 28 kwi 2012, o 14:39
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Suzuki sv 650 2005 z Anglii usunięta blokada gazu oraz pin 25 z komputera nie ma żadnych podkładek itp na przepustnicy, nowe świece nowe płyny pali na dwa gary motor wkręca się gładko na biegu czy na luzie do ok. 7,5 tyś obrotów później strasznie muli jak by nie dostawał paliwa czy coś dławi się itp. i obroty same spadają do tych 7 tyś .
Tak jak pisałem wcześniej gniazda pinu 23 i 24 są zaślepione pin 25 to cienki kabel koloru czarno-brązowego , natomiast pin 26 to grubszy kabel czarno-biały z zółta kropką na koszulce czy pin 26 może być odpowiedzialny za zablokowanie motocykla ? Może ktoś zobaczyć jak u niego są ułożone są kable od pinu 23-26?


8 maja 2012, o 18:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kolecik napisał(a):
Orientuje się ktoś jakie oznaczenia (wymiary) ma śruba od spuszczania oleju w SV650N z 1999 roku bo moja jest trochę sfatygowana i przydałoby się wymienić?


Mam taka nowke z Suzuki.
Za 2 tygodnie bede w domu to podam Ci detale.
Pasi?

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


8 maja 2012, o 21:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak wyciągnąć simering na wałku zdawczym zębatki? ściągnąłem zębatkę oraz tą blaszkę i widzę uszczelniacz ale nie wiem jak go wyciągnąć stamtąd.

sv1000S 2006r


8 maja 2012, o 22:27
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Młotek śrubokręt wbij i wyciąg. Tylko bij po simmeringu, a nie po bloku silnika :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


9 maja 2012, o 07:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Owca007 napisał(a):
Młotek śrubokręt wbij i wyciąg. Tylko bij po simmeringu, a nie po bloku silnika :).


Już znalazłem lepszy sposób, dwa blachowkręty z podkładkami wkręcasz w uszczelniacz i sam wychodzi spierając podkładkę na wałku :D


9 maja 2012, o 12:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie laika:

Jakie narzędzia wchodzą w skład fabrycznego zestawu naprawczego, który dostaje się razem z SVką? Chciałbym wiedzieć czy otrzymałem komplet od poprzedniego właściciela.

Z góry senk ju. :D

_________________
www.poomoc.pl


9 maja 2012, o 13:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kaCZi napisał(a):
Faktycznie, niezbędna, bo kilo opiłków w oleju pływa. Dziwne, że w niektórych motocyklach czy też samochodach są beż magnesu i producenci nie widzieli potrzeby takiego zastosowania. Pewnie mniej się zużywają silniki innych marek, a wogóle to neodymowe powinni stosować, wtedy nie potrzebny jest filtr oleju



Niektórzy producenci nie stosują śrub z magnesem, ponieważ wyposażają miski olejowe w magnesy i w takim układzie śruba może być zwykła. Tak przynajmniej jest w wielu dwuśladach.

_________________
www.poomoc.pl


9 maja 2012, o 13:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:40
Posty: 997
Lokalizacja: Nadarzyn
Płeć: mężczyzna
Moto: średnia DRka
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi :piwo:
O magnesie to nawet nie wiedziałem. Dla świętego spokoju zakupię pewnie z magnesem ;)
Selisek, wybieram się właśnie na urlop więc dwa tygodnie spokojnie poczekam. Jak już się zorientujesz to wyślij mi na PW co bym nie przeoczył :]

_________________
kolecik
...czarna eNka z 1999 roku => DR 350
http://www.bikepics.com/members/kolecik/


10 maja 2012, o 07:28
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Arek1 napisał(a):
Pytanie laika:

Jakie narzędzia wchodzą w skład fabrycznego zestawu naprawczego, który dostaje się razem z SVką? Chciałbym wiedzieć czy otrzymałem komplet od poprzedniego właściciela.

Z góry senk ju. :D

Kombinerki, wkrętak dwustronny, klucz do nakrętki tylnego koła z pazurem do regulacji sprężyny, klucz 10,12, 2 imbusy 5 i 6 mm, klucz do świecy.

_________________
SV liter z owiewkom:)


10 maja 2012, o 10:55
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zapomniałeś o dodatkowym bicie do wkrętaka duży krzyżak. klucz tulejkowy (nasadowy) 10,12 no i płaski 13,14 ja to jeszcze miałem w swoim zestawie :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


10 maja 2012, o 15:19
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL