Autor |
Wiadomość |
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie temat wiele razy poruszany, ale zapytam Ile tys. km średnio potrafi wytrzymać silnik w SV 650?
|
31 mar 2010, o 19:13 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zależy co rozumiemy przez "wytrzymać" Jeśli bierze już olej litrami i ma mocy tyle co MZtka, bo między tłok i cylinder wchodzi zapałka, to jeszcze uznajemy, że działa, czy już zajeżdżony? Na starym forum Pszym coś wspominał, że jego gaźnikowa Ska ma coś pod 100tys.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
31 mar 2010, o 19:28 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wytrzymać w sensie, po ilu tys. km należałoby zrobić remont 100 tys. km to chyba nad wyraz dużo, mylą się?
|
31 mar 2010, o 19:33 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czytałem gdzieś na zagramanicznych forach, że były SVki i po 150tys. Sam widziałem kiedyś na allegro taką, która miała 86tys. mil nabite, jeździła w Anglii w firmie kurierskiej. W wielu SVkach przy 50tys. trzeba wymienić łańcuszki rozrządu. Ale jak wygląda kwestia panewek, tłoków, cylindrów... nie mam pojęcia. Ze zużyciem oleju to też bardzo indywidualna sprawa.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
31 mar 2010, o 19:37 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to następne szybkie pytanie. Jak należy właściwie smarować łańcuch? Jakie środki są do tego najlepsze i czy po spryskaniu specyfikiem trzeba czekać czy od razu można jechać? Mam Smar MOTUL.
Wyczytałem tez gdzieś ze najlepszy środek do smarowania łańcucha to zwykły hipol.
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
31 mar 2010, o 19:59 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, najlepiej olejem.
|
31 mar 2010, o 20:12 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ten smar motula to takie cholerne ścierwo, że jak kiedyś psiknąłem sobie na rękę przez przypadek smarując nim łańcuch to nic nie mogło mi pomóc by go z tej ręki zdjąć i musiałem długo siedzieć i zeskrobywać bo po kawałkach. Podobnież dobry smar, ale drogi. Ja kupuje sobie tańsze smary, bo nie widzę zbytnio sensu kupowania tych drogich. Kiedyś kupowałem smar shella za ok 30zł i starczał mi na miesiąc może 2, bo po 200km już nie było smaru na łańcuchu. Jak kupiłem jakiś chiński smar, dużą puszkę za 20zł to mam ją od czerwca tamtego roku i jest jeszcze z 1/3 w środku (a km w ciągu roku robię w granicach kilkunastu tysięcy).
_________________ SVNERWUS
|
31 mar 2010, o 22:54 |
|
|
vinca
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:51 Posty: 738 Lokalizacja: Kraków / Krzeszowice
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zawsze zostaje Ci opcja z automatyczną olejarką PZDR.
_________________ SV650 N K7
|
31 mar 2010, o 23:09 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kiedyś ją założę na pewno, bo chcę to zrobić - ale na razie mam inne wydatki
_________________ SVNERWUS
|
31 mar 2010, o 23:10 |
|
|
vinca
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:51 Posty: 738 Lokalizacja: Kraków / Krzeszowice
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Samo życie. Mały OT : Sv-ka na stronie jednego z producentów olejarek to moje maleństwo PZDR.
_________________ SV650 N K7
|
31 mar 2010, o 23:14 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poka poka
_________________ SVNERWUS
|
31 mar 2010, o 23:43 |
|
|
skowronp
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:42 Posty: 144
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kolejne pytanie: "Czy w sv montowano fabrycznie immobilizer, a jeśli tak to jak poznać czy jest zamontowany?"
|
4 kwi 2010, o 20:45 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W gaźnikowych na 100% nie montowano, we wtryskowych chyba też nie.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
5 kwi 2010, o 11:18 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co oznacza "CHEC" na wyświetlaczu?
|
5 kwi 2010, o 20:43 |
|
|
zvierzak
przewrotowiec
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43 Posty: 832 Lokalizacja: Świdnik
Płeć: mężczyzna
Moto: 1100xx
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
CHĘĆ ma na jazde tylko nie wyświetla polskich znaków
gotowość do przełaczenia przycisku zapłonu
_________________
SV 650S K5 CBR 1100xx http://motocyklem.eu
|
5 kwi 2010, o 22:01 |
|
|
vinca
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:51 Posty: 738 Lokalizacja: Kraków / Krzeszowice
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Standardowo masz zapłon wyłączony killswitchem, niezłożony podnóżek lub niewbity luz - w każdym razie jedna z rzeczy, że przemądrzałe moto nie zapali. Jeśli wspomniane rzeczy są OK, to masz poważniejszy problem z elektryką. PZDR.
_________________ SV650 N K7
|
5 kwi 2010, o 22:15 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy ja dobrze zrozumiałem, ze moto nie odpala jeśli mam go na biegu, lub postawiony na stopce?
|
5 kwi 2010, o 22:54 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak masz na stopce, włączony bieg i przekręcony czerwony przycisk to pompa paliwa nie bzyknie, jeżeli wrzucisz na luz i stoi na stopce to bzyknie. Jeżeli wsiądziesz na niego i schowasz stopkę a nie wrzucisz na luz to też bzyknie (czyli się włączy). Jeżeli włączysz silnik na stopce na luzie, wsiądziesz na niego i wrzucisz bieg nie chowając stopki to silnik zgaśnie.
_________________ SVNERWUS
|
5 kwi 2010, o 23:02 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Namieszałeś razor, można oczopląsu dostać Niedopuszczalne jest abyś miał wbity bieg i rozłożoną stopkę.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
6 kwi 2010, o 06:32 |
|
|
zonq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:36 Posty: 334 Lokalizacja: Koszalin
Płeć: mężczyzna
Moto: Czorna SV650 K1
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy fabrycznej instalacji jest to bardziej niemożliwe niż niedopuszczalne
_________________ Czorna SV650 K1
|
6 kwi 2010, o 08:45 |
|
|