Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 18:16



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
grzess8621 napisał(a):
Niedawno zaliczyłem mała glebe na winklu :flaga: , i gurna pułka jest lekko krzywa czy to oznacza ze bankowo lagi sie skrzywiły??? i czy musze miec jakis specijalistyczne nazedzia do demontazu lag jak co?? :hmm:

Nigdy nie wiadomo ale sądzę że tak.
Żadnych specjalnych narzędzi (klucze: półka 12, clipony 10, zaciski 12, no i oś to imbus, aha i duperszmity od przewodów hamulcowych 10 czy 8 ? nie pamiętam)
Luzujesz półkę , podwieszasz moto ! chyba że stojak masz, wyjmujesz koło zdejmujesz zaciski i wysuwasz lagi po poluzowaniu śrub półek i cliponów. Do 30 minut roboty.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


27 maja 2012, o 13:30
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
reprezentant napisał(a):
selisek napisał(a):
reprezentant napisał(a):
czy jak zakuje łańcuch w sklepie to założę go bez jakiegoś większego demontażu.
pozdrawiam



Jeżeli zakujesz to będziesz musiał ściągać wahacz przed montażem.

Czyli nie opłaca się.



A istnieje możliwość zapięcia zapinką i podjechania do serwisu by zakuli?

Jasne, jak masz zapinkę, a jak masz zapinkę to możesz z nią jeździć cały czas, niektórzy tak robią.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


27 maja 2012, o 13:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2011, o 14:08
Posty: 190
Lokalizacja: Bochnia/Mysłowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie,
zauważyłem, że nagrzewa mi się tylko jedna tarcza hamulcowa (lewa), prawa jakby minimalnie. Klocki są ok. Czy to może być oznaka tego, że na prawą tarczę nie hamuje, tak jak na lewą?

_________________
Części i akcesoria auto - moto :
http://www.leris.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=7310923


Blog : www.podrozenamoturze.blogspot.com


27 maja 2012, o 15:59
Zobacz profil WWW
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jedna strona może być zapowietrzona, jeden zacisk nie odbija do końca i tarcie robi swoje bądź masz różne klocki z przodu.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


27 maja 2012, o 16:14
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2011, o 14:08
Posty: 190
Lokalizacja: Bochnia/Mysłowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zapowietrzenie bym wykluczył -przed wymianą płynu było to samo. Można to jakoś sprawdzić czy ta prawa działa jak należy?

_________________
Części i akcesoria auto - moto :
http://www.leris.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=7310923


Blog : www.podrozenamoturze.blogspot.com


27 maja 2012, o 16:26
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak myślicie, radialna pompa brembo poprawi skuteczność hebli małej sv?


27 maja 2012, o 16:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już ktoś pisał, że sama pompa niewiele zdziała.
Razem z zaciskami różnica byłaby.
Ale to tylko twierdze z postów wcześniejszych.


27 maja 2012, o 16:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goleniu, gdyby którykolwiek zacisk był zapowietrzony, to nie byłoby ciśnienia w całym układzie. Krzywa prowadnica albo usyfione tłoczki w którymś zacisku, od tego bym zaczynał :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 maja 2012, o 16:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Już ktoś pisał, że sama pompa niewiele zdziała.
Razem z zaciskami różnica byłaby.
Ale to tylko twierdze z postów wcześniejszych.


Myślę, że coś da na pewno: lepsza dozowalność i krótszy skok klamki przez większy tłoczek. Ma być to pompa z R1 2008.


27 maja 2012, o 17:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tigera1 napisał(a):
reprezentant napisał(a):
selisek napisał(a):
reprezentant napisał(a):
czy jak zakuje łańcuch w sklepie to założę go bez jakiegoś większego demontażu.
pozdrawiam



Jeżeli zakujesz to będziesz musiał ściągać wahacz przed montażem.

Czyli nie opłaca się.



A istnieje możliwość zapięcia zapinką i podjechania do serwisu by zakuli?

Jasne, jak masz zapinkę, a jak masz zapinkę to możesz z nią jeździć cały czas, niektórzy tak robią.



To są 2 różne łańcuchy.
Są łańcuchy na zapinkę.

Osobno są łańcuchy zakuwane, i ich nie da się założyć na zapinkę i potem zakuć.

3 rodzaj to łańcuchy zakuwane fabrycznie.

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


27 maja 2012, o 18:42
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
selisek napisał(a):
Tigera1 napisał(a):
reprezentant napisał(a):
selisek napisał(a):
reprezentant napisał(a):
czy jak zakuje łańcuch w sklepie to założę go bez jakiegoś większego demontażu.
pozdrawiam



Jeżeli zakujesz to będziesz musiał ściągać wahacz przed montażem.

Czyli nie opłaca się.



A istnieje możliwość zapięcia zapinką i podjechania do serwisu by zakuli?

Jasne, jak masz zapinkę, a jak masz zapinkę to możesz z nią jeździć cały czas, niektórzy tak robią.



To są 2 różne łańcuchy.
Są łańcuchy na zapinkę.

Osobno są łańcuchy zakuwane, i ich nie da się założyć na zapinkę i potem zakuć.

3 rodzaj to łańcuchy zakuwane fabrycznie.


:) Są zapinki do każdego rodzaju łańcucha, nawet do tych, które są na piny. Jedynie taka zapinka jest droga.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


27 maja 2012, o 19:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ukręciłęm śruby przy przednim kolektorze (przy głowicy)
Łebek ma oznaczenia :
N
A2-70
Reszta została w środku (już podpowiedzieli mi jak wykręcić)
Jaką śrube zamontować??
nierdzewka czy jaka??
Chciałbym by kiedyś się odkręciła, nei tak jak te.
I czy montujecie je na smarach?


27 maja 2012, o 20:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Ukręciłęm śruby przy przednim kolektorze (przy głowicy)
Łebek ma oznaczenia :
N
A2-70
Reszta została w środku (już podpowiedzieli mi jak wykręcić)
Jaką śrube zamontować??
nierdzewka czy jaka??
Chciałbym by kiedyś się odkręciła, nei tak jak te.
I czy montujecie je na smarach?


z nierdzewki tak łatwo nie ukręcisz, a smar to pod wpływem takiej temperatury i tak zniknie według mnie, ja stosuję grafitowy i nie mam problemów z odkręceniem, chociaż cholera wie, czy to dzięki niemu.

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


27 maja 2012, o 20:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok dzięki. Nie mam pojęcia kiedy mój był odkręcany, ale zapewne dawno temu.

Jeszcze czy ta śruba ma 70mm ??


27 maja 2012, o 20:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli dobrze pamiętam, to raczej 40-50mm. Jak chcesz mieć dożywotnio święty spokój, to zamiast śrub możesz wkręcić szpilki i kolektor dokręcić nakrętkami. W razie problemów będzie lepszy dostęp dla wd-40 i nie ma wtedy szansy by uszkodzić aluminiowy gwint w głowicy :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


27 maja 2012, o 20:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To już ciekawsze rozwiązanie.
Dzięki


27 maja 2012, o 20:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, 3 szybkie pytania odnośnie SV 1000:
1) czy układ wydechowy jest tak zrobiony, że jeden cylinder = jeden wydech? (nie wiem jak to fachowo napisać) czy też spaliny mieszają się gdzieś po drodze i wylatują sobie zmieszane dwoma lufami? kolektory mają niezłe zawijasy, z obrazków nie potrafię wywnioskować.

2)Też tak macie w swoich maszynkach, że prawy komin jest wyraźnie cieplejszy od lewego po jeździe? możecie sprawdzić kilka minut po zgaszeniu? (uwaga żeby się nie poparzyć, wtedy też różnica jest bardziej odczuwalna.)

3) Trzecie pytanie może wydać się trochę śmieszne, ale szukam przyczyny pewnego problemu i może mi to pomóc. Może ktoś po jeździe powąchać wylot kominów? u mnie z lewego nic nie czuć, a z prawego czuć ostrą, drażniącą woń (jakby niedopalonej mieszanki ze szczyptą oleju?) Być może jest to złudzenie związane z pkt 2 (różnica temperatur) ale warto zapytać

Pozdro.

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


27 maja 2012, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1) http://moto.allegro.pl/kolektor-wydecho ... 74601.html
Mieszają się.

Zapewne sam układ połączenia sprawia, że przez jeden komin więcej spalin się wydobywa.


27 maja 2012, o 22:14
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 15 maja 2012, o 10:01
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: szukam 650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam

Mam pytanie odnośnie kierownicy. Dziś oglądałem kolejną SV650 i wszystko było ok prócz jednej rzeczy... Kierownica ciężko chodziła- czego to może być objaw? Opona nowa, ciśnienie ok, łożyska nowe... Właściciel wspomniał, że jest jakaś podkładka do wymiany (przy śrubach na górze gdzie trzeba je za kontrować - tak przynajmniej zrozumiałem) Myślicie że to może być to? Bo jestem zdecydowany na tą SVkę ale ciekawi mnie ten temat aby zaraz nie było, że to jakaś grubsza sprawa...


27 maja 2012, o 22:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zużyte łożyska, albo za mocno skręcone- opór na kierownicy= złe prowadzenie motocykla, a nawet niebezpieczne!

_________________
675


27 maja 2012, o 22:57
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL