Autor |
Wiadomość |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Mod TRE
Ni cholery, a na pewno już nie w takich warunkach, jak opisywałeś wyżej. 8/100 w zdrowym motocyklu można uzyskać latając cały dzień na torze na drugim biegu
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
13 lip 2012, o 11:16 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Mod TRE
sv wżyciu nie spali 8 litrów, koleś ma coś źle wyregulowane xD lekkiej ręki nie mam ale więcej od 7 na pełnej kur*ie moja nie pali, a mam sportowy wydech, smart tre, i filtr kn ;D
|
13 lip 2012, o 15:38 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
k5 nie ma czasem już sondy?? Może ona psuje dawkowanie.
|
13 lip 2012, o 16:12 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Mod TRE
k5 nie ma sondy jeszcze stary dobry piec ;D nie co te na 4 świecach i sondzie xD
|
14 lip 2012, o 16:20 |
|
|
MatPla
motocyklista
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 21:56 Posty: 156 Lokalizacja: Opole
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Te to zawsze koło 5 palą. Nawet po ostrym palowaniu tylko 5,5 litra wyszło, więc polecam.
_________________ Dwie miłości- Oleńka i SV
|
18 lip 2012, o 14:07 |
|
|
browar
SV Rider
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54 Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
|
Re: Mod TRE
jeżdżąc na jednym biegu to ci mało stosunkowo pali bo w zakrętach nie masz pod czerwonym, ostro pałując po mieście spali więcej niż na Radomiu czy Lublinie
_________________ http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska
|
20 lip 2012, o 13:00 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Pewnie mówisz o SV650 moja SV650 jak uczyłem się gumować to spaliła mi ponad 12l/100 a mój obecny SV1000 to standardowo 8-8,5l/100 a ostatnio prze kilka eskort weselnych czyli częste przygazówki, czasem palenie gumy i raz na jakiś czas lekka guma to spalił mi 10,3l/100 mam filtr KN, TRE, przeloty.
|
29 lip 2012, o 17:53 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Tre nie wpływa na spalanie Sprawdzilem na dwóch trasach. Więcej zależy od jeźdzca jak szybko pomyka.
Co do oporników, który należy dać napisze nie długo. Narazie mam wrażenie, że piąty bieg jest najbaardziej odpowiedni.
|
29 lip 2012, o 23:25 |
|
|
blondynka96
SV Rider
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:55 Posty: 377
Płeć: mężczyzna
Moto: GPZ>>>SV650
|
Re: Mod TRE
Wystarczy zlutować te kable i blokada zdjęta? To na pewno takie proste?
|
19 sie 2012, o 21:42 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Wstawić opornik w kablach od ECU.
Ja mam wykonane TRE na dwóch przełącznikach Pierwszy przełącznik to: 1:ustawienia fabryczne 0:----- 1:TRE on Drugi przełącznik : 1: opornik piątego biegu 6,8 0:---- 1:opornik szóstego biegu 15kOhm
|
19 sie 2012, o 22:50 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Mod TRE
hubi a jak sprzet idzie na tre ustawione na 5 bieg? ;D
|
19 sie 2012, o 23:18 |
|
|
blondynka96
SV Rider
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:55 Posty: 377
Płeć: mężczyzna
Moto: GPZ>>>SV650
|
Re: Mod TRE
Czyli kable: czerwony i czarny "łączymy" za pomocą rezystora od strony ECU, a druga stronę izolujemy i "chowamy". Dobrze rozumuje?
|
20 sie 2012, o 08:44 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Wg mnie lepiej idzie na piątym biegu. Nie miałem czasu się bawić tym (wolałem pośmigać), ale 6. bieg ma chyba minimalnie wcześniejsze wyprzedzenie zapłonu. Ale grosze to kosztuje, a możesz mieć 3 ustawienia zapłonu za maksymalnie 7zł. Ja osobiście zrobiłem wersje Plug&Play. Kupujemy konektorki (tego typu https://encrypted-tbn2.google.com/image ... -iDlr2bVXB ważne by były jak najmniejsze ew. troszke można męski podpiłować) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79e ... c5d3e.html i połączyć wg. schematu. W miejsce r1 i r2 montujemu odpowiednie rezystory
|
20 sie 2012, o 10:10 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Mod TRE
tak się zastanawiam, czy po wprowadzeniu tej modyfikacji motocykl może więcej palić i czy potrzeba jest ponownej regulacji/synchronizacji przepustnic, zabawa z TPS itd. ? Czy mam rozumieć, że te przeróbki za 7 zł polegające na wczepianiu rezystorków/oporników dają ten sam efekt co takie coś? -> link
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
5 lut 2013, o 02:27 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Mod TRE
niektórzy po podłączeniu tre pisali, że im spalanie deliaktnie wzrosło ja w swojej też podpiąłem tre ale jakoś różnicy w spalaniu nie zauważyłem (oczywiście chodzi tu w dużej mierze o styl jazdy o to jak traktujesz manetkę) ten mikroprocesor co podałeś linka to nic innego jak zwykłe tre za 7zł + posiada kilka dodatkowych opcji (zniesie blokady fbrycznej prędkości max, no i wgrane ma jakieś 3 mapy do wyboru) zasada działania tre jest ta sama czyli na pierwszych 3 biegach masz wyeliminowane opóźnienie zapłonu przez co jest poprawiona znacznie reakcja na manetkę osobiście zamiast tego mikroprocesora z aukcji wolałbym założyć tre za 7zł + dołożyć i kupić power comandera
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
5 lut 2013, o 07:27 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Mod TRE
Spalanie nie może się zmienić, jedynie keirownik szybciej śmiga przez co zwieksza spalanie. Ustawiając TRE na 6. bieg będziesz miał takie samo spalanie jak bez tre jadąc na 6. biegu.
|
5 lut 2013, o 09:22 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Mod TRE
Czy TRE jest w jakiś sposób powiązane z fabryczną blokadą na PINIE? Blokadę już dawno zdjąłem i zastanawiam się teraz czy TRE coś pomoże, czy to w ogóle nie ma powiazania?
_________________ 675
|
5 lut 2013, o 10:48 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Wg mnie TRE to i tak tylko placebo - nic nie daje. Ja przynajmniej na dwóch SV sprawdzałem i nic to nie dało co by dało się odczuć.
|
5 lut 2013, o 16:29 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Mod TRE
Tak, czytałem caly temat i też to, że nic nie odczułeś, ale i tak chciałbym przetestować na własnej maszynie
_________________ 675
|
5 lut 2013, o 17:37 |
|
|
trovao
SV Rider
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21 Posty: 637 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
|
Re: Mod TRE
Niektórzy czują różnicę na 5 biegu , wiec jak mi to wytłumaczysz ? Ja osobiście miałem TRE ale usunąłem bo kompletnie nic nie dawało.
_________________ Suzuki SV650S K5
|
5 lut 2013, o 18:54 |
|
|