Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 11:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
nooo Słoniu! porządny pomysł z tym przodkiem.
czekam na uaktualnienia. Będziesz pierwszy 6,5 z USD chyba? W ogóle z tak daleko idącymi przeróbkami.

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


28 lip 2012, o 00:06
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Obalam mit, że z SVki nie da się zrobić motocykla strict sportowego...który w USA już dawno obalono :obity:

Jest pewien redaktor portalu na "Ś", który lubi SVki, może moją by się zainteresował, potestował i coś tam napisał? Czy może trzymać to w tajemnicy na naszym forum? :-> :obity:


28 lip 2012, o 00:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak jak mówisz, ten mit dawno został obalony za oceanem :)..
ja myślę, że nie ma co trzymać tego w tajemnicy :mrgreen: :obity:

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


28 lip 2012, o 14:09
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Po zmianie przodu pochwal się.
Lepszy efekt ;)


29 lip 2012, o 23:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Do tego zestawu, który chcę zrobić pasowała by z tyłu szersza felga, ale tylko z nowszych GSX-Rów bo są lekkie. Montowanie ciężkiej felgi z CBR600F3 i ciężkiej 180/55 mija się z celem.

EDIT: tak się zastanawiam nad portingiem głowic, wyważaniem wału i lekkimi tłokami. Może za dwa sezony...

Wyobrażacie sobie leciwą SV650S słabszą o 5 KM na kole od Nowszych GSX-Rów 600? No ja właśnie nie mogę sobie tego wyobrazić i chcę to zobaczyć za jakiś czas :obity:


30 lip 2012, o 21:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
ale co ty z t felgą od F3? w F3 standardowe opony są takie jak w SV650, więc chyba szerokość samej felgi powinna być ta sama...

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


30 lip 2012, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
pm2z napisał(a):
ale co ty z t felgą od F3? w F3 standardowe opony są takie jak w SV650, więc chyba szerokość samej felgi powinna być ta sama...


Dokładnie, w F3 jest 160, dopiero F4 miała 180 z tyłu

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


30 lip 2012, o 22:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Felga od F3 jest szersza od svkowej. Pasuje na nią spokojnie 180/55, bez żadnych zniekształceń.


30 lip 2012, o 23:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Felga od F3 jest szersza od svkowej. Pasuje na nią spokojnie 180/55, bez żadnych zniekształceń.


Aż sprawdziłem, w F3 jest 5" a w SVce 4,5", zalecany rozmiar jest mimo wszystko 160, na forum CBRki piszą że 170 jeszcze jest ok, 180 już się kładzie.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


30 lip 2012, o 23:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No to tylko gixerowe 5,5" zostają. Może i lepiej, bo są nawet lżejsze niż 4,5" z SV...ale drogie :obity:


30 lip 2012, o 23:16
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32
Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Odkopuje ale problem z tym filtrem BMC race .. pytałem w motorusie , legatomotocykle to czas oczekiwania 4tyg... ma ktoś jakies dojscie ?


30 lip 2012, o 23:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
http://www.dynotech.pl/factory_pliki/Shift_star.htm


31 lip 2012, o 18:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
UP

Przez radykalną poprawę osiągów uważam też poprawę hamowania więc napisze tutaj, żeby nie tworzyć na siłę nowego tematu... no i ten temat odżyje trochę ;P

Chodzi o upgrade zacisków - domyślnie mają być Tokico Gold (z GSX-R 600/750 k4-k5) ale pomyślałem o czterotłoczkowych monoblokach z R1/R6, ludzie chwalą sobie i zakładają do GSX-Rów, tu moje pytanie, jak myślicie, czy te zaciski w połączeniu z radialną pompą 19 mm (w R1 i R6 jest 16 mm) nie będą za ostre do SV? Łatwo jest przedobrzyć i sprawić, że heble będą drewniane, bez wyczucia i zero-jedynkowe w działaniu...z drugiej strony nowsze GSX-Ry 600 są lżejsze lub zbliżonej wagi do SV650.

Dodam jeszcze, że ten zestaw będzie obsługiwał tarcze 290 mm, a te zaciski od R1/R6 widziałem w GSX-Rach z tarczami 300 i 310 mm.


23 sie 2012, o 22:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przez tłoczek większy w pompie uzyskasz słabszą siłę hamowania. Myślę że po prostu będą one działały znacznie lepiej niż zwykle sv ki
Im mniejsza średnica tłoczka i większe zaciski, tym mniej stoły potrzeba aby klocki wgryzły się w tarcze

Tak mówi teoria


23 sie 2012, o 23:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Racja, ale mniejszy tłok musi przebyć większą drogę aby przepchnąc odpowiednią ilość płynu do zwarcia klocków z tarczami dlatego skok klamki będzie większy. Chodzi mi o to, żeby uniknąć sytuacji gdzie końcówka klamki po przebyciu 1 cm powoduje zablokowanie przedniego koła :obity:


24 sie 2012, o 00:19
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25
Posty: 146
Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2006r.
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gratuluje.
BTW tytułowe: "poprawa osiągów za grosze" już chyba nieaktualne :obity: Mam na myśli zwrot "za grosze". Ale nie ważne. ;P Wizje i techniczne rozkminy są zacne. Czekam na ciąg dalszy i relacje foto!

A ja tak z innej mańki. Skoro zmiana zawiechy i sportowe zacięcie... czy nie myślisz o zmianie kąta, czy może bardziej wyprzedzenia, bo z główką ramy za wiele nie zdziałasz, ale półki można przerobić na inne wyprzedzenie. (nie jestem pewien, czy to poprawi prowadzenie w zakrętach)
Osobiście troche mam problem z pogłębieniem zakrętu na sv. Nie wiem, czy to akurat wina kąta główki, ale w innych sprzętach problemu nie miałem, a tu czasem czuję, że jak się złożyłem tak muszę jechać bo pogłębienie zakrętu jakoś nie wychodzi. Może to tylko psychiczna bariera, ale po paru miesiącach jazdy tym sprzętem już myślę że nie koniecznie... Czasem mam wrażenie, że to właśnie dlatego że SV jest za lekka :obity:

Edit: oczywiście mowa o sportowej (amatorskiej) jeździe.

_________________
Ewolucja: > Jawa 50 Sport :] > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6) :D
sv galeria - może sprzedam... ;)


25 sie 2012, o 23:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Za lekka. Dobre.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


25 sie 2012, o 23:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Też tak pomyślałem, że te "za grosze" już mniej pasuje :obity:

Wyprzedzenie w SV będzie zmniejszone przez zastosowanie krótszych lag, jednocześnie zmieni się kąt nachylenia główki ramy do podłoża. Dodatkowo tył zostanie podniesiony co jeszcze bardziej wypionuje główkę ramy.

Wyprzedzenie zależy też od offsetu zastosowanych półek.


26 sie 2012, o 02:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25
Posty: 146
Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2006r.
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No racja. Ja swoje zawieszenie też na półkach obniżyłem o 1,5 cm.

A poza tym, zapominam, że jeszcze jeźdżę na 190 :obity: z tyłu po poprzednim właścicielu. To jest pewnie odpowiedź na moje problemy z pogłębieniem zakrętu. Bo jak odpowiednio złożę maszyne to ładnie się trzyma trajektorii, gorzej, jak muszę w zakręcie docisnąć.

Sory za OT. Pozdrawiam ;)

_________________
Ewolucja: > Jawa 50 Sport :] > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6) :D
sv galeria - może sprzedam... ;)


27 sie 2012, o 10:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
190 w 650??
Woo, ciekawie to musi wyglądać, podeślij linka.
P.S wahacz oryginał?


27 sie 2012, o 11:08
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL