Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: Główka ramy
A może jakiś ciekawy sposób na podparcie moto bez przedniej zawiechy? Nie mam możliwości żeby moto podwiesić za coś do góry...
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
10 kwi 2010, o 20:27 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Główka ramy
U mnie, jak mechanik ściągał lagi, żeby zmienić olej na gęstszy, moto stało podparte podnośnikiem samochodowym, podnośnik wstawiony pod silnik i pomiędzy chyba coś drewnianego, żeby nie skaleczyć silnika. Ja myślałem, że to nie będzie stabilne, ale robota poszła naprawdę gładko
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
10 kwi 2010, o 20:34 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Główka ramy
Dzisiaj moto stawiałem na starej solidnej plastikowej skrzyni, do tego 4 deski (2 w poprzek jako podkład, 2 wzdłuż żeby podeprzeć silnik) i działało to bardzo dobrze. Moto nie bujało się nawet przy dokręcaniu zacisków.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
10 kwi 2010, o 20:45 |
|
|
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: Główka ramy
A my dziś odkręcaliśmy 2 koła naraz u Konrada i patent z podnośnikiem niezbyt się sprawdził. moto dość mocno się chwiało.
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
10 kwi 2010, o 22:09 |
|
|
DaN
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:44 Posty: 236 Lokalizacja: Sztabin/Białystok
Płeć: mężczyzna
|
Re: Główka ramy
Ja mam baardzo skuteczny patent, ale nie wiem czy to zadziała w SV'ach wtryskowych... W gaźnikowych silnikach na dole przy filtrze jest otwór idący przez cały silnik, nie wiem po co, w każdym razie ja go wykorzystuję tak, że wsadzam tam mocnego pręta, który wystaje na zewnątrz, moto podnoszę, pręta opieram na dwóch stojaczkach i tyle, pełna stabilność
_________________ SV650N 2000r
|
10 kwi 2010, o 23:20 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Główka ramy
Bo opcja z podnośnikiem samochodowym się sprawdza, gdy moto stoi na jednym kole (obojętnie którym) i stopce bocznej.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
11 kwi 2010, o 10:00 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Główka ramy
Można tak jak DaN - ten otwór chyba jest dedykowany pod podstawkę centralną. Ja podkładam zawsze kobyłki pod crashpady, moto stoi wtedy bardzo stabilnie
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
11 kwi 2010, o 10:15 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|