Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 18:47



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru. 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Akurat robota czy to przy wtrysku czy przy gaźniku jest identyczna i identyczne wymagania co do sprzętu:D A co z nimi jest nie halo?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 mar 2012, o 20:45
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 22:05
Posty: 42
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
lasooch napisał(a):
Akurat robota czy to przy wtrysku czy przy gaźniku jest identyczna i identyczne wymagania co do sprzętu:D A co z nimi jest nie halo?


Wskazówki się zacniają raz zatrzymują się w jednym miejscu raz w drugim, o dokładności nie wspominam nawet. Tak z ciekawości zapytam ile motocykli synchronizowałes na wtrysku a ile na gaźniku? Sprawdzałeś temperaturę kolektorów wydechowych po synchronizacji?


9 mar 2012, o 21:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
To ciekawe z tymi wskazówkami. Ja akurat używam zupełnie innych wakuometrów, ale znajomy w warsztacie ma dokładnie te co Ty i działają bez zarzutu od lat. Może jakiś kiepski egzemplarz Ci się trafił...
Nie mam pojęcia ile robiłem gaźnikowych/wtryskowych, trochę tego się przewinęło... Nie, temperatury nie sprawdzam, ale to i tak raczej łączyłbym z bogatą/ubogą mieszanką i zaworami niż samą synchronizacją...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 mar 2012, o 21:26
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 20 lip 2011, o 22:05
Posty: 42
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2006
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
lasooch napisał(a):
To ciekawe z tymi wskazówkami. Ja akurat używam zupełnie innych wakuometrów, ale znajomy w warsztacie ma dokładnie te co Ty i działają bez zarzutu od lat. Może jakiś kiepski egzemplarz Ci się trafił...
Nie mam pojęcia ile robiłem gaźnikowych/wtryskowych, trochę tego się przewinęło... Nie, temperatury nie sprawdzam, ale to i tak raczej łączyłbym z bogatą/ubogą mieszanką i zaworami niż samą synchronizacją...


Wszystkie 3 są tak samo ważne jeżeli chodzi o obroty biegu jałowego/ podniesione.


9 mar 2012, o 21:32
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:57
Posty: 144
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 n2007
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
lasooch napisał(a):
Akurat robota czy to przy wtrysku czy przy gaźniku jest identyczna i identyczne wymagania co do sprzętu:D A co z nimi jest nie halo?

Jeśli chodzi o moje zegary to regulowane były nimi motorki na gaźnikach i wszystko działało dobrze.
A z moimi przepustnicami nie wiem co jest od czasu zakupu motoru nie było to sprawdzane. Po prostu za dużo pali...ok 15 L /100 km przy prędkości ok 200km/h
W innym temacie pisałem o tym, że wykręciłem świece i były lekko mokre i śmierdziały paliwem (świece od nowości też nie wymieniane przebieg motoru 6091km, ale ma już 5 lat)
Czy powodem tak dużego spalania mogły byc stare świece, zła synchronizacja?


10 mar 2012, o 00:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56
Posty: 468
Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
nie jestem pewien do konca tak więc wole zapytać. mamy 4 kapturki:
2 przy przednim wtrysku
2 przy tylnym
moje pytanie:
U rurke podpinamy to przedniego wtrysku po zdjeciu 1 kapturka i centralnie na przeciwko do tylnego wtrysku, a pozostałe 2 kapturki (które są obok) zdejmujemy i łączymy krótką rurką?

_________________
dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]


5 kwi 2012, o 14:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Mamy 4 króćce. Jeden jest podłączony do czujnika ciśnienia zasysanego powietrza, trzy są zaślepione. Zdejmujesz gumowe zaślepki z jednego króćca od przedniej przepustnicy i z jednego króćca od tylnej przepustnicy. Na króćce nakładasz przewody do wakuometrów/U-rurkę. Pozostałych dwóch króćców nie ruszasz :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


5 kwi 2012, o 19:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56
Posty: 468
Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
zrobione, do U rurki zalałem oleju, miałem spory odchył, po wyregulowaniu moto od razu pracuje jak należy :piwo:

_________________
dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]


5 kwi 2012, o 22:20
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25
Posty: 156
Lokalizacja: ETM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K3
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Mierzył ktoś z Was jakie jest/powinno być podciśnienie na przepustnicy we wtrysku?

_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.


20 sie 2012, o 22:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Sama wartość podciśnienia nie jest ważna, a zależy od masy czynników, jakie masz wolne obroty, na ile "szczelny" tłok/pierścienie/cylinder, w jakim stanie są przylgnie zaworowe i czy zawory nie są podparte. Ważne po prostu by wartości były takie same dla obu cylindrów i tyle.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


21 sie 2012, o 08:56
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25
Posty: 156
Lokalizacja: ETM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K3
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Chciałem tylko wiedzieć jakiego rzędu to są wartości. Różnicy na u-rurce miałem jakieś 2-3cm, raz na jednym raz na drugim ramieniu i dla oleju to jest jakieś kilka paskali. Zastanawia mnie jaki to błąd przy tym co jest we wtryskach ;)

_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.


21 sie 2012, o 20:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Moje zegary pokazywały zazwyczaj wartość rzędu 0,2-0,3 bar czyli 20-30 kPa.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


22 sie 2012, o 01:24
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25
Posty: 146
Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2006r.
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Co do samych wakuometrów, można kupić te najtańsze, po 20 pare złotych. Ja takie mam i nie narzekam. A to dlatego, że zrobiłem test, podpinając rurki od każdego z waku razem do rury odkurzacza. Nawet bez jakichś specjalnych kombinacji. Wystarczy wężyki włożyć do rury, i ręką przytkać wylot, żeby podnieść podciśnienie. Jak wskazówki zegarów wychylają się identycznie (bez dławików) to znaczy, że zegary są dobrze skalibrowane. U mnie tak było, a zegary kupiłem najtańsze, pojedyńcze na allegro (20 pare zł za sztukę)

_________________
Ewolucja: > Jawa 50 Sport :] > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6) :D
sv galeria - może sprzedam... ;)


25 sie 2012, o 23:16
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2011, o 21:07
Posty: 151
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2004
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
http://allegro.pl/wakuometr-synchroniza ... 45971.html
czy te wakuometry będą dobre?


27 sie 2012, o 20:33
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Dobre będą, ale trzeba je podłączyć rozgałęziaczem pod jednakowe podciśnienie i wybrać 4 z takim samym wskazaniem, bo niestety bywają odchylenia. Ja mam własnie takie, to pojechałem do kolesia, podłączył kilka sztuk i wybraliśmy 4 które pokazywały taką samą wartość.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


27 sie 2012, o 20:50
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2011, o 21:07
Posty: 151
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2004
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
ok dzięki bardzo:)


27 sie 2012, o 21:03
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25
Posty: 156
Lokalizacja: ETM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K3
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Takie mam pytanie - czy podczas synchronizacji w 650 K3 ma być zwarte gniazdo diagnostyczne?

_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.


25 lut 2013, o 18:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Z tego co jest na forum, a dzisiaj synchronizowałem przepustnice zgodnie z forumowymi wytycznymi to nie trzeba. Dopiero przy ustawianiu TPS, którą to czynność wykonujemy po synchronizacji przepustnic zwieramy styki w złączu diagnostycznym.

_________________
www.poomoc.pl


25 lut 2013, o 18:52
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2011, o 14:25
Posty: 156
Lokalizacja: ETM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K3
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Arek1 napisał(a):
Z tego co jest na forum, a dzisiaj synchronizowałem przepustnice zgodnie z forumowymi wytycznymi to nie trzeba. Dopiero przy ustawianiu TPS, którą to czynność wykonujemy po synchronizacji przepustnic zwieramy styki w złączu diagnostycznym.

w tym temacie nic o tym nie ma ale wydaje mi się że gdzieś sie lasooch wypowiadał, że w trybie diagnostycznym jedna przepustnica jest blokowana i wtedy powinno się robić regulację, bo inaczej komputer podczas naszych zmian manipuluje sobie ustawieniami. To całkiem możliwe, bo mi przy tym ustawieniu bez zwartego złącza szło jak ku*wie w deszcz.

_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę.


25 lut 2013, o 19:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
porucznikborewicz napisał(a):
Arek1 napisał(a):
Z tego co jest na forum, a dzisiaj synchronizowałem przepustnice zgodnie z forumowymi wytycznymi to nie trzeba. Dopiero przy ustawianiu TPS, którą to czynność wykonujemy po synchronizacji przepustnic zwieramy styki w złączu diagnostycznym.

w tym temacie nic o tym nie ma ale wydaje mi się że gdzieś sie lasooch wypowiadał, że w trybie diagnostycznym jedna przepustnica jest blokowana i wtedy powinno się robić regulację, bo inaczej komputer podczas naszych zmian manipuluje sobie ustawieniami. To całkiem możliwe, bo mi przy tym ustawieniu bez zwartego złącza szło jak ku*wie w deszcz.


Ja dzisiaj miałem drugie podejście do tematu. (Pierwsze było w sobotę, ale poległem z kapturkami na krućcach). Zrobiłem wszystko zgodnie z poradnikiem kolegi TastPiotr, z pierwszej strony tego wątku. Rzeczywiście po podłączeniu "U-urządzenia" poziomy były rozjechane, ale wystarczyło kilka minut delikatnej regulacji i udało się ustawić właściwy poziom. Dla mnie najtrudnieszy był demontaż osłon na krućcach. Miejsca tam jest jak dla mojego 3 latka, a nie dla mnie, ale po ponad godzinie zabawy udało się zdjąć dwa kapturki gumowe...
Najlepiej chyba będzie zwrócićsię do Lasoocha z zapytaniem, bo tak to możemy przet tydzień wymieniać się poglądami, a i tak nie będziemy do końca pewni swego...
Pozdrawiam i liczę na to, że nie będę musiał powtarzać regulacji w trybie diagnostycznym... B)

_________________
www.poomoc.pl


26 lut 2013, o 00:27
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL