Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dani
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:48 Posty: 48 Lokalizacja: 100-lica
|
Dzwignia zmiany biegów
Witam wszystkich. Pytanie moje brzmi: Jakie narzędzia są potrzebne do zmiany dźwigni? Niestety obecna jest ułamana i muszę ją wymienić na nową, a nie chce na parking zabierać całej skrzynki z narzędziami. Pozdrawiam Daniel.
_________________ SV650S K2 Jestem oazą spokoju... pier***onym ku**a, zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora
|
9 kwi 2010, o 19:02 |
|
|
oczko82
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:22 Posty: 58 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
|
Re: Dzwignia zmiany biegów
Kluczyk 10 (raczej ten) lub 8, oraz szczypce segera.
_________________ Opel Vectra C 2.0T
"Nie mówię szeptem......gdy mówię skąd jestem"
|
9 kwi 2010, o 19:06 |
|
|
Dani
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:48 Posty: 48 Lokalizacja: 100-lica
|
Re: Dzwignia zmiany biegów
Dzięki!
_________________ SV650S K2 Jestem oazą spokoju... pier***onym ku**a, zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora
|
9 kwi 2010, o 20:38 |
|
|
mroowkojad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28 Posty: 727 Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Dzwignia zmiany biegów
Wspomniałbym też o dwóch rozmiarach kluczy ampulowych - jeden do odkręcenia seta, drigo do uwolnienia samej dźwigni (rozmiarów niestety nie pamiętam) - dołożyłbym jeszcze jakąś przedłużkę do tych kluczy, bo oba gwinty należą do mocno pracujących. No i do ponownego montażu i seta i podnóżka zaleca się użycia kleju do gwintów.
_________________ Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
|
12 kwi 2010, o 10:16 |
|
|
oczko82
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:22 Posty: 58 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
|
Re: Dzwignia zmiany biegów
Klucze imbusowe nie potrzebne... Dani chciał wymienić tylko dźwignie a nie cały set. No chyba, że ma drugi model seta różniący się od mojego (tj. dźwignia na jednym sworzniu z podnóżkiem - ale w tym przypadku nie wiem jak to wygląda od strony demontażu dźwigni).
_________________ Opel Vectra C 2.0T
"Nie mówię szeptem......gdy mówię skąd jestem"
|
12 kwi 2010, o 15:55 |
|
|
Dani
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:48 Posty: 48 Lokalizacja: 100-lica
|
Re: Dzwignia zmiany biegów
Niestety, ale potrzeba odkręcić set W K2 jest to na jednej osi z podnóżkiem. Będzie trzeba na dwójce podjechać do mechanika, bo nie mam bitów imbusowych do grzechotki.
_________________ SV650S K2 Jestem oazą spokoju... pier***onym ku**a, zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora
|
12 kwi 2010, o 16:41 |
|
|
oczko82
motorowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:22 Posty: 58 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
|
Re: Dzwignia zmiany biegów
Więc sorki za wprowadzenie w błąd - nieświadomie, bo zapomniałem o dwóch typach setów.
_________________ Opel Vectra C 2.0T
"Nie mówię szeptem......gdy mówię skąd jestem"
|
12 kwi 2010, o 17:47 |
|
|
Dani
rowerzysta
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:48 Posty: 48 Lokalizacja: 100-lica
|
Re: Dzwignia zmiany biegów
Spox.
_________________ SV650S K2 Jestem oazą spokoju... pier***onym ku**a, zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu na tafli jeziora
|
12 kwi 2010, o 18:53 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|