Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 13:44



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Niestety grubo za nie zaplacilem... 325pln... :/ ale ostro sie zapalilem na tego moda i nic mnie niepowstrzyma... :D

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


10 paź 2012, o 23:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No to tym bardziej jak tyle zapłaciłeś to zrób go tak żeby efekt był zauważalny wyraźnie :).

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


11 paź 2012, o 14:00
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32
Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
zrobiłem jak radzono , zakupiłem dysze 155 i załozyłem , pali ok , jezdził chyba lepiej na pierwszy rzut oka , niestety nie bylem na autostradzie zeby sprawdzic :P po tygodniu stania chcialem odpalic moto wczoraj bo piekna pogoda i nie odpalił , tylko podczas kręcenia rozrusznikiem 2 razy strzelił bardzo bardzo głośno z wydechu coś jakbym odpalił mega wielką petarde .. i niestety dałem sobie spokój z dalszym męczeniem moto , co to moze byc ?


22 paź 2012, o 22:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zwieszona iglica i zalany do pełna benzyną cylinder ;P


22 paź 2012, o 22:28
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 16:32
Posty: 64
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 950 limited edit
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak sama z siebie sie zawiesiła ? To wykrecic swiece i pokrecic rozrusznikiem


23 paź 2012, o 23:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mogła jak wkładałeś suwaki do gardzieli i potem nie poruszałeś nimi kontrolnie. Zdejmij fajki ze świec i pokręć rozrusznikiem - wywali resztki benzyny do wydechu.


23 paź 2012, o 23:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wracam do głównego wątku ;)

Koleżanki i kolegy!
Dziś dotarły do mnie wałki ssące do wtrysku, co oznacza, że na wiosnę przy okazje regulacji luzów dokonany zostanie sławetny swap. Ale już teraz mam 3 pytania:
1) oznaczenie na wałkach to 20F INF (intake front) oraz 20F INR (intake rear). Dobrze odczytuję skróty? A co oznacza B R3 oraz D R3 na spodniej części wałków i F i H na czole zębatki? Po czym poznać, z którego modelu są wałki?
2) jakie dysze główne sugerujecie do gaźników przy oryginalnym, niemodyfikowanym filtrze powietrza? Wg tabelki 137.5;
3) no i czym te wałki wyczyścić? :) spray do tarcz będzie ok?


14 gru 2012, o 16:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
INF, INR - tak jak napisałeś,
B R3, D R3 - nie wiem co to oznacza,
F i H na czole zębatek - podejrzewam, że służą do poprawnej identyfikacji wałków, są też na rysunku w serwisówce te litery.
Aby poznać z jakiego modelu są wałki trzeba zmierzyć wysokość krzywek.

Dysze główne: rekomenduję poszerzenie filtra maksymalnie jak się da i zamontowanie dysz solex&mikuni 155, iglice na drugi rowek od góry trzymając iglicę grotem w dół, plus podkładka 0,5 mm (czyli tak jakby 2 i pół rowka). Jest to konfiguracja sprawdzona 100%, AFR na poziomie 13:1 - maksymalna możliwa moc.

Wałki wyczyść benzyną extrakcyjną, powinno dać rade.


14 gru 2012, o 17:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Do wtrysku ci wałki doszły?
Sugerując się opisem z profilu myślałem ze masz sv-ke z 2000r
Mam wałki z gazika przed oczami i przedni ma ozn r6, tylny r3
U ciebie również mają jakby cienie (paski) w miejscu połączenia z panewkami?


14 gru 2012, o 17:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
hubi199 napisał(a):
Do wtrysku ci wałki doszły?
Sugerując się opisem z profilu myślałem ze masz sv-ke z 2000r


Inkling miał na myśli wałki, które pochodzą z wtryskowej wersji. Motocykl ma taki jak w opisie.


14 gru 2012, o 17:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak myślałem, żę to tylko literówka, ale dla pewności spytałem.


14 gru 2012, o 18:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Znalazłem info o rozróżnianiu wałków (także odnośnie do wersji): http://i214.photobucket.com/albums/cc85 ... sspecs.jpg
Może komuś się przyda.

Dzięki, Słoniu. Szczerze powiem, że nie myślałem o desnorklowaniu póki co - zależy mi głównie na mocnym dole i chciałbym uniknąć dziury w mocy... Zaproponowane przez Ciebie ustawienie nie powoduje żadnych dziur w oddawaniu mocy ani nie zwiększa znacząco spalania/obrotów?


14 gru 2012, o 18:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tam gdzie byłem na hamowni porównywałem mój wykres z inną SV650 (dwa wykresy nałożone na siebie) - na moim wykresie nie ma nigdzie załamań momentu obrotowego w średnich obrotach i moment w całym zakresie jest wyższy (dosłownie wszędzie) od SVki ze standardowymi wałkami. Poszerzając filtr możesz tylko zyskać.

Dla przypomnienia:

Moc jest trochę zawyżona przez zawyżone wskazania obrotomierza, w każdym razie moc na tylnym kole wynosi ok 77 KM bo 55Nm przy 9800 obr/min daje nam właśnie 76,75 KM (55x9800 / 7022)
Obrazek

Następna hamownia jaka odwiedzę będzie w Suzuki Piaseczno - mają tam najdokładniejszą, taką która mierzy podobnie jak ec997 ("true hp"), co innego niż "dynojet hp"


14 gru 2012, o 19:06
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22
Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
czy ktos z okolic slaska robil ten mode??


3 sty 2013, o 22:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak. Ja aktualnie. Wałki do mnie jadą pocztą. Jak dojadą to robię. :)

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


3 sty 2013, o 22:11
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22
Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
a skad dokladnie jestes?? Sam bedziesz robil??


3 sty 2013, o 22:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Trzebinia. Sam.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


3 sty 2013, o 22:36
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja sie z tym bawiłem w Rydułtowach ;)

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


3 sty 2013, o 22:36
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
koroviov napisał(a):
Tak. Ja aktualnie. Wałki do mnie jadą pocztą. Jak dojadą to robię. :)

Nie zapomnij o modyfikacjach gaźników przy okazji wymiany wałków tzn głównie usunięcie snorkela :) i dysza główna 152,5 albo 155

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


3 sty 2013, o 22:53
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:22
Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001r.
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Kruczek kusi mnie to ale sam nie zrobie a koszty w warsztacie mnie zabija :-/


3 sty 2013, o 23:11
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL