Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 paź 2024, o 00:17



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2011, o 15:54
Posty: 44
Lokalizacja: Gogolin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko o wydechy, czy ktoś miał w litrze AKRAPOVICA TITANUM?? Jak to brzmi i czy na końcu obu wydechów powinien byc wytłoczony napis AKRAPOVIC czy tylko na jednym?


28 gru 2012, o 16:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
rafal2491 napisał(a):
Pytanko o wydechy, czy ktoś miał w litrze AKRAPOVICA TITANUM?? Jak to brzmi i czy na końcu obu wydechów powinien byc wytłoczony napis AKRAPOVIC czy tylko na jednym?


nie wiem czy to Cię jakoś ukierunkuje co do dźwięku ale jest filmik z takim akrapem na YT:

http://www.youtube.com/watch?v=yozqmjikx2I


28 gru 2012, o 16:41
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2011, o 15:54
Posty: 44
Lokalizacja: Gogolin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie youtuba już przeglądałem, myślałem że ktoś z forum ma założone albo słyszał jak to gadają te tłumiki.


28 gru 2012, o 16:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17
Posty: 2361
Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jeśli już to wytłoczenie musi być na obu.


28 gru 2012, o 16:52
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Proces zużycia rozrządu objawia sie m.in. wydłużeniem łańcucha / paska rozrządu. W przypadku pewnego zużycia rozrządu cechy na alternatorze mogą się nie zgrywać z cechami na wałkach rozrządu.

W takim razie, w jaki sposób reguluje się czasy rozrządu, skoro koła pasowe są zintegrowane z wałkami rozrządu ? Jaki może być powód rozejścia się tych cech, w szczególności w litrowych silnikach, gdzie łańcuszki są wyraźnie krótkie ? Kwestia interpretacji tych cech jako umowne, a nie dokładne ?

W ducatach regulacja naciągu pasków rozrządu jest manualna ( wykonuje się ją co jaki czas ) - jako że koła pasowe są przykręcone do wałków rozrządu, to można je poluźniać - tylko czy trzeba ?

Czy sam naciąg paska pomiędzy wartością np. 90 a 110 Hz może powodować tak znaczne przesunięcie czasów zapłonu, że należy każdorazowo blokować wałki, poluźniać koła pasowe, nastawiać naciąg pasków, i następnie dokręcać koła pasowe ?

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


29 gru 2012, o 16:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytasz o ducati czy o litrowe SV? :P
W ducatach trzeba było bardzo pilnować napięcia pasków, bo wyjście poza tolerancję skutkowało złą pracą silnika. Ale nie pamiętam, by po tej korekcie trzeba było ruszać wałki. Nawet powiem szczerze, że nie pamiętam by była możliwość regulacji położenia wałka względem koła pasowego.
Co do litrowych SV, to tam masz najpierw przejście z wału parą kół zębatych na wałek pośredni, następnie łańcuchem na drugi wałek pośredni, następnie z drugiego wałka pośredniego poprzez koła zębate na wałki rozrządu. Jak cechy nie do końca się zgrywają, to może to być wina wyciągnięcia łańcucha. Ale jak wiesz, z której strony jest napinacz, a w którą stronę cechy są przesunięte, to sam szybko stwierdzisz czy ciut krótszy łańcuch naprostowałby sytuację. Opcja nr 2 jest taka, że ktoś spieprzył ustawienie kół na wałkach pośrednich. Tam też są cechy i łatwo się pomylić. Jak się "omsknie" jeden ząbek na dolnym kole zębatym, to motocykl normalnie zapala, ale silnik nie pracuje prawidłowo, a cechy na wałkach rozrządu są wtedy przestawione właśnie o "pół podziałki".

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 gru 2012, o 17:08
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No ale to w inny kierunek - 1 ząb przeskoczony i ponad 120KM ? O co chodzi: żebym miał idealną linię na wałkach, to na alternatorze nie mam idealnej cechy i brakuje mi do niej pare mm.
Nie chce mi się kopać, ale czy jeśli mam osiągi normalne, a cechy nie liniowe, to gdzie zacząć zabawę ;/

Doczytuję coś takiego :
"The cam you reinstall will be a FRACTION of a mm from being parallel; the reason for this can be seen on the end of the cam. There are two sets of teeth on the end of the cam gear, one of which is spring loaded."

No a to że nie ruszaliście kół pasowych jest ciekawe... A teraz zmieniła się dyrektywa, że nie wolno poprawiać naciągu, jeśli nie poluźnił się poniżej danej wartości :/

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


29 gru 2012, o 19:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17
Posty: 2361
Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
do litra i typowo turystycznej jazdy jaką szerokość opony najlepiej założyć?? gdzieś tu wyczytałem że ktoś ma 190...


29 gru 2012, o 19:46
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
180 bez zbędnego piepszenia;)

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


29 gru 2012, o 19:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lpt napisał(a):
180 bez zbędnego piepszenia;)


fabryka podaje seryjnie 190, kupiłem litra miesiąc temu miało 180, teraz ma już jak fabryka przykazała.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


29 gru 2012, o 19:55
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21
Posty: 187
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kisiel_krzychu napisał(a):
fabryka podaje seryjnie 190, kupiłem litra miesiąc temu miało 180, teraz ma już jak fabryka przykazała.


Pierwsze słyszę że litr wychodził z fabryki na 190 :omg: W każdym materiale jaki czytałem przed kupnem było napisane że z tyłu 180 siedzi :)

_________________
SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06


29 gru 2012, o 20:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Instrukcja ze strony Suzuki mówi o 190/50 ZR17
http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... 1000k3.pdf

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


29 gru 2012, o 20:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rene napisał(a):
Instrukcja ze strony Suzuki mówi o 190/50 ZR17
http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... 1000k3.pdf



Ta instrukcja się nadaje...
Tak samo poprawnie jak rozmiar opony podają typ zawieszenia przedniego :silent:


29 gru 2012, o 20:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17
Posty: 2361
Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
w manualu pisze wyraźnie

"The standard tire fitted on this motorcycle is 120/70
ZR1 7M/C (58W) for front and 180/55 ZR17M/C (73W) for
rear. The use of tires other than those specified may
cause instability . It is highly recommended to use a
SUZUKI Genuine Tire "

ale pytam bo na pewno macie wieksze doświadczenie niż ja na sv. W takim razie inne szybkie pytanie. Co daje założenie 190??


29 gru 2012, o 21:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szacun na dzielni.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


29 gru 2012, o 21:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17
Posty: 2361
Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tylko tyle?? eee to lipa jakaś :D ja mam 180 ale pytam czysto teoretycznie ;)


29 gru 2012, o 22:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ja mam 190 i jest ok, ładnie wygląda ( daleki jestem od lanserki;)

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


29 gru 2012, o 22:34
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rene napisał(a):
Instrukcja ze strony Suzuki mówi o 190/50 ZR17
http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... 1000k3.pdf



i wlasnie tą instrukcją się sugerowałem

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


29 gru 2012, o 22:35
Zobacz profil WWW
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jak chcesz brać winkle - kwadratowo ? Jeździłeś już na 180tce ? Różnica jest przeogromna na korzyść 180, wystarczy sie karnąć.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


29 gru 2012, o 23:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
na 180 jeździłem tylko trochę, teraz mam 190 i dobrze mi się jeździ. w poprzednim moto miałem 160 na tyle i też było ok. faktycznie w książce serwisowej jest podane 180;/ ja się zasugerowałem w/wymienioną instrukcją ale jak widać zawsze trzeba wszystko sprawdzić bo głupoty ludzie piszą.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


30 gru 2012, o 01:10
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL