Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
rafal2491
rowerzysta
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 15:54 Posty: 44 Lokalizacja: Gogolin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko o wydechy, czy ktoś miał w litrze AKRAPOVICA TITANUM?? Jak to brzmi i czy na końcu obu wydechów powinien byc wytłoczony napis AKRAPOVIC czy tylko na jednym?
|
28 gru 2012, o 16:23 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie wiem czy to Cię jakoś ukierunkuje co do dźwięku ale jest filmik z takim akrapem na YT: http://www.youtube.com/watch?v=yozqmjikx2I
|
28 gru 2012, o 16:41 |
|
|
rafal2491
rowerzysta
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 15:54 Posty: 44 Lokalizacja: Gogolin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie youtuba już przeglądałem, myślałem że ktoś z forum ma założone albo słyszał jak to gadają te tłumiki.
|
28 gru 2012, o 16:45 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jeśli już to wytłoczenie musi być na obu.
|
28 gru 2012, o 16:52 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Proces zużycia rozrządu objawia sie m.in. wydłużeniem łańcucha / paska rozrządu. W przypadku pewnego zużycia rozrządu cechy na alternatorze mogą się nie zgrywać z cechami na wałkach rozrządu.
W takim razie, w jaki sposób reguluje się czasy rozrządu, skoro koła pasowe są zintegrowane z wałkami rozrządu ? Jaki może być powód rozejścia się tych cech, w szczególności w litrowych silnikach, gdzie łańcuszki są wyraźnie krótkie ? Kwestia interpretacji tych cech jako umowne, a nie dokładne ?
W ducatach regulacja naciągu pasków rozrządu jest manualna ( wykonuje się ją co jaki czas ) - jako że koła pasowe są przykręcone do wałków rozrządu, to można je poluźniać - tylko czy trzeba ?
Czy sam naciąg paska pomiędzy wartością np. 90 a 110 Hz może powodować tak znaczne przesunięcie czasów zapłonu, że należy każdorazowo blokować wałki, poluźniać koła pasowe, nastawiać naciąg pasków, i następnie dokręcać koła pasowe ?
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
29 gru 2012, o 16:00 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytasz o ducati czy o litrowe SV? W ducatach trzeba było bardzo pilnować napięcia pasków, bo wyjście poza tolerancję skutkowało złą pracą silnika. Ale nie pamiętam, by po tej korekcie trzeba było ruszać wałki. Nawet powiem szczerze, że nie pamiętam by była możliwość regulacji położenia wałka względem koła pasowego. Co do litrowych SV, to tam masz najpierw przejście z wału parą kół zębatych na wałek pośredni, następnie łańcuchem na drugi wałek pośredni, następnie z drugiego wałka pośredniego poprzez koła zębate na wałki rozrządu. Jak cechy nie do końca się zgrywają, to może to być wina wyciągnięcia łańcucha. Ale jak wiesz, z której strony jest napinacz, a w którą stronę cechy są przesunięte, to sam szybko stwierdzisz czy ciut krótszy łańcuch naprostowałby sytuację. Opcja nr 2 jest taka, że ktoś spieprzył ustawienie kół na wałkach pośrednich. Tam też są cechy i łatwo się pomylić. Jak się "omsknie" jeden ząbek na dolnym kole zębatym, to motocykl normalnie zapala, ale silnik nie pracuje prawidłowo, a cechy na wałkach rozrządu są wtedy przestawione właśnie o "pół podziałki".
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
29 gru 2012, o 17:08 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No ale to w inny kierunek - 1 ząb przeskoczony i ponad 120KM ? O co chodzi: żebym miał idealną linię na wałkach, to na alternatorze nie mam idealnej cechy i brakuje mi do niej pare mm. Nie chce mi się kopać, ale czy jeśli mam osiągi normalne, a cechy nie liniowe, to gdzie zacząć zabawę ;/ Doczytuję coś takiego : "The cam you reinstall will be a FRACTION of a mm from being parallel; the reason for this can be seen on the end of the cam. There are two sets of teeth on the end of the cam gear, one of which is spring loaded." No a to że nie ruszaliście kół pasowych jest ciekawe... A teraz zmieniła się dyrektywa, że nie wolno poprawiać naciągu, jeśli nie poluźnił się poniżej danej wartości
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
29 gru 2012, o 19:15 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
do litra i typowo turystycznej jazdy jaką szerokość opony najlepiej założyć?? gdzieś tu wyczytałem że ktoś ma 190...
|
29 gru 2012, o 19:46 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
180 bez zbędnego piepszenia;)
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
29 gru 2012, o 19:53 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
fabryka podaje seryjnie 190, kupiłem litra miesiąc temu miało 180, teraz ma już jak fabryka przykazała.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
29 gru 2012, o 19:55 |
|
|
MiszCZ
motocyklista
Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21 Posty: 187 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: rsv 1000r tuono
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pierwsze słyszę że litr wychodził z fabryki na 190 W każdym materiale jaki czytałem przed kupnem było napisane że z tyłu 180 siedzi
_________________ SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06
|
29 gru 2012, o 20:08 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
29 gru 2012, o 20:19 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ta instrukcja się nadaje... Tak samo poprawnie jak rozmiar opony podają typ zawieszenia przedniego
|
29 gru 2012, o 20:30 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
w manualu pisze wyraźnie
"The standard tire fitted on this motorcycle is 120/70 ZR1 7M/C (58W) for front and 180/55 ZR17M/C (73W) for rear. The use of tires other than those specified may cause instability . It is highly recommended to use a SUZUKI Genuine Tire "
ale pytam bo na pewno macie wieksze doświadczenie niż ja na sv. W takim razie inne szybkie pytanie. Co daje założenie 190??
|
29 gru 2012, o 21:15 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szacun na dzielni.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
29 gru 2012, o 21:25 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tylko tyle?? eee to lipa jakaś ja mam 180 ale pytam czysto teoretycznie
|
29 gru 2012, o 22:21 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ja mam 190 i jest ok, ładnie wygląda ( daleki jestem od lanserki;)
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
29 gru 2012, o 22:34 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
i wlasnie tą instrukcją się sugerowałem
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
29 gru 2012, o 22:35 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jak chcesz brać winkle - kwadratowo ? Jeździłeś już na 180tce ? Różnica jest przeogromna na korzyść 180, wystarczy sie karnąć.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
29 gru 2012, o 23:11 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
na 180 jeździłem tylko trochę, teraz mam 190 i dobrze mi się jeździ. w poprzednim moto miałem 160 na tyle i też było ok. faktycznie w książce serwisowej jest podane 180;/ ja się zasugerowałem w/wymienioną instrukcją ale jak widać zawsze trzeba wszystko sprawdzić bo głupoty ludzie piszą.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
30 gru 2012, o 01:10 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|