Jeśli nie wysprzęgla prawidłowo, to masz prawdopodobnie zbyt luźną linkę. Przesmaruj ją na wstępie, bo to dużo daje
Później sprawdziłbym czy poprostu nie jest już zbyt wyciągnięta. Jeżeli obie regulacje masz już na max wykręcone (przy klamce i przy deklu zębatki) no to linka do zmiany.
Natomiast jeśli sprzęgło się ślizga i jeżeli linka jest ok, no to trzeba ściągnąć prawy dekiel od sprzęgła (wbrew serwisówce, wystarczy ten mały dekiel, nie trzeba ściągać całego boku z pompą wody). Sprężyny mają limit długości 56mm, więc jeśli są krótsze, to do wymiany (57zł komplet). Tarcze mają limit grubości ok. 2,5mm. Są 2 typy tarcz, jedna z gumowymi tłumikami, grubsza i reszta to zwykłe, nie pamiętam dokładnie ich limitów, ale wszystko jest w serwisówce rozpisane, więc też suwmiarka w dłoń i trzeba sprawdzić