Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Uboga mieszanka skutkuje spalaniem stukowym i miejscowymi skokami temperatury upalającymi pobliskie żelastwo. Dobrze gadam?
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
1 lut 2013, o 00:32 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie mam bandażu, moto kupiłem w listopadzie byłem u znajomego na warsztacie i mówił mi że falują mi lekko obroty i że trzeba wyregulować wtryski ( czy mieszkankę), zaworów nie słychać. moto miałem na podnośniku z 10 min. silnik osiągnął dosyć sporą temp - włączył się wentylator, na każdym biegu kręciłem moto do ok. 8 - 9 tys.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
1 lut 2013, o 09:08 |
|
|
Pawel555k
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2012, o 00:32 Posty: 432 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Eeee no to dość konkretnie go kręciłeś. Więc takim wypadku myślę, że to normalne. Jakby nie patrzeć nie ma pędu powietrza, które skutecznie schładza go schładza. U mnie, żeby wentylator się załączył w lecie w garażu to też trzeba się "nieźle napałować". Jak mocno Ci te obroty falują? masz jakieś nagranie?
_________________ Only V2
Moja SV---> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=10224
|
1 lut 2013, o 09:36 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli jeżeli u mnie się tak nie dzieje to źle? Gaźniki po synchro i regulacji, świece też z tego co widzę po wyglądzie świadczą o prawidłowej mieszance. Więc jak to, bo nie mogę ułożyć tego w logiczną całość
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
1 lut 2013, o 11:48 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tzn. na jałowym nie faluja, ale jak odkręcę manetkę i trzymam np. na 4 tys. to wskazówka lekko faluje ( na oko +/- 100 - 200 obr/min) . nie wiem czy to normalne. jest to mój pierwszy motocykl na wtrysku i pierwsza Vka. jak będę miał okazję to nagram i zamieszczę film w galerii.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
1 lut 2013, o 12:18 |
|
|
Pawel555k
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2012, o 00:32 Posty: 432 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Generalnie nie powinno nic falować (a przynajmniej w tak dużym zakresie). Przyczyna może być banalna: np . świece, lewe powietrze itp. Zacznij od tych podstawowych, Jak to nie pomoże to podskocz do jakiegoś serwisu niech zerkną we wtryski.
_________________ Only V2
Moja SV---> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=10224
|
1 lut 2013, o 12:45 |
|
|
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jednak "dałeś mu" Jeśli chodzi o falowanie to faluje Ci na jałowym czy w czasie jazdy też nie możesz utrzymać równych obrotów? No i czy słychać tę różnicę w obrotach czy tylko wskazówka drga?
|
1 lut 2013, o 12:49 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie słychać różnicy, nie faluje na jałowym, nie ma problemu z obrotami w czasie jazdy, tylko wskazówka drga. jak już pisałem delikatnie wskazówka drga jak np. odkręce manetkę na 4 tys. i staram się te 4 tys. trzymać to drga lekko wskazówka. no właśnie nie wiem czy to normalne
co do wcześniejszych postów odnośnie czerwonego kolanka 1 cylindra to przyznam się na tym podnośniku z tylnym kołem w powietrzu pocisnąłem prawie 2 paki więc pewnie to normalne że czerowne się zrobiło.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
1 lut 2013, o 13:12 |
|
|
Pawel555k
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2012, o 00:32 Posty: 432 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak nie słychać różnicy w obrotach to się tym nie przejmuj. Wskazówka nieraz może drgać, obroty nigdy nie będą idealnie stałe. Łatwo to można zauważyć podłączając się pod kompa. Pokrótce nie popadaj w paranoję i nie szukaj problemu Uwierz mi, że różnice w granicach 100 do 200rpm byś słyszał. Jak się jeździ 2 paki po garażu to się nie dziw, że kolektor czerwony
_________________ Only V2
Moja SV---> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=10224
|
1 lut 2013, o 13:21 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a ja już myślałem że coś nie tak. ale ten problem z kolankiem dał mi do myślenia, chyba wykręcę świece i sprawdzę jak wyglądają, powiedzcie jeszcze czy po osłuchaniu silnika można stwierdzić czy zawory do regulacji?
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
1 lut 2013, o 13:27 |
|
|
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak jesteś mechanikiem to można, ale póki zima to chyba warto pootwierać i pomierzyć, szczególnie jeśli kupiłeś dopiero moto. Ja się dopiero za to zabieram wszystko, jestem w 100% przekonany, że luzy są ok, ale i tak sprawdzę i na pewno pójdą regulacje i wymiana płynu hamulcowego. Jeśli masz znajomego mechaniora albo robisz to sam to nie jest duży koszt a poprzednim właścicielom można ufać, ale zawsze lepiej skontrolować, ale to może tylko ja się czepiam.
|
1 lut 2013, o 13:35 |
|
|
tajs
motocyklista
Dołączył(a): 4 lip 2010, o 00:42 Posty: 158
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650S K8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dla wszystkich, którzy złamią nożną dźwignię zmiany biegów w sv powyżej 2003: dźwignia od hayabusy pasuje idealnie sprawdzone zakładałem u siebie! Łatwiej dostępna i dojść duży wybór wzorów.
_________________ xj 600s diversion ---> sv 650s k3 ---> sv650s k8
|
1 lut 2013, o 14:55 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No nie do końca, są 2 wersje w zależności od rocznika (zastrzel, nie pamiętam od kiedy) i nie zawsze spasujesz od hayki.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
1 lut 2013, o 14:58 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dokłanie jak się nie mylę są 2 rodzaje dźwigni do sv po 2003 różnią się średnicą mocowania przy secie
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
1 lut 2013, o 18:09 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mnie też falowały obroty w zakresach 3 - 8 tyś. Nie trzymał obrotów - samowolnie zwiekszał obroty o ok. 300 - 400 i spadek... Obroty na biegu jałowym były bez zarzutu. Pomogła: 1. kontrola i właściwe ponowne ustawienie TPS (sprawdzenie w dealer mode - moje ustawienie pokazywało za "bogatą" i za wczesną prace wtryskiwaczy) 2. przeprowadzenie ponownej synchronizacji (metodą U-rurki z forum - rurka 4mm wypełniona olejem 5W40 http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=99&hilit=synchro)
Ostatnio edytowano 1 lut 2013, o 22:54 przez lessero, łącznie edytowano 1 raz
|
1 lut 2013, o 22:41 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakbyś miał za duży luz - można by było usłysześ klepanie zaworów na zimnym silniku. Jednakże silniki z SV'ki maja tendencję do zmniejszania luzu zaworowego wraz z przebiegiem. Moim zdaniem, tego rodzaju rzeczy - za małego luzu zaworowego - nie usłyszysz. Ewentualnie w końcowym stadium problemu można by zaobserwować spadek wydajności silnika, spadek kultury jego pracy. Poprzez niedomykajace się zawory wydechowe ( te najcześciej lecą pierwsze) nastąpi spadek sprężania mieszanki i jej dopalanie w kolektorze. Moja SV (650) ma 60 tyś przebiegu i luzy zaworowe w normach serwicowych. Co prawda wydechowe na dolnej granicy, ale ciągle w "normie". Nie wyglada, aby poprzedni właściciel (Pędzel - pozdrawiam !) zmieniał płytki. Koszt sprawdzenia luzów w serwisie dla SV to od 250 zł brutto do 250 zł netto. Koszt paru narzędzi potrzebnych do rozebrania i złożenia motocykla to ok 150 zł. (m.in klucz dynamometryczny małego zakresu, dokładniejszy szczelinomierz o róznicy grubości 0,02 ...) Koszt płytek to ok 30 - 40 zł dostepne tylko w serwisie suzuki.
|
1 lut 2013, o 22:51 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Płytki hot cams są dostępne od ręki na allegro, tylko musisz podać średnicę.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
1 lut 2013, o 23:23 |
|
|
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
średnica 7,48mm po 8 zł na allegro. Jak poznałeś że płytki po 60 tys. nie wymieniane? Ile to się człowiek ciekawostek dowie na forum
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
1 lut 2013, o 23:40 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ www.poomoc.pl
|
2 lut 2013, o 07:48 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprostowanie - płytki OEM suzuki Nie napisałem, że poznałem wzrokowo, bo to nie jest możliwe. Napisałem - nie wygląda na to, aby płytki były zmieniane. Czyli przypuszczam, że nie były wymieniane, bo w liście wykonanych czynności serwisowych poprzedni właściciel nie wyszczególnił tej czynności, a wyszczególnił sporo innych... Poprzedni właściciel (Pędzel)jeździł nim 5 lat od przebiegu 5000 km Pędzel prowadzi / prowadził serwis motocyklowy - jest mechanikiem. Do celów amatorsko hobbystycznych - Bas ok 115 zł yato ok 155 zł Można kupić i droższe ale...
Ostatnio edytowano 2 lut 2013, o 13:25 przez lessero, łącznie edytowano 2 razy
|
2 lut 2013, o 11:40 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|