Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 sty 2025, o 01:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to jak poznales ze byly nie wymieniane?

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


2 lut 2013, o 13:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy warto robić synchronizację metodą U rurki w litrze K3 przed regulacją zaworów? czy po ew. regulacji trzeba robić ponownie?

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


2 lut 2013, o 15:05
Zobacz profil WWW
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz zrobić, ale po zaworach i tak powinno się sprawdzić. Zawsze warto coś robić przy moto :) Na pewno nie zaszkodzisz.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


2 lut 2013, o 15:27
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, czy ktoś ma Xene XX6? Zastanawiam się nad zakupem i nie wiem czy wejdzie na tarczę do sv1000


2 lut 2013, o 18:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Magpie napisał(a):
Panowie, czy ktoś ma Xene XX6? Zastanawiam się nad zakupem i nie wiem czy wejdzie na tarczę do sv1000


Wymiarów tarczy i blokady nie masz? Chyba to nie taki problem sprawdzić :D


3 lut 2013, o 01:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lepiej późno niż wcale, przypomniałem sobie ważną sprawę. Po wypadku miałem rury teleskopów do wymiany. Golenie dolne, półki, łożysko główki- to wszystko ocalało. Wymieniłem rury teleskopów przekładając wszystkie części jakie były zamontowane na starych rurach. Czyli te tłumiki, sprężyny, pierścienie itd. Wymieniłem tylko rury teleskopów, oraz te gumowe uszczelki od goleni dolnych. Oczyściłem wszystko ropą przed montażem, wysuszyłem, przedmuchałem i git. Złożyłem wszystko, zalałem nowy olej do amortyzatorów (z tego co pamiętam to 15W MOTUL FORK), i pojawiło się stukanie, myślałem, że kwestię poprawi zwiększenie napięcia wstępnego sprężyny, ale nic to nie dało. Stukanie jest dość wkur... ekhem, baardzo denerwujące i do tego mam wrażenie, że amortyzator dobija. Czego to może być kwestia? Za mało oleju, czy dlatego, że przełożyłem te wszystkie części z poprzednich lag? Trzeba było kupić ten zestaw naprawczy/serwisowy do amortyzatora przedniego? Dodam jeszcze, że nie zauważyłem żadnych uszkodzeń w goleniach dolnych, nic nie cieknie, tylko stuka i chyba dobija.

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


3 lut 2013, o 03:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sorry że zapytam, a długość nowych rur jest identyczna ze starymi??

_________________
www.poomoc.pl


3 lut 2013, o 07:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Arek1 wydaje mi się że długość rur nie ma tu większego znaczenia aczkolwiek możesz zmierzyć by wykluczyć taką ewentualność
jest na svrider topic ze zdjęciami jak koleś do goleni od wtryskowej sv650 włożył dłuższe ryry z hondy F2, F3 rury były dłuższe o jakieś 2cm

Lober a może coś nie tak poskładałeś (nie w takiej kolejności jak powinno być) najlepiej zlej olej rozkręć i zobacz co jest nie tegez i złóż zgodnie z serwisówką

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


3 lut 2013, o 08:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lober napisał(a):
Lepiej późno niż wcale, przypomniałem sobie ważną sprawę. Po wypadku miałem rury teleskopów do wymiany. Golenie dolne, półki, łożysko główki- to wszystko ocalało. Wymieniłem rury teleskopów przekładając wszystkie części jakie były zamontowane na starych rurach. Czyli te tłumiki, sprężyny, pierścienie itd. Wymieniłem tylko rury teleskopów, oraz te gumowe uszczelki od goleni dolnych. Oczyściłem wszystko ropą przed montażem, wysuszyłem, przedmuchałem i git. Złożyłem wszystko, zalałem nowy olej do amortyzatorów (z tego co pamiętam to 15W MOTUL FORK), i pojawiło się stukanie, myślałem, że kwestię poprawi zwiększenie napięcia wstępnego sprężyny, ale nic to nie dało. Stukanie jest dość wkur... ekhem, baardzo denerwujące i do tego mam wrażenie, że amortyzator dobija. Czego to może być kwestia? Za mało oleju, czy dlatego, że przełożyłem te wszystkie części z poprzednich lag? Trzeba było kupić ten zestaw naprawczy/serwisowy do amortyzatora przedniego? Dodam jeszcze, że nie zauważyłem żadnych uszkodzeń w goleniach dolnych, nic nie cieknie, tylko stuka i chyba dobija.


Sprawdź tarcze hamulcowe czy nie mają luzów :)
Najlepiej sprawdzić to w dwie osoby. Jeden siedzi na moto i na wciśnietym hamulcu rusza moto w przód i w tył a drugi popatrzy czy tarcze mają luzy na nitach.
Ja miałem właśnie tak jak piszesz i to nie było zawieszenie tylko luzy na nitach w tarczach hamulcowych :)


3 lut 2013, o 10:27
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 paź 2011, o 21:20
Posty: 20
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S/N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam

Pytanie o olej. Jaki wlać? Nie wiem co było wcześniej wlane , nawet nie wiem jaki motor ma przebieg bo kupiłem go taniej ale bez licznika. Jeśli chodzi o rocznik to też mnie okłamano bo w dowodzie mam 2002 a z ramy serwisant wyczytał 2000 jak kupowałem łańcuch. Proszę o pomoc. Myślałem że coś wiem trochę poczytałem i już nic nie wiem. Może w takiej sytuacji warto zrobić płukanie tańszym półsyntetykiem a potem przejść na lepszy? Co się stanie jeśli w motorku miałem coś gorszego niż półsyntetyk (zaczynam się gubić mineralny chyba?) a ja wleje zamiast niego lepszy? No i raczej nie mam co mysleć o pełym syntetyku?


3 lut 2013, o 10:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co do stukania przodu...
Sprawdzisz to sobie w serwisówce, ale wydaje mi się, że były różnice w długościach rur i sprężyn pomiędzy SV650S i SV650N, być może masz złe. Druga możliwość, to za mało oleju i faktycznie coś Ci dobija. Trzecia możliwość to uszkodzone łożysko główki ramy, które swoją drogą po wypadku powinieneś był również wymienić.
A tak w ogóle to kiedy pojawia się stukanie? Bo często stukają nity w tarczach lub zaciski na swoich prowadnicach, a wiele osób bierze to za problemy z zawieszeniem.
Edit: ubiegli mnie ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 lut 2013, o 10:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
starwar napisał(a):
Witam

Pytanie o olej. Jaki wlać? Nie wiem co było wcześniej wlane , nawet nie wiem jaki motor ma przebieg bo kupiłem go taniej ale bez licznika. Jeśli chodzi o rocznik to też mnie okłamano bo w dowodzie mam 2002 a z ramy serwisant wyczytał 2000 jak kupowałem łańcuch. Proszę o pomoc. Myślałem że coś wiem trochę poczytałem i już nic nie wiem. Może w takiej sytuacji warto zrobić płukanie tańszym półsyntetykiem a potem przejść na lepszy? Co się stanie jeśli w motorku miałem coś gorszego niż półsyntetyk (zaczynam się gubić mineralny chyba?) a ja wleje zamiast niego lepszy? No i raczej nie mam co mysleć o pełym syntetyku?


Prawdopodobnie "trochę" to mimo wszystko za mało ;)

Tutaj znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie:
viewtopic.php?f=23&t=576

Zakładam, że "czegoś gorszego" niż półsyntetyk nie miałeś w silniku. Mineralnego się nie używa w Sv ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


3 lut 2013, o 11:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam na zdjęciu licznika widać taki mały okrągły magnesik czy on ma być przylutowany do tych drucików nad magnesikiem?
Obrazek


3 lut 2013, o 13:22
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2012, o 18:39
Posty: 27
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
witam mam pytanie przypadkiem urwałem śrubę która trzyma przednie kolanki tłumika i nie bardzo wiem jak ją mogę wykręcić :sad:

ps. druga śruba też nie bardzo chce iść

_________________
Mój sv650s viewtopic.php?t=8722


3 lut 2013, o 14:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Marian mam podobny problem, nie wiem czy nie najlepszym rozwiązaniem będzie heilcoil.
Ten sezon śmigałem przy rozwiązaniu tymczasowym, rozwierciłem urwane śruby mniejszym wiertłem i nagwinotwałem. Nie jest to idealne, ale wolałem śmigać niż marnować czas na naprawe.
Minusem, jest, żę minimalny przedmuch jest i czasami się poluzowywały.
A miałeś tam jakieś uszczelki przy głowicy?


3 lut 2013, o 14:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodzi o tą pod przednim cylindrem ?
Jeśli trochę wystaje i da się na nią nakręcić nakrętkę, lekko trzeba ja nakręcić i zaspawać na szpilce. Jak będzie jeszcze ciepłe po spawaniu, delikatnie zacząć wykręcać, obficie oblewając czymś penetrującym - wyjdzie. Drugą też podgrzać ile się da i tak samo wykręcać.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


3 lut 2013, o 14:15
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2012, o 18:39
Posty: 27
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
planowałem też rozgrzać silnik to się wszystko trochę rozszerzy i schłodzić śrubę
może by wtedy poszła

_________________
Mój sv650s viewtopic.php?t=8722


3 lut 2013, o 14:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Próbowałem wykrętakami, jednak chińszczyzna nie dała rady i się popsuła. Jak golkow napisał, może by to zadziałało, tylko, że u mnie zbyt mało śruby wystawało by się dało cokolwiek z tym zrobić.
Na wiosne coś jeszcze powalcze, jak nie to zostawie jak jest.


3 lut 2013, o 14:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2012, o 11:15
Posty: 805
Lokalizacja: BIA
Płeć: mężczyzna
Moto: <SV650N>
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Strong86 napisał(a):
Witam na zdjęciu licznika widać taki mały okrągły magnesik czy on ma być przylutowany do tych drucików nad magnesikiem?
Obrazek


nie nie :) tu ma być dioda Zenera.

_________________
...najlepsze co można robić w ubraniach? szybko zaraża i wciąga ? ...


3 lut 2013, o 15:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dokładnie dioda zenera masz przecież znak diody zenera między tymi 2 pinami :P
w dobrym kierunku ją wlutuj

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


3 lut 2013, o 15:24
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL