Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, rury są identyczne. Kupowałem je w firmie TECROL. Ale to nie pojawia się przy hamowaniu. One w gruncie rzeczy nie powinny posiadać lekkiego luzu? O ile się nie mylę większość tarcz pływających chyba lekki luz posiada. Stukanie pojawia się podczas jazdy bo większych wertepach (tak jakby coś o coś obijało), rozbiorę to w cholerę i zobaczę o co c'mon. W serwisówce jest rysunek, jakiś schemat jak to wszystko powinno iść? Jak wyciągałem wszystkie części z poprzednich rur to układałem je w takiej kolejności w jakiej je wyciągałem.. Lekko drasnąłem sprężynę przy cięciu rur diaksem, ale to chyba nie jest ta kwestia chyba, że skubana pękła, ale nie wydaje mi się.. Pamiętam, że podobny problem miałem zaraz po kupnie motocykla, później oddałem moto do kumpla, żeby mi wymienił uszczelniacze i problem zniknął.. teraz po mojej naprawie znów syf... Słuchajcie, czy po każdym demontażu lag trzeba wymieniać uszczelniacze?
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
3 lut 2013, o 15:55 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy po zmianie filtra z serii na kn trzeba zrobic synchro wtrysku? ;D sv troche osłabła na 2 biegu nie chce iść na koło xDDD
|
3 lut 2013, o 17:18 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lober, nie trzeba wymieniać uszczelniaczy przy każdej rozbiórce. Ale żeby je wyjąć bez niszczenia, to musisz zacząć od wykręcenia śrub przy ośce, łączących tłumiki z goleniami. Zanim zaczniesz grzebać w teleskopach, rzuć jeszcze okiem na łożysko, profilaktycznie Tak, jak najbardziej wypada zrobić synchronizację. Tylko wczytaj się dobrze w serwisówkę jak to się robi, bo masz 2 komplety przepustnic. Jedne i drugie trzeba wyregulować, jedne suwmiarką, drugie wakuometrem lub U-rurką, motocykl w trybie dealer mode... A że osłabła, to akurat najmniejszy z problemów K&N Pojeździj trochę i obejrzyj sobie co będzie na ściankach airboxa pod filtrem Test białej ścierki polecam
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
3 lut 2013, o 18:29 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | lasooch napisał(a): Lober, nie trzeba wymieniać uszczelniaczy przy każdej rozbiórce. Ale żeby je wyjąć bez niszczenia, to musisz zacząć od wykręcenia śrub przy ośce, łączących tłumiki z goleniami. Zanim zaczniesz grzebać w teleskopach, rzuć jeszcze okiem na łożysko, profilaktycznie Tak, jak najbardziej wypada zrobić synchronizację. Tylko wczytaj się dobrze w serwisówkę jak to się robi, bo masz 2 komplety przepustnic. Jedne i drugie trzeba wyregulować, jedne suwmiarką, drugie wakuometrem lub U-rurką, motocykl w trybie dealer mode... A że osłabła, to akurat najmniejszy z problemów K&N Pojeździj trochę i obejrzyj sobie co będzie na ściankach airboxa pod filtrem Test białej ścierki polecam | | | | |
kurczę, nie mam sprzętu do tego.. będę musiał oddać moto do serwisu..
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
3 lut 2013, o 19:05 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U-rurke sobie zrobisz (miła osoba z forum opisała co i jak) a suwmiarke dorwiesz bez problemu za grosze
|
3 lut 2013, o 19:50 |
|
|
Strong86
SV Rider
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37 Posty: 372 Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
-Nie znam się na tym,jaka to ma być dokładnie dioda?jakieś oznaczenie ma?I skąd się znalazł ten magnesik w liczniku
|
3 lut 2013, o 20:22 |
|
|
michalecek777
SV Rider
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58 Posty: 310 Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
biały nalot(smuga) na szybce oleju wina odpalania moto w zimie stoi w pomieszczeniu gdzie jest około10 stopni C? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30d ... 3fe57.html. OLej zmieniałem po sezonie zrobiłem na nim około 300km efekt skroplenia wody czy to coś poważnego?
|
3 lut 2013, o 20:55 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | Lober napisał(a): | | | | lasooch napisał(a): Lober, nie trzeba wymieniać uszczelniaczy przy każdej rozbiórce. Ale żeby je wyjąć bez niszczenia, to musisz zacząć od wykręcenia śrub przy ośce, łączących tłumiki z goleniami. Zanim zaczniesz grzebać w teleskopach, rzuć jeszcze okiem na łożysko, profilaktycznie Tak, jak najbardziej wypada zrobić synchronizację. Tylko wczytaj się dobrze w serwisówkę jak to się robi, bo masz 2 komplety przepustnic. Jedne i drugie trzeba wyregulować, jedne suwmiarką, drugie wakuometrem lub U-rurką, motocykl w trybie dealer mode... A że osłabła, to akurat najmniejszy z problemów K&N Pojeździj trochę i obejrzyj sobie co będzie na ściankach airboxa pod filtrem Test białej ścierki polecam | | | | |
kurczę, nie mam sprzętu do tego.. będę musiał oddać moto do serwisu.. | | | | |
tam Ciebie skasują kilkukrotnie więcej niż za potrzebne klucze,. TPS tu masz linka http://www.youtube.com/watch?v=NQMqN_7zL2M dealer mode - spinasz w kostce 2 piny wyskakuja ci błędy na wyświetlaczu lub brak kod c00 i TPS - trzy kreski ( prawidłowo poz. środkowa) - http://rj45.org/sv1k/faq/tps.htmjeżeli coś zle napisałem niech ktoś mnie poprawi. też biorę się za synchro U rurką, dealer mode i ew ustawienie TPS dlatego ostatnio zgłębiłem się w wiedzy na forum i nie tylko w tych tematach . a co do 2 kompletów przepustnic to czytałem na necie że są po to aby ,,złagodzić " reakcję na odkręcenie manetki w niskim i średnim zakresie obrotów, podobno niektórzy wyrzucają te 2gie przepustnice..... i reaguje żwawiej
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
3 lut 2013, o 22:35 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, nazywa się to "efekt Placebo". Możesz wywalić nawet filtr powietrza - każdy ruch manetką będziesz mieć bardzo szybko na obrotomierzu, ale więcej ryku niż jazdy... Widziałem że nawet rozwiercają te przepustnice - niby na hamowni coś pokazało, ale przy pełnym otwarciu to i tak nie ma znaczenia - więcej efektu mają Stacksy albo "lotki" w kanałach, ale korekta mieszanki jest niestety niezbędna. Drugą przepustnicę w litrach ustawia się na podstawie odczytów oporów STV - sprawa banalna, ale jak zwykle czasochłonna. Synchro + TPS na 1500 + STV zajmie początkującemu dłubaczowi jeden dzień - zaopatrz się tylko w torxy ( gwiazdki z dziurami )
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
3 lut 2013, o 22:43 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
suwmiarkę, torksy, wszelkie narzedzia mam... Brakuje mi tylko U-rurki albo wakumetra..
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
3 lut 2013, o 22:53 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to musze teraz poszukać i poczytać o STV. a ten TPS na 1500 to chodzi ustawianie na obrotach 1500?
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
3 lut 2013, o 22:55 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U rurka to 4 metry wężyka 4mm i listewka
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
3 lut 2013, o 23:13 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najłatwiej powiem tak : jak włączyłeś dealer mode ( za pomocą drucika ), to na wyświetlaczu przed "c00" znaczek kreseczki przy powolnym dodawaniu obrotów, powinien być na górze już jak przekroczysz 1500obr. U siebie nastawiłem to na 2000 bo tak mi najlepiej się jeździło ( ustawienie trwa minuty).
A jak się to ustawia ? Otóż luzujesz delikatnie obie śruby torksowe które trzymają TPSa. I tak też delikatnie przekręcasz całym tym czujnikiem TPS, aby podczas dodawania gazu ( dodajesz powoli gazu aż do np. 4000 i wtedy widzisz przy jakich obrotach kreska przeskoczyła ), wskazówka przeskakiwała przy obrotach 1500 ( czy jakie sobie tam zażyczysz ).
Czyli: Drucik. Luzujesz trochę TPSa ( tak żeby szło obracać ). Powoli dodajesz gazu i patrzysz kiedy kreska przeskoczy z pozycji środkowej na gorną. Obracasz troszeczkę TPSa i znowu patrzysz. I tak długo przy tym dłubiesz aż sobie ustawisz jak chcesz:)
Co do u-rurki - czy to przypadkiem nie jest dużo dokładniejsze niz wakuometry ?
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
3 lut 2013, o 23:15 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jest dokładniejsze, nie ma marginesu błędu jak w wakumetrach.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
3 lut 2013, o 23:29 |
|
|
zuczek33
SV Rider
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 08:50 Posty: 629 Lokalizacja: Giżycko
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750 K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie co do płynu chłodniczego bo chcialbym wymienc. Jakiej firmy polecacie?
|
3 lut 2013, o 23:36 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W zasadzie nie ma chyba większego znaczenia co zalejesz. Ważne aby był do silników i chłodnic aluminiowych. Ja od początku używam preparatu Castrola. Możesz użyć np. CASTROL PŁYN DO CHŁODNIC RADICOOL.
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
3 lut 2013, o 23:45 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
3 lut 2013, o 23:46 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko weźcie pod uwagę, jakiej grubości ścianki ma wasz przeźroczysty wężyk 4mm. Jeżeli zbyt długo będziemy marudzić nad regulacją przepustnic, wężyk bardzo się nagrzeje, zmięknie, a podcisnienie "zgniecie", zamknie wężyk... Ja do króćców przy przepustnicach przypiąłem ok 50 cm równej długości odcinki przewodu gumowego (chyba paliwowy) śr 4 mm (nie poddaje się temperaturze i podciśnieniu), dopiero potem połączyłem złaczkami do przewodów 4 mm u-rurke. Torksy przy TPS potraktowałem bardzo brutalnie. Wyciagnałem całe zespolone przepustnice, chwyciłem bardzo mocno kombinerkami łebek torxa i odkręciłem. Twardość łebków torxa przypomina ser... Torksy zastąpiłem śrubkami na imbus. Gwint zabezpieczyłem ThreadLocker'em Permatex fioletowym (słabym)
Ostatnio edytowano 3 lut 2013, o 23:56 przez lessero, łącznie edytowano 1 raz
|
3 lut 2013, o 23:51 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie wlałem K2 za 14,50 koncentrat do sporządenia mieszaniny 1:1 Ważniejsze od płynu jest prawidłowe odpowietrzenie Do hamulców DOT4 też K2 za 8,50
|
3 lut 2013, o 23:53 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zgadzam się - odpowietrzanie jest bardzo ważne http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=112
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
4 lut 2013, o 00:00 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|