Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 sty 2025, o 01:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Arek1 napisał(a):
Sorry że zapytam, a długość nowych rur jest identyczna ze starymi??

Tak, rury są identyczne. Kupowałem je w firmie TECROL.

111290PL napisał(a):
Sprawdź tarcze hamulcowe czy nie mają luzów :)
Najlepiej sprawdzić to w dwie osoby. Jeden siedzi na moto i na wciśnietym hamulcu rusza moto w przód i w tył a drugi popatrzy czy tarcze mają luzy na nitach.
Ja miałem właśnie tak jak piszesz i to nie było zawieszenie tylko luzy na nitach w tarczach hamulcowych :)

Ale to nie pojawia się przy hamowaniu. One w gruncie rzeczy nie powinny posiadać lekkiego luzu? O ile się nie mylę większość tarcz pływających chyba lekki luz posiada.

lasooch napisał(a):
Co do stukania przodu...
Sprawdzisz to sobie w serwisówce, ale wydaje mi się, że były różnice w długościach rur i sprężyn pomiędzy SV650S i SV650N, być może masz złe. Druga możliwość, to za mało oleju i faktycznie coś Ci dobija. Trzecia możliwość to uszkodzone łożysko główki ramy, które swoją drogą po wypadku powinieneś był również wymienić.
A tak w ogóle to kiedy pojawia się stukanie? Bo często stukają nity w tarczach lub zaciski na swoich prowadnicach, a wiele osób bierze to za problemy z zawieszeniem.
Edit: ubiegli mnie ;)


Stukanie pojawia się podczas jazdy bo większych wertepach (tak jakby coś o coś obijało), rozbiorę to w cholerę i zobaczę o co c'mon.
W serwisówce jest rysunek, jakiś schemat jak to wszystko powinno iść? Jak wyciągałem wszystkie części z poprzednich rur to układałem je w takiej kolejności w jakiej je wyciągałem.. Lekko drasnąłem sprężynę przy cięciu rur diaksem, ale to chyba nie jest ta kwestia :P chyba, że skubana pękła, ale nie wydaje mi się..

Pamiętam, że podobny problem miałem zaraz po kupnie motocykla, później oddałem moto do kumpla, żeby mi wymienił uszczelniacze i problem zniknął.. teraz po mojej naprawie znów syf... Słuchajcie, czy po każdym demontażu lag trzeba wymieniać uszczelniacze?

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


3 lut 2013, o 15:55
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy po zmianie filtra z serii na kn trzeba zrobic synchro wtrysku? ;D
sv troche osłabła na 2 biegu nie chce iść na koło xDDD


3 lut 2013, o 17:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lober, nie trzeba wymieniać uszczelniaczy przy każdej rozbiórce. Ale żeby je wyjąć bez niszczenia, to musisz zacząć od wykręcenia śrub przy ośce, łączących tłumiki z goleniami. Zanim zaczniesz grzebać w teleskopach, rzuć jeszcze okiem na łożysko, profilaktycznie ;)

Tak, jak najbardziej wypada zrobić synchronizację. Tylko wczytaj się dobrze w serwisówkę jak to się robi, bo masz 2 komplety przepustnic. Jedne i drugie trzeba wyregulować, jedne suwmiarką, drugie wakuometrem lub U-rurką, motocykl w trybie dealer mode... A że osłabła, to akurat najmniejszy z problemów K&N :D Pojeździj trochę i obejrzyj sobie co będzie na ściankach airboxa pod filtrem :P Test białej ścierki polecam :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 lut 2013, o 18:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
Lober, nie trzeba wymieniać uszczelniaczy przy każdej rozbiórce. Ale żeby je wyjąć bez niszczenia, to musisz zacząć od wykręcenia śrub przy ośce, łączących tłumiki z goleniami. Zanim zaczniesz grzebać w teleskopach, rzuć jeszcze okiem na łożysko, profilaktycznie ;)

Tak, jak najbardziej wypada zrobić synchronizację. Tylko wczytaj się dobrze w serwisówkę jak to się robi, bo masz 2 komplety przepustnic. Jedne i drugie trzeba wyregulować, jedne suwmiarką, drugie wakuometrem lub U-rurką, motocykl w trybie dealer mode... A że osłabła, to akurat najmniejszy z problemów K&N :D Pojeździj trochę i obejrzyj sobie co będzie na ściankach airboxa pod filtrem :P Test białej ścierki polecam :P

kurczę, nie mam sprzętu do tego.. będę musiał oddać moto do serwisu..

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


3 lut 2013, o 19:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U-rurke sobie zrobisz (miła osoba z forum opisała co i jak) a suwmiarke dorwiesz bez problemu za grosze


3 lut 2013, o 19:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
dokładnie dioda zenera masz przecież znak diody zenera między tymi 2 pinami :P
w dobrym kierunku ją wlutuj
-Nie znam się na tym,jaka to ma być dokładnie dioda?jakieś oznaczenie ma?I skąd się znalazł ten magnesik w liczniku :hmm:


3 lut 2013, o 20:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58
Posty: 310
Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
biały nalot(smuga) na szybce oleju wina odpalania moto w zimie stoi w pomieszczeniu gdzie jest około10 stopni C? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30d ... 3fe57.html. OLej zmieniałem po sezonie zrobiłem na nim około 300km efekt skroplenia wody czy to coś poważnego?


3 lut 2013, o 20:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lober napisał(a):
lasooch napisał(a):
Lober, nie trzeba wymieniać uszczelniaczy przy każdej rozbiórce. Ale żeby je wyjąć bez niszczenia, to musisz zacząć od wykręcenia śrub przy ośce, łączących tłumiki z goleniami. Zanim zaczniesz grzebać w teleskopach, rzuć jeszcze okiem na łożysko, profilaktycznie ;)

Tak, jak najbardziej wypada zrobić synchronizację. Tylko wczytaj się dobrze w serwisówkę jak to się robi, bo masz 2 komplety przepustnic. Jedne i drugie trzeba wyregulować, jedne suwmiarką, drugie wakuometrem lub U-rurką, motocykl w trybie dealer mode... A że osłabła, to akurat najmniejszy z problemów K&N :D Pojeździj trochę i obejrzyj sobie co będzie na ściankach airboxa pod filtrem :P Test białej ścierki polecam :P

kurczę, nie mam sprzętu do tego.. będę musiał oddać moto do serwisu..


tam Ciebie skasują kilkukrotnie więcej niż za potrzebne klucze,.
TPS tu masz linka http://www.youtube.com/watch?v=NQMqN_7zL2M


dealer mode - spinasz w kostce 2 piny wyskakuja ci błędy na wyświetlaczu lub brak kod c00 i TPS - trzy kreski ( prawidłowo poz. środkowa) - http://rj45.org/sv1k/faq/tps.htm

jeżeli coś zle napisałem niech ktoś mnie poprawi. też biorę się za synchro U rurką, dealer mode i ew ustawienie TPS dlatego ostatnio zgłębiłem się w wiedzy na forum i nie tylko w tych tematach :D .

a co do 2 kompletów przepustnic to czytałem na necie że są po to aby ,,złagodzić " reakcję na odkręcenie manetki w niskim i średnim zakresie obrotów, podobno niektórzy wyrzucają te 2gie przepustnice..... i reaguje żwawiej :mrgreen: :mrgreen:

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


3 lut 2013, o 22:35
Zobacz profil WWW
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kisiel_krzychu napisał(a):
a co do 2 kompletów przepustnic to czytałem na necie że są po to aby ,,złagodzić " reakcję na odkręcenie manetki w niskim i średnim zakresie obrotów, podobno niektórzy wyrzucają te 2gie przepustnice..... i reaguje żwawiej :mrgreen: :mrgreen:


Tak, nazywa się to "efekt Placebo". Możesz wywalić nawet filtr powietrza - każdy ruch manetką będziesz mieć bardzo szybko na obrotomierzu, ale więcej ryku niż jazdy... Widziałem że nawet rozwiercają te przepustnice - niby na hamowni coś pokazało, ale przy pełnym otwarciu to i tak nie ma znaczenia - więcej efektu mają Stacksy albo "lotki" w kanałach, ale korekta mieszanki jest niestety niezbędna. Drugą przepustnicę w litrach ustawia się na podstawie odczytów oporów STV - sprawa banalna, ale jak zwykle czasochłonna.

Synchro + TPS na 1500 + STV zajmie początkującemu dłubaczowi jeden dzień - zaopatrz się tylko w torxy ( gwiazdki z dziurami )

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


3 lut 2013, o 22:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
suwmiarkę, torksy, wszelkie narzedzia mam... Brakuje mi tylko U-rurki albo wakumetra..

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


3 lut 2013, o 22:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to musze teraz poszukać i poczytać o STV. a ten TPS na 1500 to chodzi ustawianie na obrotach 1500?

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


3 lut 2013, o 22:55
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lober napisał(a):
suwmiarkę, torksy, wszelkie narzedzia mam... Brakuje mi tylko U-rurki albo wakumetra..



U rurka to 4 metry wężyka 4mm i listewka

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


3 lut 2013, o 23:13
Zobacz profil WWW
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najłatwiej powiem tak : jak włączyłeś dealer mode ( za pomocą drucika ), to na wyświetlaczu przed "c00" znaczek kreseczki przy powolnym dodawaniu obrotów, powinien być na górze już jak przekroczysz 1500obr. U siebie nastawiłem to na 2000 bo tak mi najlepiej się jeździło ( ustawienie trwa minuty).

A jak się to ustawia ? Otóż luzujesz delikatnie obie śruby torksowe które trzymają TPSa. I tak też delikatnie przekręcasz całym tym czujnikiem TPS, aby podczas dodawania gazu ( dodajesz powoli gazu aż do np. 4000 i wtedy widzisz przy jakich obrotach kreska przeskoczyła ), wskazówka przeskakiwała przy obrotach 1500 ( czy jakie sobie tam zażyczysz ).

Czyli: Drucik. Luzujesz trochę TPSa ( tak żeby szło obracać ). Powoli dodajesz gazu i patrzysz kiedy kreska przeskoczy z pozycji środkowej na gorną. Obracasz troszeczkę TPSa i znowu patrzysz. I tak długo przy tym dłubiesz aż sobie ustawisz jak chcesz:)

Co do u-rurki - czy to przypadkiem nie jest dużo dokładniejsze niz wakuometry ?

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


3 lut 2013, o 23:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jest dokładniejsze, nie ma marginesu błędu jak w wakumetrach.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


3 lut 2013, o 23:29
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 08:50
Posty: 629
Lokalizacja: Giżycko
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie co do płynu chłodniczego bo chcialbym wymienc. Jakiej firmy polecacie?


3 lut 2013, o 23:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W zasadzie nie ma chyba większego znaczenia co zalejesz. Ważne aby był do silników i chłodnic aluminiowych.
Ja od początku używam preparatu Castrola. Możesz użyć np. CASTROL PŁYN DO CHŁODNIC RADICOOL.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


3 lut 2013, o 23:45
Zobacz profil WWW
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zuczek33 napisał(a):
Mam pytanie co do płynu chłodniczego bo chcialbym wymienc. Jakiej firmy polecacie?

Po Borygo sie nie rzygo.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


3 lut 2013, o 23:46
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kisiel_krzychu napisał(a):
jest dokładniejsze, nie ma marginesu błędu jak w wakumetrach.


Tylko weźcie pod uwagę, jakiej grubości ścianki ma wasz przeźroczysty wężyk 4mm.

Jeżeli zbyt długo będziemy marudzić nad regulacją przepustnic, wężyk bardzo się nagrzeje, zmięknie,
a podcisnienie "zgniecie", zamknie wężyk...

Ja do króćców przy przepustnicach przypiąłem ok 50 cm równej długości odcinki przewodu gumowego (chyba paliwowy) śr 4 mm (nie poddaje się temperaturze i podciśnieniu), dopiero potem połączyłem złaczkami do przewodów 4 mm u-rurke.

Torksy przy TPS potraktowałem bardzo brutalnie.
Wyciagnałem całe zespolone przepustnice, chwyciłem bardzo mocno kombinerkami łebek torxa i odkręciłem.
Twardość łebków torxa przypomina ser...
Torksy zastąpiłem śrubkami na imbus.
Gwint zabezpieczyłem ThreadLocker'em Permatex fioletowym (słabym)


Ostatnio edytowano 3 lut 2013, o 23:56 przez lessero, łącznie edytowano 1 raz



3 lut 2013, o 23:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04
Posty: 191
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zuczek33 napisał(a):
Mam pytanie co do płynu chłodniczego bo chcialbym wymienc. Jakiej firmy polecacie?


Właśnie wlałem K2
za 14,50 koncentrat do sporządenia mieszaniny 1:1

Ważniejsze od płynu jest prawidłowe odpowietrzenie :mrgreen:

Do hamulców DOT4 też K2
za 8,50 :mrgreen:


3 lut 2013, o 23:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lessero napisał(a):
Ważniejsze od płynu jest prawidłowe odpowietrzenie :mrgreen:

Zgadzam się - odpowietrzanie jest bardzo ważne :mrgreen: http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=112

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


4 lut 2013, o 00:00
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL