Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 20 sty 2025, o 18:55



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Problemy z odpalaniem ciepłego silnika 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
kozik, miałem tak w aucie. Rozrusznik. Na zimno zawsze, potem na ciepłym czasami, a na końcu na ciepłym już wcale.

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


28 lut 2013, o 15:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
Obstawiam na padnięte szczotki ale nigdzie nie mogę znaleźć gdzie można je kupić :/ oprócz serwisu do którego jeszcze nie dzwoniłem.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


28 lut 2013, o 23:32
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2012, o 18:12
Posty: 175
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda cbr600f4
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
viewtopic.php?f=24&t=4196

_________________
http://www.fotosik.pl/u/suchy22222/albumy


1 mar 2013, o 00:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
kozik napisał(a):
Obstawiam na padnięte szczotki

Bingo! Z moich zostało tylko wspomnienie... :|
Jak dokonasz zakupu to pochwal się gdzie i za ile. ;)

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


1 mar 2013, o 10:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 00:25
Posty: 146
Lokalizacja: Es igrek ce ó wu
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 N 2006r.
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
A są różnice rozruszników pomiędzy wersjami? Jak ciężko o szczotki to może warto zakupić cały używany rozrusznik od najmłodszej wersji?

_________________
Ewolucja: > Jawa 50 Sport :] > Iż350 (1963)> Kawasaki Z550(83)> CBR1000F(93)>GSXR750(96)>SV650N(k6) :D
sv galeria - może sprzedam... ;)


1 mar 2013, o 12:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
suchy22222 napisał(a):
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=4196


właśnie był to pierwszy odnośnik jak wpisywałem w googolach szczotki rozrusznika suzuki sv :D

mirek napisał(a):
kozik napisał(a):
Obstawiam na padnięte szczotki

Bingo! Z moich zostało tylko wspomnienie... :|
Jak dokonasz zakupu to pochwal się gdzie i za ile. ;)


przypuszczam, że dobiorę szczotki od czego innego tylko jak rozbiorę rozrusznik, wtedy je pomierzę i dam znać :)

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


1 mar 2013, o 22:10
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
Dziś chciałem odpalić motocykl i ku memu zdziwieniu wszystko przygasa ale już za każdorazowym naciśnięciu startera. Tak jak proponuje Lassoch podłącze zewnętrzny akumulator aby wykluczyć czy ten w motocyklu jest już walnięty ale ma jedno pytanie? Czy nic się nie stanie jak odpalę od takiego, który ma 65Ah i prąd rozruchowy ok 600A? Mniejszego nie mam a tylko jeszcze dwa po 95Ah.
Jeszcze raz zajrzę do tych luzów zaworowych ponieważ zaczęły się także problemy z strzelaniem w gaźniki i po tej zimie dzieje się to częściej niż przed sezonem zimowym. Na początku tamtego sezonu jak zaglądałem to luzy były na zimnym wzorowe a raptem motocyklem zrobiłem max 2tyś km. Może być to połączone z tymi problemami z odpalaniem. Świece i fajki wyczyściłem i przełożyłem stronami ale nic to nie pomogło bo dalej strzela. Jak wezmę włączę ssanie tak do połowy to z kolei strzela w komin ;)

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


4 mar 2013, o 14:04
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
Kozik, śmiało podłączaj - lepiej, żeby był większy niż mniejszy, aby miał tylko 12V.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


4 mar 2013, o 20:03
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
Dziś znalazłem chwilkę aby zajrzeć do luzów zaworowych i powiedziała się diagnoza Lasoocha. Posprawdzałem luzy zaworowe i wygląda to następująco. Na przednim cylindrze IN-0-00, EX-0,20 drugi cylinder IN-0,10 EX-0,20 (wszystko na ścisło i jak dodam listek 0,05 to już nie wejdzie). Zawory sprawdzałem przed tamtym sezonem w którym zrobiłem raptem 2tys km i w wtedy sytuacja była podobna, na przednim cylindrze IN-0-10, EX-0,20 drugi cylinder IN-0,10 EX-0,20. Już wtedy wszystko było na minimum wg serwisówki a teraz sprawa się skomplikowała za sprawą tych dwóch podpartych zaworów. A jeśli do tego jeszcze jest nagrzany silnik to luzy są jeszcze mniejsze i dlatego rozrusznik ma problemy z przekręceniem. Pewnie z tych małych luzów wzięło się to strzelanie w gaźnik + wolna reakcja na gaz w dolnych partiach obrotów i czarne świece. Zmylił mnie poprzedni motocykl w którym jak go kupiłem wszystkie zawory były na maxa podparte a motocykl chodził tak samo jak z odpowiednimi luzami.
Z racji, że mam wszystko rozebrane i będę chciał zwiększyć luzy na wszystkich zaworach o 0,1mm to myślę aby oddać je do zeszlifowania. Będzie to chyba mniejszy koszt niż dokupowanie nowych 8szt? Tak teraz poczytałem w temacie odnośnie regulacji zaworów i zamienię ich miejscami i może wyjdzie ich mniej do wymiany lub szlifowania :P

Tak sobie teraz myślę, że dobrze się stało, że w końcu rozrusznik nie miał już siły przekręcić wałem nawet na zimnym silniku. Tak bym jeździł z mniejszą mocą myśląc że to wina źle wyregulowanych gaźników. Jak bym go oddał do fachowca na strojenie gaźników to bym pewnie powiedział, że zawory były niedawno sprawdzane i wszystko jest ok jeśli by się o to zapytał a one by potem wyklepywały gniazda. Pewnie gdyby nie ten problem to i ten sezon bym przelatał na starych uszczelniaczach ponieważ wolał bym robić dolewki niż go rozgrzebywać kiedy wszyscy dookoła już latają ;)

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


28 mar 2013, o 17:28
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
Przy sprawdzaniu luzów powinieneś czuć lekki opór czy wyciąganiu listka. Po włożeniu powinien stosunkowo łatwo poruszać się w obie strony.
Potrzebny szczelinomierz z podziałką co 0,02-0,03 mm. Wciskając mocniej mogłeś naciskać zawór i tak naprawdę luzy były mniejsze.
Co do kręcenia rozrusznikiem to podparte zawory nie powinny mieć takiego efektu jak opisałeś. Raczej jeśli wyczuwalny to efekt powinien być odwrotny tj. silnik bez kompresji powinien kręcić się lżej.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


1 kwi 2013, o 20:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
Przypuszczam, że teraz do tego jeszcze doszedł słaby akumulator, który coś szybko się rozładowuje po zimie. Próbowałem odpalać z auta przez kable bezpośrednio podpięte do rozrusznika ale było to samo co z motocyklowego i trochę się teraz zastanawiam czy nie są zbyt dziadoskie bo momentalnie zrobiły się ciepłe. Przypuszczam, że tu skumulowało się wiele czynników takich jak walnięty akumulator, podparte zawory, zasiedziałe styki ale wiele wskazuje jednak na te podparte zawory bo na dodatek doszło strzelanie w gaźnik, które stało z przebiegiem się regularne. Silnik mam już rozebrany, święta minęły :piwo: , ciepło idzie :jupi: wiec będzie można dalej szukać przyczyny. Dzięki za wszelkie podpowiedzi

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


2 kwi 2013, o 10:28
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Problemy z odpalaniem ciepłego silnika
Dziś złożyłem rozrząd, podpiąłem akumulator i silnik kręci, wkręciłem świece i tak samo. Nie spoczywałem na laurach wiec odpiąłem masę od silnika i problem ten sam co wcześniej. Po prostu był to zaśniedziały kabel masowy tak jak mówił Kacperski, raz łapał raz nie.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


22 kwi 2013, o 19:20
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL