Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Montaż układu wydechowego MIVV
Autor |
Wiadomość |
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
a mi się wydaje że porządne szarpnięcie dałoby radę ja pneumatem odkręcałem wiele rzeczy w kilku moto, ale to też zalezy jaki pneumat.
|
4 mar 2013, o 00:22 |
|
|
czarolk3
motocyklista
Dołączył(a): 7 wrz 2012, o 22:34 Posty: 195 Lokalizacja: Warszawa, Mokotów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
Pneumat jest jak najbardziej dobry, bo ma udar...
_________________
SV650S k3 --> viewtopic.php?f=9&t=8282
|
4 mar 2013, o 20:15 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
Jak na razie zalalem srube srodkiem penetrujacym MoS2Oil zobaczymy jakie beda efekty po 2 dniach takiej kąpieli.
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
4 mar 2013, o 20:19 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
moja rada taka, pnumat pomoże ale trzeba go użyć z głową ostatni raz odkręcałem pneumatem nakrętke zębatki zdawczej w kawasaki, nie do ruszenia była bo jakiś gląb, matoł, nie dość że dokręcił chyba siłą słonia to dał klej ludzie to mają pomysły...
|
4 mar 2013, o 20:34 |
|
|
zdunman
motocyklista
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11 Posty: 231 Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
Są już pierwsze efekty ? Udało się ?
|
7 mar 2013, o 11:21 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
Trwająca wiele godzin wojna zakończona sukcesem. Śruby po 3 dniach kąpieli w środku penetrującym, w końcu się poddały i puściły. Jedna wyszła bez problemu, z drugą walczyłem z 3 godziny. Trochę gwintu z głowicy wyszło razem z śrubą, ale to akurat normalna sprawa, małe przegwintowanie i jest tak jak należy. Wydech już założony i drze ryja kosmicznie. Będę jeździł raczej z DB-killerem bo pierwszy patrol mnie zawinie na kontrole. Na zdjętym DB-killerze fantastyczny pomruk, dudnienie i ładne basowe brzmienie, jak się go wkręca na 3-4 tys obrotów słychać czysty, rasowy dźwięk pracującej V-ki, z DB-killerem takiego pomruku nie ma, jest cichszy, ale jak wejdzie na obroty daje dużą satysfakcję. Motocykl jeszcze nie jest poskładany do końca, ponieważ montuje jeszcze klamki od Montany, fendera od Opala, którego dzisiaj musiałem zdjąć w celu znalezienia usterki, oraz podgrzewane manetki Oxforda. Filmik nagram jak zakończę prace. Błąd FI i blokadę zapłonu powodował........... ehmmm odwrotnie ułożony czujnik położenia motocykla... Przy okazji okazało się, że miałem odcięty cały czas, jeden kabelek wchodzący do komputera (czarny z białym paskiem).. nie wiem za co on odpowiada, przylutowałem go w każdym razie. Będę musiał przeprowadzić synchro przepustnic oraz regulację TPS, gdyż motocykl ma problemy z odpalaniem, oraz przy szybkim schodzeniu z obrotów przygasa.
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
8 mar 2013, o 02:01 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
Przypadkiem Twój motocykl nie był fabrycznie zdławiony, ktoś go odblokował odcinając kabel, a Ty lutując właśnie zablokowałeś go z powrotem? Jak już śruby od kolektora się poddały, to radzę wymienić je na szpilki z nakrętkami. Jak kiedyś będziesz znowu musiał je odkręcać, to będzie łatwiej. Poza tym wytrzymałość gwintu na zerwanie jest o wiele większa w spoczynku niż podczas dokręcania, a pisałeś że trochę gwintu wyszło ze śrubą... Dokręcając zwykłe śruby możesz zerwać gwint, natomiast szpilki wkręcasz lekko, bez obciążenia. A dopiero potem dociągasz nakrętką - to korzystniejsze dla aluminiowego gwintu w głowicy
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
8 mar 2013, o 02:14 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
Pomyślę nad tymi szpilkami, to rzeczywiście duże udogodnienie. Szkoda już katować tej głowicy. Hmm powiem Ci szczerze wracałem dzisiaj z warsztatu już motocyklem ale nie miałem jak przetestować jego mocy bo śnieg padał... Hmm jest jakis opis kabli? Dziwna metoda odblokowania moto :-P
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
8 mar 2013, o 19:49 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Montaż układu wydechowego MIVV
Lober nie dziwna, tylko standard Poczytaj na forum tematy o PINie 25. np viewtopic.php?f=24&t=1247&hilit=PIN+25
_________________ 675
|
8 mar 2013, o 20:45 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|