Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 30 paź 2024, o 09:27



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przsstawienie o ząbek w zależności od silnika spowoduje od znacznego spadku mocy aż po kolizję zaworów lub zaworów z tłokami. Nie ma takiego silnika, w którym to można zrobić bez negatywnych efektów.

P.S. Kailenaa, możesz podać w którym dokładnie Mercedesie nie można samemu sprawdzić poziomu oleju?

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


Ostatnio edytowano 24 mar 2013, o 11:00 przez skwaro, łącznie edytowano 2 razy



24 mar 2013, o 10:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:10
Posty: 533
Lokalizacja: warszawa zgorzelec
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No tak ale są silniki tzw kolizyjne i bez kolizyjne.... Oczywiście mowa dalej o rozrzadach i jego ustawieniu.

_________________
Jazda na motocyklu, to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu....
viewtopic.php?f=9&t=4005 ----> naga broń ;)


24 mar 2013, o 10:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
w211 e500 nie ma bo stan sprawdza się za pomocą wyświetlacza na liczniku chyba w203 tez tak miały

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


24 mar 2013, o 10:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
maro85cv650 napisał(a):
No tak ale są silniki tzw kolizyjne i bez kolizyjne.... Oczywiście mowa dalej o rozrzadach i jego ustawieniu.

Dlatego napisałem że w najlepszym przypadku skończy się na znacznym spadku mocy.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


24 mar 2013, o 10:48
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie ze nie odpali, bo czujnik polozenia walu/walka wpisze blad. Nie twierdze ze w kazdym silniku jeden zab nie robi roznicy. Pewnie, ze w niektorych nawet nie odpali, w niektorych bedzie duzo slabszy itp, ale niektorzy jezdza na przestawionym o zab i do wymiany nawet o tym nie wiedza ;)


24 mar 2013, o 10:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rene napisał(a):
w211 e500 nie ma bo stan sprawdza się za pomocą wyświetlacza na liczniku chyba w203 tez tak miały

Co nie znaczy że nie masz takiej informacji.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


24 mar 2013, o 11:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale jak ktoś jest mało kumaty to nie będzie umiał wejść w opcje i sprawdzić. Zaświeci mu się kontrolka i narobi w gacie i zadzwoni po assistans a goście na serwisie beda mieli bekę przynajmniej z niego

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


24 mar 2013, o 11:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
skwaro napisał(a):
Przsstawienie o ząbek w zależności od silnika spowoduje od znacznego spadku mocy aż po kolizję zaworów lub zaworów z tłokami. Nie ma takiego silnika, w którym to można zrobić bez negatywnych efektów.

Niekiedy nawet fabryka stosuje taki trik. Silnik yamahy WR450 wywodzi się wprost z crossówki YZ450. W WRce rozrząd jest przestawiony o jeden ząbek względem YZ, właśnie w celu lekkiego wygładzenia charakterystyki silnika. I jedną z tańszych/skuteczniejszych metod tuningu jest przestawianie rozrządu z powrotem :P

A wracając jeszcze do tego luzu łańcucha napędowego... Podstawka boczna, stojak, na kołach w pionie... Większe znaczenie ma już napięcie wstępne tylnego zawieszenia, a o to jakoś nikt nie pyta. Łańcuch najmocniej naciągnięty jest wtedy, gdy zębatka zdawcza, oś obrotu wahacza i oś tylnego koła tworzą prostą linię, czyli przy częściowym ugięciu zawieszenia. Gdy motocykl stoi pusty, luz jest większy. Gdy na motocyklu jadą dwie osoby, komplet bagaży i zawieszenie już niemal dobija - również luz jest większy. Ponieważ w garażu ciężko by było uzyskać trzy punkty w osi, to producent podaje wartość naciągu "na pusto". Jedni producenci podają 2-3cm, inni 3,5-4,5cm, różnie jest, ja od lat ustawiam na oko i jest git. Z dwojga złego lepiej mieć za luźny łańcuch niż za ciasny. Za luźny będzie jedynie hałasował i da się to szybko wyłapać w trakcie jazdy. Za ciasny będzie cichy, ale będzie się o wiele szybciej zużywać, a co gorsze - może nam zniszczyć łożysko zębatki w tylnym kole lub ew. również łożysko wałka zdawczego w skrzyni biegów.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 mar 2013, o 11:33
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09
Posty: 89
Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hmm widzialem ostatnio zdjecia CALKOWICIE zjechanych zebatek, zabkow praktycznie w ogole nie bylo widac.. czego to jest efektem? U Mnie lancuch jest za luzny ale zebatki sa w b. dobrym stanie, i to mnie zdziwilo.
P.S Da sie jakos poznac, czy lancuch/zebatki sa jeszcze fabryczne?


24 mar 2013, o 11:49
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch napisał(a):
skwaro napisał(a):
Przsstawienie o ząbek w zależności od silnika spowoduje od znacznego spadku mocy aż po kolizję zaworów lub zaworów z tłokami. Nie ma takiego silnika, w którym to można zrobić bez negatywnych efektów.

Niekiedy nawet fabryka stosuje taki trik. Silnik yamahy WR450 wywodzi się wprost z crossówki YZ450. W WRce rozrząd jest przestawiony o jeden ząbek względem YZ, właśnie w celu lekkiego wygładzenia charakterystyki silnika. I jedną z tańszych/skuteczniejszych metod tuningu jest przestawianie rozrządu z powrotem :P

A wracając jeszcze do tego luzu łańcucha napędowego... Podstawka boczna, stojak, na kołach w pionie... Większe znaczenie ma już napięcie wstępne tylnego zawieszenia, a o to jakoś nikt nie pyta. Łańcuch najmocniej naciągnięty jest wtedy, gdy zębatka zdawcza, oś obrotu wahacza i oś tylnego koła tworzą prostą linię, czyli przy częściowym ugięciu zawieszenia. Gdy motocykl stoi pusty, luz jest większy. Gdy na motocyklu jadą dwie osoby, komplet bagaży i zawieszenie już niemal dobija - również luz jest większy. Ponieważ w garażu ciężko by było uzyskać trzy punkty w osi, to producent podaje wartość naciągu "na pusto". Jedni producenci podają 2-3cm, inni 3,5-4,5cm, różnie jest, ja od lat ustawiam na oko i jest git. Z dwojga złego lepiej mieć za luźny łańcuch niż za ciasny. Za luźny będzie jedynie hałasował i da się to szybko wyłapać w trakcie jazdy. Za ciasny będzie cichy, ale będzie się o wiele szybciej zużywać, a co gorsze - może nam zniszczyć łożysko zębatki w tylnym kole lub ew. również łożysko wałka zdawczego w skrzyni biegów.
i tu kolega lasooch ma 100% rację.

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


24 mar 2013, o 12:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kailena, zębatki zużywają się w ten sposób, że najogólniej mówiąc nie pasują do łańcucha. Stąd wydaje się,że łańcuch jest w jednym miejscu bardziej naciągnięty niż w innym. Ząbki są, ale odległość po przekątnej między ząbkami jest za mała.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


24 mar 2013, o 12:21
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ja mam oryginalny łańcuch i zębaty idzie to poznać że na częściach jest napisane JAPAN na zębatach od środka a na łańcuchu od zewnątrz na ogniwach ;D

łańcuch w vałkach stosunkowo szybciej się wyciąga niż w R4.


24 mar 2013, o 15:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy zmianie kierunków na led-y ile potrzeba tych zaślepek? Są potrzebne tylko z przodu czy z tyłu też?
Obrazek

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


24 mar 2013, o 17:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
powinny być 4 szt/czachę (2 kierunki)
na jedną stronę przychodzą 2 te zaślepki jedna od zewnętrznej str czachy druga od wewnątrz czachy

a z tyłem to nie wiem

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


24 mar 2013, o 19:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podziękował ;)

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


24 mar 2013, o 20:16
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 18:07
Posty: 37
Lokalizacja: RKL ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,mam sprawe poniewaz odpaliłem mto wszytsko ładnie chodziło z 5 minut na saniu aż tu nagle zgasł kreciłem krecieł a tu nic nie zapali odkreciłem świece nie ma iskry w czym może być problem?? Świece założyłem nowe z3 dni temu i wszytsko było ok łądnie chodził i palił.


26 mar 2013, o 00:04
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
akumulator ?

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


26 mar 2013, o 09:44
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2011, o 23:10
Posty: 86
Lokalizacja: Stargard
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 s k1 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy w pierwszym modelu sv też tak jest że jak przekręcamy kluczyk pali się kontrolka temperatury i gaśnie po odpaleniu.? tak jak w przypadku tl ? http://www.youtube.com/watch?v=r5NelT147Q4


26 mar 2013, o 12:29
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, pali się lampka ciśnienia oleju.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


26 mar 2013, o 12:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam

Mam jeden kluczyk do swojej SV.

Wszędzie w Krakowie mam problem z dostaniem surówki do kluczyka.

Czy taki kluczyk jak kupię:

http://allegro.pl/klucz-kluczyk-suzuki- ... 27359.html

Będzie pasował do mojej SV650S 2003 FL ??

_________________
wzium wzium


26 mar 2013, o 18:44
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL