Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 17:16



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie sądzę, żeby miało coś wlecieć z napinacza. Jest to po prostu dość problematyczne - dużo zabawy szczególnie z tylnym garem, przydatne jest fabryczne urządzenie, którego chyba nikt na forum nie posiada ;)


21 kwi 2013, o 15:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A co wy na to żeby desnokerować k&N? Jest sens?

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


21 kwi 2013, o 19:02
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
Tak bedzie najtaniej... ale jak za jakis czas bedziesz mial filtr do wymiany to bedziesz musial robic na nowo....
Tez chce troche kasy zaoszczedzic i walki chyba bede sam robil bo mechanik to pewnie dodatkowe 200-300 zl ...
Mam nadzieje ze niczego nie zepsuje... nie wiem jak dziala ten napinacz rozrzadu bo raz czytalem cos ze jak sie go wykreca to trzeba pilnowac zeby tam cos nie wpadlo do silnika ... tak jest ? Moze tam cos wleciec czy cos czy to jakies brednie byly?

Z napinaczami chodzi o to że po ich ściągnięciu luźny łańcuch może zeskoczyć z zębatki na wale. Nie sprawdzisz tego bez zdejmowania pokrywy zaworów, co przy wymianie wałków i tak musisz zrobić. Zdejmujesz napinacz po prostu odkręcając śruby mocujące, przy zakładaniu musisz skręcić go śrubką pod śrubą na jego szczycie i zablokować w jakiś sposób (suzuki special tool lub kawałkiem dociętej blachy), następnie składasz go, przykręcasz i odblokowujesz.
Ogólnie prosta zabawa, tylko musisz się pilnować ustawiając znaczniki na wałkach.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


21 kwi 2013, o 20:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Kacperski, Ty robiłeś mod wałkowy?


21 kwi 2013, o 21:08
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie, jak szukasz porady zapytaj Jacka z Pruszkowa (dziwny nick ma i nigdy nie pamiętam :P ) albo Słonia.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


21 kwi 2013, o 21:44
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie no przed majowka nie bede rozbieral maszyny bo moze sie urodzi jakis plan wyskoku gdziekolwiek ale po mysle ze sie za to biore... Jeszcze mam plan kupic do tego czasu dominatora myslalem nad delkievicem ale dominator daje wiecej gwarancji bo 5 lat no i taniej wychodzi za ta kase... zobaczymy... niechce dawac kupe $ za jakis bardziej prestizowa marke

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


21 kwi 2013, o 22:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Właśnie zrobiłem kolejne testy po zmienie wałków. Pierwsze udane. Korzystając z porad pana Słonia wszedłem jak w pokera all in. Tzn zmieniłem wałki, wydłubałem filtr, założyłem dysze 155 i (tu nie dokładnie jak Słoniu) podniosłem iglice o jeden ząbek. Próby robione bez podniesienia iglic skończyły się całkowitą klapą. Na wolnych chodził ładnie, do 6 tys. jako tako, a później się ksztusił, pracował nie równo strzelał w rurę i wydawał odgłosy określane w starodawnej literaturze jako "tarakowanie".
Parę dni temu podniosłem iglice i motor nie odpalił. Dziś uznałem, że może jednak źle założyłem wałki i podczas ostatnich prób powyginałem zawory. W związku z powyższym zdjąłem elegancko zbędny osprzęt i sprawdziłem ciśnienie. Ciśnienie ok. Za to świace wyglądały bardzo źle. Wyczyściłem je założyłem i zapalił.
Wyjechałem na droge i jakby to ująć... może dlatego, że bez kasku i w nocy, ale wrażenie mam, że w końcu parafrazując klasyka "ukręciłem z gówna bicz" (tu pozdrawiam Spazza). Motor nie tylko elegancko przyspiesza. Najlepsze jest to, że obroty rosną w przyzwoitym tempie. Całkiem szybko odcina. Jutro założę kask i sprawdzę prędkość maksymalną jako wyznacznik mocy. Następnie podzielę się wrażeniami. Chyba, że nie dożyję.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


Ostatnio edytowano 23 kwi 2013, o 09:11 przez koroviov, łącznie edytowano 1 raz



22 kwi 2013, o 21:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Coś się dzieje kurde! :D

Ja już zbieram kasę na tłoki, korby, obróbkę głowic, zaworów :obity:


23 kwi 2013, o 01:51
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Sloniu ale ze czemu ?? silnik po modzie sie rozpada czy dalej wzmacniasz??

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


23 kwi 2013, o 08:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Podnoszę dalej moc i muszę dlatego zastosować lżejsze tłoki i korbowody, korby dodatkowo muszą być mocniejsze.


23 kwi 2013, o 09:05
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2013, o 00:04
Posty: 101
Lokalizacja: Wieluń
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr 600 k6
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
gonzo911 to fajnie że wszystko ok

Słoniu przy takich modach wypadało by jeszcze smarowanie poprawić , może większa zębatka na pompie oleju ?


23 kwi 2013, o 11:42
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak namiezysz tloki to sie pochwal.. czy sama wymiana tlokow da tez wiekszego kopa silnik sie bedzie szybciej wkrecal ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


23 kwi 2013, o 12:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Majka, z doświadczenia właścicieli SVłek zza oceanu wiadomo, że smarowanie można zostawić bez zmian :)

Vioox - tłoki będą od hayabusy, bo są najlżejsze. Sama zmiana niewiele pomoże w osiągach, ponoć zauważalnie szybciej się wkręca (lekkie tłoki, lekkie korby, lekkie koło zamachowe, wyważenie całego układu) ale za to wał korbowy trochę odetchnie z ulgą.

Własnie najwięcej pieniędzy idzie w to, żeby ten piec się nie rozleciał po pierwszej jeździe, niewielka część będzie włożona w zwiększenie osiągów.


23 kwi 2013, o 15:03
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A myslisz ze po modzie walkowym moze duzo spasc trwalosc silnika ? A te tloki z hajki sa identyczne ? I korbowody ... zeby nie zmieniac skoku tloka przeciez...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


23 kwi 2013, o 15:35
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Skok tłoka nie pozostanie pozostanie przypadkiem bez zmian? Nad pojemnością i kompresją bym się zastanawiał :hmm:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


23 kwi 2013, o 15:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Po modzie z wałkami niema się co martwić, niebezpiecznie się robi jak przekroczymy 85 true HP - czystej mocy, bez żadnych mnożników, na tylnym kole.

Tłoki z hayabusy pierwszej generacji, korbowody akcesoryjne Carrillo H-Beam.


23 kwi 2013, o 16:05
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A nie ma jakis akcesoryjnych kutych tlokow... ktore sa lzejsze i dostepne ze sklepu ?? bo podejzewam ze taki tlok do hajki tez swoje kosztuje a na alegro sie chyba tego niedostanie. W czasach tuningu i firmow szybcy i wsciekli juz pewnie dawno ktos to produkuje...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


23 kwi 2013, o 19:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie ma lżejszych tłoków pasujących do SV650 niż seryjne z hayabusy pierwszej generacji. Nawet kute czołowych producentów są cięższe.


23 kwi 2013, o 21:05
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 17 paź 2010, o 18:53
Posty: 64
Lokalizacja: Kraina Kwitnącej Jabłoni ;)
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR1000f/ TL1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przy tłokach z hayabusy może być tylko mały problem z pierścieniami, w Haya jest nicasil, a w SV żeliwo. Jest ryzyko że gładzie będą się szybko zużywać na pierścionkach od hayabusy. Nie znam dokładnych wymiarów pierścieni w gsx1300r, ale sugerowałbym w miarę możliwości pozostawienie pierścieni od SV.


24 kwi 2013, o 07:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dokładnie tak - pierścienie zostają od SV.


24 kwi 2013, o 11:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL