Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 30 paź 2024, o 23:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubert1989 napisał(a):
Chcę się dostać do zębatki zdawczej ( tylko w celu czyszczenia ) i mam takie pytanie czy wystarczy że odkręcę osłonę czy muszę też orkręcać cały ten mechanizm biegów ( " popychacz ?? " ) jeżeli tak to gdzie najlepiej go odkręcić z tyłu czy z przodu bo gdzieś wyczytałem że później może być go cieżko ustawić jak sie odkręci nie w tym miejscu co trzeba. Dzieki z góry za pomoc.


Zdjęcie osłony w przypadku wtryskowej jest możliwe ale trzeba się nagimnastykować i osłona może się porysować, także nie polecam - odkręcenie popychacza biegów to chwila moment - 1 śrubka ( nie zapomnij jej całkowicie wykręcić ). Osobiście nie mam problemów z jej ponownym ustawieniem, trzpień jest nafrezowany i wchodzi tylko w kilka pozycji.
Podejrzewam że w K2 jest podobnie :)

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


30 kwi 2013, o 16:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kizior Czoher napisał(a):
Witam kolegów serdecznie. Mam szybkie pytanie do braci motocyklowej. Ponieważ poprzedni właściciel bzyka dołożył do moto owiewki boczne postanowiłem je zamontować, dlatego na jesieni zakupiłem takie crashe :D

Obrazek

i tu zaczęły się problemy bo o ile prawa strona idealnie jest spasowana o tyle strona lewa nie wiem dlaczego nie pasuje. Problem jest z dopasowaniem samych crashpadów bo jak widać na zdjęciach poniżej wszystkie mocowania są spasowane oprócz oznaczonego "1".
Ma ktoś pomysł dlaczego.
Z góry wyjaśniam, że według mnie nie da się crashpadów zamontować lewy zamiast prawego ani do góry nogami :mur:

Obrazek

Obrazek


Pady są prawidłowe do 650tki, są to pady R&G. A problemem jest boczna owiewka od SV1000 zamontowana na 650, mam rację? ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 maja 2013, o 12:13
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 15:58
Posty: 183
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytałem już wcześniej ale nikt nie odpowiedział. Orientujecie się jaki amor podejdzie do tyłu do SV1000 zamiast oryginalnego ? Z któregoś gsxra podobno pasuje i jest nieco sztywniejszy, a dzięki temu nie rysuje się podnóżkami tak bardzo.


1 maja 2013, o 14:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2012, o 18:12
Posty: 175
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda cbr600f4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubert1989 napisał(a):
Chcę się dostać do zębatki zdawczej ( tylko w celu czyszczenia ) i mam takie pytanie czy wystarczy że odkręcę osłonę czy muszę też orkręcać cały ten mechanizm biegów ( " popychacz ?? " ) jeżeli tak to gdzie najlepiej go odkręcić z tyłu czy z przodu bo gdzieś wyczytałem że później może być go cieżko ustawić jak sie odkręci nie w tym miejscu co trzeba. Dzieki z góry za pomoc.

wystarczy że odkręcisz osłonę

_________________
http://www.fotosik.pl/u/suchy22222/albumy


1 maja 2013, o 16:54
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 11 lis 2012, o 14:08
Posty: 363
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K2 :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
trovao napisał(a):
hubert1989 napisał(a):
Chcę się dostać do zębatki zdawczej ( tylko w celu czyszczenia ) i mam takie pytanie czy wystarczy że odkręcę osłonę czy muszę też orkręcać cały ten mechanizm biegów ( " popychacz ?? " ) jeżeli tak to gdzie najlepiej go odkręcić z tyłu czy z przodu bo gdzieś wyczytałem że później może być go cieżko ustawić jak sie odkręci nie w tym miejscu co trzeba. Dzieki z góry za pomoc.


Zdjęcie osłony w przypadku wtryskowej jest możliwe ale trzeba się nagimnastykować i osłona może się porysować, także nie polecam - odkręcenie popychacza biegów to chwila moment - 1 śrubka ( nie zapomnij jej całkowicie wykręcić ). Osobiście nie mam problemów z jej ponownym ustawieniem, trzpień jest nafrezowany i wchodzi tylko w kilka pozycji.
Podejrzewam że w K2 jest podobnie :)

suchy22222 napisał(a):
hubert1989 napisał(a):
Chcę się dostać do zębatki zdawczej ( tylko w celu czyszczenia ) i mam takie pytanie czy wystarczy że odkręcę osłonę czy muszę też orkręcać cały ten mechanizm biegów ( " popychacz ?? " ) jeżeli tak to gdzie najlepiej go odkręcić z tyłu czy z przodu bo gdzieś wyczytałem że później może być go cieżko ustawić jak sie odkręci nie w tym miejscu co trzeba. Dzieki z góry za pomoc.

wystarczy że odkręcisz osłonę


Dzieki Panowie za pomoc. Dzisiaj na spokojnie miałem motor pod ręką i mogłem to zobaczyć. Faktycznie w SV przed liftem wystarczy odkręcić 3 sruby, ustawić odpowiednio osłonę i wychodzi bez najmniejszego problemu i bez rozkręcania biegów.


1 maja 2013, o 22:07
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 18 maja 2012, o 22:20
Posty: 159
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
mateusz371 napisał(a):
Pytałem już wcześniej ale nikt nie odpowiedział. Orientujecie się jaki amor podejdzie do tyłu do SV1000 zamiast oryginalnego ? Z któregoś gsxra podobno pasuje i jest nieco sztywniejszy, a dzięki temu nie rysuje się podnóżkami tak bardzo.



ZX10 K8 :)
Z tym ze troceh tza pociąć puszke aku

_________________
Siódmego dnia Bóg stworzył motocykl :)
Yoshimura ;>


2 maja 2013, o 12:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
będzie pasował także od zx14r i zx6r model 636

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


2 maja 2013, o 13:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2013, o 22:09
Posty: 380
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szukałem w google,anie nie znalazłem. Ktoś może mi powiedzieć jakie powinno być ciśnienie w oponach we wtryskowej SV 650 S?


2 maja 2013, o 16:14
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 lip 2012, o 11:31
Posty: 347
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jest napisane na wahaczu.


2 maja 2013, o 16:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2013, o 22:09
Posty: 380
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
no to mnie teraz zaskoczyłeś.Jes nalepka,czy jakiś grawer?Bo jak nalepka to chyba nie mam,choć za specjalnie się nie rozglądałem.


2 maja 2013, o 16:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie na wahaczu a na osłonie łańcucha jest naklejka

edit:
jak masz akcesoryjne nadkole lub nie masz tej naklejki to w serwisówce jest wszystko opisane:
Obrazek

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


2 maja 2013, o 16:32
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2013, o 21:12
Posty: 66
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Od jakiego moto podejdą tarcze do gaźnika na przód ??


2 maja 2013, o 20:04
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z jajca.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


2 maja 2013, o 22:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lpt napisał(a):
Z jajca.


tzn.suzuki gsx 600/750 f po 1998 r. ( tzzw jajko?)

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


3 maja 2013, o 03:47
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jajko od 98-02 po 02 miały takie tarcze jak sv650 na wtrysku

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


3 maja 2013, o 05:33
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja myslalem ze z jajca do gaznika.
http://www.ebay.ca/itm/SUZUKI-GSX750-KA ... 48386d2fc4

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


3 maja 2013, o 08:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
CBR 600 F3 chyba też ma takie same tarcze jak gaźnikowa SV.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 maja 2013, o 09:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31
Posty: 349
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czym różnią się te filtry powietrza?
Oprócz ceny...
1.Filtr powietrza MOTOFILTRO MF9013 ( HFA3609) - 46 zł
2.Filtr powietrza Hiflo Filtro HFA 3609 - 60 zł

_________________
Obrazek

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają dusze.

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!


3 maja 2013, o 13:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
http://www.hiflofiltro.com/why-hiflo

http://www.motofiltro.pl/o-nas,1,1.html

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


3 maja 2013, o 13:48
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam-czy liczniki od wtryskowych 650 i 1000 się różnią jakimiś parametrami? Tzn.czy można założyć licznik od "małej" do "dużej" i odwrotnie? Chodzi o to,czy będą prawidłowo pokazywać obroty,prędkość i przebieg

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


3 maja 2013, o 15:09
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL