Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 30 paź 2024, o 23:25



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2013, o 22:09
Posty: 380
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Że DOT4 to się domyślałem.Bardziej właśnie chodziło mi o jakieś konkretne typy.


4 maja 2013, o 18:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
im wyższy parament wrzenia tym lepiej

ATE race 280C*
Motul rbf 600 312C*
rbf 660 325C*
Castrol 310C*

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


4 maja 2013, o 18:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wyczynowy Motul RBF 660 jest na bazie DOT4.


4 maja 2013, o 18:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Fajna tabelkę znalazłem
http://www.mr2.pl/art_Brake_fluids_comparison_PL.html

Słoniu napisał(a):
Wyczynowy Motul RBF 660 jest na bazie DOT4.


Factory Line na opakowaniu widnieje dot4

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


4 maja 2013, o 18:55
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 23:26
Posty: 562
Lokalizacja: Luboń >wielkopolska<
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy pompa paliwa w sv 650 i w sv 1000 jest taka sama? (Chodzi mi o model z wtyczką trzypinową, rok 2004)


4 maja 2013, o 22:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam problem z odpowietrzeniem pompy hamulcowej... Nie mam strzykawki więc kombinuję metodą tradycyjną: pompuję klamką, przy wciśniętej klamce luzuję śrubę mocującą przewody do pompy (jakaś 1/3 obrotu), po ok. 2 sekundach z powrotem zakręcam śrubę i puszczam klamkę. Czynność powtarzam od ok 30-40 minut, ale bez widocznych efektów. Cośtam się chyba dzieje bo okazjonalnie pojawia się jakiś pęcherzyk powietrza, ale z tego co się orientowałem w necie to sama pompa powinna po ok. 10 minutach skapitulować. Macie jakieś podpowiedzi?
Jutro z rana najwyżej skoczę po strzykawkę i wypróbuję sposób z wtłaczaniem płynu od od zacisków w górę, ale szczerze mówiąc chciałbym robotę skończyć dzisiaj.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


4 maja 2013, o 23:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goccolo napisał(a):
Mam problem z odpowietrzeniem pompy hamulcowej... Nie mam strzykawki więc kombinuję metodą tradycyjną: pompuję klamką, przy wciśniętej klamce luzuję śrubę mocującą przewody do pompy (jakaś 1/3 obrotu), po ok. 2 sekundach z powrotem zakręcam śrubę i puszczam klamkę. Czynność powtarzam od ok 30-40 minut, ale bez widocznych efektów. Cośtam się chyba dzieje bo okazjonalnie pojawia się jakiś pęcherzyk powietrza, ale z tego co się orientowałem w necie to sama pompa powinna po ok. 10 minutach skapitulować. Macie jakieś podpowiedzi?
Jutro z rana najwyżej skoczę po strzykawkę i wypróbuję sposób z wtłaczaniem płynu od od zacisków w górę, ale szczerze mówiąc chciałbym robotę skończyć dzisiaj.

Też z tym walczyłem. Używałem nawet strzykawki, a i tak miałem problem z właściwym napełnieniem przewodów. Rozwiązanie było odpowietrzanie pompy, z tym że nie czekałem aż tak długo jak to opisujesz, tylko wciskałem klamkę i zaraz dokręcałem. Wyciśnij też ręcznie całe powietrze z przewodu łączącego zbiorniczek wyrównawczy z pompą. No i nie dopuść do całkowitego opróżnienia zbiorniczka z płynu, bo cała robota na marne...

_________________
www.poomoc.pl


5 maja 2013, o 00:26
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17
Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ja tak walczę z tylnym hamulcem i nie mogę odpowietrzyc :/ walka bez strzykawki :P

_________________
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz.
Pozdrawiam
Roland


5 maja 2013, o 00:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Arek1 napisał(a):
Rozwiązanie było odpowietrzanie pompy, z tym że nie czekałem aż tak długo jak to opisujesz, tylko wciskałem klamkę i zaraz dokręcałem.

Znaczy jak, przy nie-wciśniętej klamce odkręcasz śrubę, wciskasz klamkę i dokręcasz? Czy procedurę rozpoczynasz przy klamce wciśniętej?

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


5 maja 2013, o 00:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pompujesz klamką kilka razy, przytrzymujesz wciśniętą, odkręcasz delikatnie śrubę, aż poczujesz że klamka się zapada, dokręcasz śrubę i odpuszczasz dopiero klamkę. Najlepiej w dwie osoby, ale samemu też da radę. Każde puszczenie klamki przed dokręceniem śruby powoduje, że zabawę zaczynasz od nowa...

Edit: Ciężko stwierdzić, czy z pompy leci już sam płyn, bez powietrza, bo ja obłożyłem wszystko szmatami żeby nie zalać niczego płynem hamulcowym. Dodatkowo delikatnie postukałem w pompę i ustawiłem kierownicę w taki sposób, aby wylot z pompy (miejsce podłączenia przewodów) znajdowało się jak najwyżej. To ułatwi wypchnięcie powietrza z pompy.

_________________
www.poomoc.pl


5 maja 2013, o 01:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Arek1 napisał(a):
Pompujesz klamką kilka razy, przytrzymujesz wciśniętą, odkręcasz delikatnie śrubę, aż poczujesz że klamka się zapada, dokręcasz śrubę i odpuszczasz dopiero klamkę.

Ale u mnie klamka w ogóle nie robi się twarda, choćbym przy zamkniętej śrubie pompował tydzień.... Przy zaciskach oczywiście przewody są porządnie przykręcone a odpowietrzniki zamknięte. Klocki są zdjęte bo chcę wypchnąć tłoczki.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


5 maja 2013, o 06:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nalewając płyn tradycyjnie i pompując samą klamką zajmie ci to min 2 godz wiem bo kiedyś w ten sposób wymieniałem płyn i odpowietrzałem już miałem wątpliwości czy pompa się nie zjebała! Ost raz w ten sposób odpowietrzałem za drugim razem użyłem strzykawki, zalałem płynem od góry a od dołu przez odpowietrznik wysysałem strzykawką powietrze!
Odpowietrzając tył tradycyjnym sposobem zajmuje około 30-45min pompowania

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


5 maja 2013, o 06:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tył w ogóle bardzo ciężko odpowietrzyć przez zbyt długi przewód, który tworzy łuk (a w nim zbiera się powietrze, nie spływając do zacisku). Najlepiej najpierw dokładnie poruszać przewodem i dopiero zacząć odpowietrzać (we wtrysku pewnie ten problem jest znacznie mniejszy).
Może masz analogiczną sytuację na przodzie - ktoś założył zbyt długie przewody i powietrze gdzieś się gromadzi poza pompą?


5 maja 2013, o 10:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goccolo napisał(a):
Arek1 napisał(a):
Pompujesz klamką kilka razy, przytrzymujesz wciśniętą, odkręcasz delikatnie śrubę, aż poczujesz że klamka się zapada, dokręcasz śrubę i odpuszczasz dopiero klamkę.

Ale u mnie klamka w ogóle nie robi się twarda, choćbym przy zamkniętej śrubie pompował tydzień.... Przy zaciskach oczywiście przewody są porządnie przykręcone a odpowietrzniki zamknięte. Klocki są zdjęte bo chcę wypchnąć tłoczki.


jeżeli masz zdjete klocki to wypycha tłoczki i dlatego klamka nie robi sie twarda klamka.
czy chodzi Ci o to że nawet tłoczków nie wypycha..?

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


5 maja 2013, o 10:44
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2012, o 17:04
Posty: 170
Lokalizacja: Wawa/B-tów
Płeć: mężczyzna
Moto: Speed Trufla 1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
szukam kogoś z wawy lub okolic (znającego się doskonale na rzeczy :D) kto by chciał rozebrać przód mojej svki i zrobiłby mi lagi z uszczelniaczami (za opłatą ofc tudzież zacną flachę) :) nie jestem stąd więc nie mam absolutnie żadnych kluczy, w tym dynamometrycznego, podnośników/kobyłek i tego co potrzebne do tej czynności; zdaje się że w jednej ladze nie mam już nic oleju bo przestała się pocić, sezon trwa a ja jestem uziemiony; może ewentualnie znacie jakiś warsztat gdzie to zrobią dobrze, tanio i szybko?

_________________
SV650S k4 -> Czarny Zetor 1000 czyli zdrada! -> GSX1250 -> Speed Trufla 1050


5 maja 2013, o 11:35
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 lip 2012, o 11:31
Posty: 347
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacyk napisał(a):
zdaje się że w jednej ladze nie mam już nic oleju bo przestała się pocić,


To widze nie jestem jedyny


5 maja 2013, o 11:53
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 10:33
Posty: 44
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy po zgaszeniu motocykla, stukanie, pykanie (niewiem gdzie dokładnie stuka ;) ) to rzecz normalna??


5 maja 2013, o 13:59
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, to wydech "pracuje" tracąc temperaturę.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


5 maja 2013, o 14:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kisiel_krzychu napisał(a):
jeżeli masz zdjete klocki to wypycha tłoczki i dlatego klamka nie robi sie twarda klamka.
czy chodzi Ci o to że nawet tłoczków nie wypycha..?

Tłoczki siedziały zawzięcie i jednocześnie klamka była miękka, ale po zastosowaniu strzykawki wyszły (chcę je wyczyścić). Układ udało się odpowietrzyć (przynajmniej zgrubnie) dzięki sposobowi ze strzykawką (wyciąganie płynu strzykawką przez odpowietrzniki przy zaciskach). Pod wpływem pompowania klamką tłoczki wyszły trzy... Czwarty "nie wstanie, tak będzie leżał". Próbuję go łapać kombinerkami przez szmatkę i wykręcać. Idzie, ale baaaardzo powoli....
I jeszcze jedno pytanie, być może durne: po cholerę jest ta czarna uszczelka/wypełnienie w zbiorniczku wyrównawczym? (taka w kształcie zbiornikczka, nie ta okrągła spod korka)? Czy to ma być jakiś rodzaj filtra? Po pobieżnych oględzinach nie zauważyłem w niej jakichś szczelin które by przepuszczały płyn na spód zbiorniczka i do pompy.... A dodatkowo nie widać przez nią jaki jest poziom płynu w zbiorniczku.


EDIT:
Po porządnym odpowietrzeniu układu tłoczek-buntownik ustąpił pod wpływem ciśnienia hydraulicznego. Wszystkie tłoczki już czyste, potraktowane pastą do tłoczków i włożone na miejsce.
Będę jeszcze wdzięczny za odp. w sprawie tej zagadkowej uszczelki / wypełnienia zbiorniczka.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


5 maja 2013, o 14:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01
Posty: 1318
Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hmmmm....
zaliczyłam glebę
odrapana ja troszkę ale gorzej z diabłem - do rzeczy:
- wykrzywiłam dźwignię zmiany biegów, czy muszę od razu wykładać na nową (sprawdzalam - ok 120 na alledrogo) czy można to jakos "obejść"?
- nie chcę zakładać 2 tematów, więc: ułamałam lewy przedni kierunek... działa, ale wisi na kablu... podpowiedzcie jak to najlepiej ogarnąć...

_________________
nil mirari, nil indignari, sed intellegere
viewtopic.php?t=9443


5 maja 2013, o 17:41
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL