Autor |
Wiadomość |
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
A ja myślę że tu nie ma żadnej filozofii.Kolega ma motocykl na gażnikach i przy wysokich obrotach taki objaw to norma.To nie wtrysk,że reakcja na dodanie gazu jest natychmiastowa.Sprzęt na gażniku musi "pomyśleć" ułamek sekundy i stąd wrażenie że się dławi..to tak moim skromnym zdaniem..
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
6 maja 2013, o 10:21 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Jacek, śmiem twierdzić że jest dokładnie odwrotnie
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
6 maja 2013, o 10:39 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
|
6 maja 2013, o 10:40 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Dobra-nie doczytałem,że kolega ma sprzęt na wtrysku.Moja wina-przepraszam."ino"tylko zaśmiecam temat
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
6 maja 2013, o 14:01 |
|
|
Matiit
rowerzysta
Dołączył(a): 2 lis 2011, o 18:58 Posty: 12 Lokalizacja: TYCHY
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 SY
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Moim zdaniem to filtr paliwa do wymiany nazbierało sie syfu i nie dostaje tyle co powinno być
|
6 maja 2013, o 14:15 |
|
|
trovao
SV Rider
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21 Posty: 637 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
A ja spróbuje z innej strony ładowanie masz ok ?
_________________ Suzuki SV650S K5
|
6 maja 2013, o 16:53 |
|
|
z2maciek
motocyklista
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28 Posty: 229 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Kolega, skoro przedstawia taką opinię, to najwyraźniej albo nigdy nie jeździł na wersji gaźnikowej albo, jeśli jeździł, miał motocykl niesprawny lub niewyregulowany.
_________________ MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!
|
6 maja 2013, o 18:04 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Mz etz 150,honda cb400n,suzuki gs500,honda cbr 900rr,yamaha fz600..myslę,że dość gaźnikowców ujeżdżałem i jakieś niewielkie pojęcie z tego tytułu mam.Ale ok-skoro gaźniki lepiej reagują,to trza wtryskowe przerabiać na gaziory.hehe
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
6 maja 2013, o 19:30 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Jeszcze oddzielmy te mechaniczne i podciśnieniowe gaźniki Nawet gdyby motocykl je posiadał to musiały by być bardzo źle wyregulowane aby tak się działo
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
6 maja 2013, o 19:40 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Hej-tu chodzi o pomoc koledze a nie o dyskusje o gaźnikach.Swoją drogą trochę nagrzebałem kiedyś w gaźnikach i wiem swoje-nie przekona mnie ta dyskusja
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
6 maja 2013, o 20:47 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Przejedź się kiedyś zdrową gaźnikową SV650 oraz wtryskową SV650, bo na razie to bez owijania w bawełnę, nie masz pojęcia o czym piszesz A co do meritum tego tematu, to kolega coś działał?
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
7 maja 2013, o 08:25 |
|
|
k.kowal99
rowerzysta
Dołączył(a): 26 kwi 2013, o 16:28 Posty: 32 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Sprawdziłem PIN 25 przy module wszystko jest OK i nie wskazuje na to aby wersja była zdławiona. Co dalej to zauważyłem jedną zależność nie dzieje się to zawsze ale na pewno jak silnik jest zimny. Nie to żebym odrazu od odpalania cisnął ale okolice 60-70 stopni się to pojawia. Jak się przejedzie z 5 km ładnie się dogrzeje do 90-95 to chodzi jak przecinak aczkolwiek zdarzy się zadławić. NA celowniku jest teraz filtr powietrza ew. paliwa (ale wątpię) podmienię świece jeżeli to nic nie da to bede myslał dalej albo skontaktuję się z magikiem od mechaniki i elektryki ładowanie OK
|
7 maja 2013, o 13:37 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Jasne-jeśli chodzi o porównanie motocykli to wiem doskonale że gaźnikowa jest bardziej zrywna ale to nie jest kwestia zasilania.To jest charakterystyka silnika.A mnie chodzi o coś zupełnie innego ale to nie miejsce w tym temacie
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
7 maja 2013, o 14:08 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Nie wiem czy było pisane, ale przyjrzyj się jeszcze czujnikowi bocznej stopki. To czuły punkt w SV, czasem od wibracji potrafi tracić kontakt i wtedy na ułamek sekundy odcinany jest zapłon. Pewnie w zależności od stopnia uszkodzenia, ale spotkałem się już z SVkami, które miały ten problem np. przy 5tys obr/min i takimi co zapłon był odcinany na chwilkę np. przy 8tys. Czasem było to mocne, wyczuwalne odcięcie zapłonu, czasem ledwo odczuwalne przerywanie.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
7 maja 2013, o 17:49 |
|
|
dzwonek
wywrotowiec
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46 Posty: 1346 Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Nie tylko SV Ja w gixxie miałem odcinkę na 5500 obrotów. Nasmarowałem stopkę, zaczęła luźno chodzić i problem ustąpił.
_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA
mail: dzwonek (at) svforum.pl
|
8 maja 2013, o 13:02 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Przy normalnej jeździe to jeszcze nie problem ale gorzej jak ktoś stawia motocykl do pionu przy większych prędkościach.
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
8 maja 2013, o 13:08 |
|
|
k.kowal99
rowerzysta
Dołączył(a): 26 kwi 2013, o 16:28 Posty: 32 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Byłem dziś na S8 sprawidzć v-max, trochę jestem zawiedziony 198 kmph na 5 i koniec, licznik stał dobre 10 s w miejscu. Pod moniec miesiąca wezme się za filtry i świece
|
12 maja 2013, o 23:00 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
na 5?? tzn piątym biegu? Wbij szósty bieg i sprawdz ;D
|
13 maja 2013, o 09:52 |
|
|
k.kowal99
rowerzysta
Dołączył(a): 26 kwi 2013, o 16:28 Posty: 32 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Na 6 spadlo do 192 fakt ze troche wialo a moje ubranie pozostawia jeszcze wiele do zyczenia. Mysle jednak ze 210 nawet w takich warunkach powinna dac rade
|
15 maja 2013, o 11:55 |
|
|
nasty
motocyklista
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39 Posty: 140 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
|
Re: Dławienie/ duszenie przy odkręconej manetce
Gdzie szukać przyczyny takiego zjawiska, to znaczy falowania na wolnych obrotach a przy większej prędkości już nie ?
|
16 maja 2013, o 14:33 |
|
|