Był tu na forum kiedyś taki użytkownik Lolek Stara gwardia pewnie pamięta Najpierw miał żółtą gaźnikową Skę, potem gixa, a później quada, bo bez kciuka ciężko było jeździć gixem Też czyścił łańcuch na biegu
Był tu na forum kiedyś taki użytkownik Lolek Stara gwardia pewnie pamięta Najpierw miał żółtą gaźnikową Skę, potem gixa, a później quada, bo bez kciuka ciężko było jeździć gixem Też czyścił łańcuch na biegu
Można odłączyć kostkę od czujnika:) Tylko nie wiem, czy wówczas będzie to czytał jako nóżkę rozłożoną czy złożoną
Faaaaak Widzę to oczami wyobraźni, moto na kosie i na młotku, powoli mieli kołem szarpiąc lekko jak to zwykle bywa i beztroskiego kawalera który szmatką czyści łańcuch
9 maja 2013, o 23:16
hubert1989
SV Rider
Dołączył(a): 11 lis 2012, o 14:08 Posty: 363 Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K2 :)
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dobrze się składa że akurat o łańcuchu mowa.
Mam problem włąsnie z łańcuchem, uważam że CHYBA za głośno pracuje słychać bardzo jak przeskakują ogniwa. Wydaje mi się że zaraz na początku sezonu tego nie było ( być może nie zwracałem na to uwagi ) ale teraz zaczęło mnie to troche niepokoić. I prosze Was o podpowiedz czy to jest normalna praca łańcucha.
Odrazu zaznaczę że dzisiaj naciągnąłem łańcuch do standardowych 2-3 cm. Problem nie znikną. Postanowiłem go dokładnie wyczyścić i nasmarować wraz z jedna i drugą zębatka oraz gumkami które prowadzą łańcuch niestety problem nie znikną. Poniżej zamieszczam filmik jak to się przedstawia.
Myśałem, że z tym się już uporałeś. Nie jestem do końca przekonany, że to łańcuch. Spróbuj Hubert jeszcze ściągnąć łańcuch z zębarki zdawczej i obróć samym wałkiem.
11 maja 2013, o 21:46
and93
motocyklista
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43 Posty: 167 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć, mam problem z mała Sv'ką, gdy silnik jest zimny nie odpala na tylni cylinder (czasem uda się ze trochę popierdzi i załapie), muszę wtedy poczekać aż pochodzi i nagrzeje się od przedniego cylindra i dopiero wtedy przeczyszczam świecę (wsadzenie przeczyszczonej świecy na nieodpowiednio rozgrzanym cylindrze nie pomaga) i po tym odpala bez problemu. Jeździ normalnie, nie przerywa, na ciepłym odpala od strzała na oba gary. Wymiana świec na nowe nie pomogła, czyszczenie gaźnika tez nic, cewka sprawna bo podmieniałem. Macie jakieś pomysły co zrobić? Zamierzam rozkręcić jeszcze raz gaźnik i sprawdzić szczelność pływaka, z tego co pamiętam to zworek iglicowy nie wyglądał na uszkodzony, ale i tak mu się jeszcze przyjrzę. Na co jeszcze popatrzeć przy gaźniku?
@hubert1989 sprawdz tak na wszelki wypadek lozyska w tylnym kole... najpierw czy nie ma luzow jak jest na osi jeszcze w wahaczu a pozniej rozbierz... przerabialem temat wczoraj... lozysko wysypane...
@hubert1989 sprawdz tak na wszelki wypadek lozyska w tylnym kole... najpierw czy nie ma luzow jak jest na osi jeszcze w wahaczu a pozniej rozbierz... przerabialem temat wczoraj... lozysko wysypane...
jesli nie to tak jak mowi hubi199.
u mnie tak też ,,strzelało" ale po nasmarowaniu przeszło. jest to normalne? ( że nie nasmarowany łańcuch strzela)?
Dołączył(a): 16 mar 2012, o 11:19 Posty: 43
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2005
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie przesadziłem trochę, albo mi się przynajmniej wydaje Zmieniłem olej w lagach na 20W i wydaje mi się, że jest za twardo. Motocykl na nierównościach podskakuje i nie jest stabilny w prowadzeniu. Tak jakby amortyzator wogóle nic nie tłumił. Teraz pytanie czy wykręcić przy lagach śrubę regulacyjną maksymalnie czy najlepiej zlać olej i zmienić na 15W?
Wykrecenie sruby nie wiele da. Tlumienie to tlumienie ... zalezy od gestosci oleju miedzy innymi. Pokretlem regulujesz napiecie wstepne i ustaw je tak zeby z kierowca zawieszenie ugielo sie ok 30 mm od polozenia calkowicie rozprezonego... jak ci za twardo to wymien olej... Jest jeszcze opcja ze za duzo oleju wlales... i tym samym poduszka powietrzna jest mniejsza i twardsze wszystko ..
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
Ja bym najpierw zmniejszył ilość oleju - możesz to szybko zrobić od góry: zdejmujesz kierownicę, odkręcasz korki i strzykawką odciągasz równą ilość oleju z obu lag, powiedzmy po 10 ml. Jeśli to nie pomoże, to tylko wymiana oleju na 15W i zalanie do odpowiedniego poziomu.
Hubert- nie masz zapieczonego żadnego ogniwa? Przejrzyj porządnie łańcuch- czy są na miejscu wszystkie oringi.
Ja mam pytanie do tuningowców Wkładał ktoś do litra radialną pompę z B-kinga? Jak to chodziło? Do B12 taki przeszczep jest idealny, jednak on ma 6-cio tłoczkowe zaciski.
2 sprawa - klamki/dźwignie podejdą z B12? Na oko wydaje mi się, że tak, ale chcę się upewnić... (do B12 jest większy wybór)