Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 23:07



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To tak dziure mialem wczesniej bo mialem filtr k&n tydzien temu zalozylem przelot dominatora ... spodziewalem sie ze mieszanka bedzie za uboga ale jak robilem walki i wykrecilem swiece to byly czarne a gdzies wyczytalem ze czarne swiece to za bogata mieszanka... bo powinny miec kolor kawy z mlekiem. Niby... moze sie myle...
Co do testow po zmianie walkow to czuc roznice z dolu mniej ale srednie i wysokie obroty to motor dostaje takiej :cenzura: ze ja sie balem na poczatku odkrecac. Dzis padalo a i wydawalo mi sie ze jak odkrecalem to mi tylne kolo mielilo wiec z jakims ostrym testemdalem sobie spokoj.
Narazie zostawiam oryginalne dysze bo niewidze wyraznego powodu czemu mial bym je zmieniac...
Wogole to dzis zobaczylem ze mam jakis dziwny ten filtr k n bo we wszystkich ten otwor powietrza jest plaski z powierzchnia filtra ja w swoim mialem trabke jak w oryginalnym filtrze. Wziolem go na frezarke troche obnizylem i dowiercilem jeszcze dwa otwory
Zostawie sobie regulacje na inny czas. Pogadam jeszcze z tym mechanikiem ktory twierdzi ze regulowal motocykle chlopaka w poznaniu i dysz nie trzeba wymieniac tylko wyregulowac gazik...
Obrazek

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


2 maja 2013, o 23:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja bym powiększył otwór na maksa:

Obrazek


A co do świec: nawet jak są czarne to nie zdiagnozujesz gdzie dokładnie leży problem - czy w dyszach, czy w ustawieniu iglic, czy może w śrubie składu mieszanki wolnych obrotów. Masz filtr K&N - wywal cały środek, tak jak u mnie, dysze dla Ciebie to 157.5, maksymalnie 160. Śruba składu mieszanki na wolnych obrotach od 2,5 obrotu do 3 obrotów (na 2,5 obrotu może strzelać czasami w gaźnik, daj wtedy 2,75 lub 3), a z ustawieniami iglic startuj od 2 rowka od góry trzymając iglicę grotem do ziemi. Pływaków nie ruszałem i jest git.


3 maja 2013, o 01:41
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Kurde zajebiscie wyglada sloniu to zawieszenie na svce... masz gdzies tego moda opisanego ? Chetnie bym poczytal ile to roboty co trzeba miec a co podejdzie starego...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


3 maja 2013, o 07:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tu masz moją galerię, jest wszystko opisane B)
viewtopic.php?f=9&t=737


3 maja 2013, o 11:39
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jutro zamawiam dysze po rozwierceniu otworu na filtrze moto nie jedzie a przy 6 tys wogole jakos sie dusi...
Sloniu wezme taki set ustawie jak pisales.
Jak moto ma za uboga mieszanke to jakie jest ryzyko jazdy ? Bo gdzies czytalem ze silnik sie bardziej grzeje i moga sie nawet tloi stopic ?
Dla mnie to wyglada na odwrot bo mniej paliw to mniejszy wybuch ? Mniej ciepla ... niewiem ? Jak to jest?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


5 maja 2013, o 18:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dobrze przeczytałeś, źle ci się wydaje.
Jak mieszanka wybucha to występuje spalanie stukowe. Mieszanka ma się spalać.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


5 maja 2013, o 21:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
Jak moto ma za uboga mieszanke to jakie jest ryzyko jazdy ? Bo gdzies czytalem ze silnik sie bardziej grzeje i moga sie nawet tloi stopic ?
Dla mnie to wyglada na odwrot bo mniej paliw to mniejszy wybuch ? Mniej ciepla ... niewiem ? Jak to jest?

Zupełnie nie tak.
W dwóch słowach: mieszanka uboga ma niższą szczytową temp. spalania niż mieszanka stechiometryczna. Jednak prędkość jej spalania jest znacznie niższa, przez co spada sprawność silnika, rośnie temperatura spalin (bo część ciepła spalania wywiązuje się pod koniec/po rozprężaniu mieszanki w cylindrze) i większa ilość ciepła jest przejmowana przez elementy komory spalania, co może spowodować ich przegrzanie.
Jednym słowem, wymień dysze potem jeździj.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


6 maja 2013, o 18:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Właśnie wróciłem ze stacji diagnostycznej, chciałem zbadać afr, ale pojawiły się problemy. Mam rozumieć że afr, to lambda, tak?
I drugi problem, jeśli mam seryjny komin z katem, lambda mi wyszła 1.48.
Więc miarodajny wynik nie będzie możliwy na tym wydechu?

Jak się zrobiło ciepłej, czuć że moto słabiej idzie niż przy niższej temp.


10 maja 2013, o 19:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
AFR trzeba mierzyć przed katalizatorem

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


10 maja 2013, o 19:37
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak ja bylem u siebie na stacji diagnostycznej i poprosilem o pomiar spalin to koles nie wiedzial co i jak bo owszem wsadzil sonde w tlumik ale potem patrzal na ekran jak szpak w pi..e i mowil ze super spalanie jest :) ale jak zapytalem co to znaczy ze super to mi powiedzial ze lepiej niz nie jedno auto... smiechu warte... masakra
Ale to tak poza tematem sory hubi

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


10 maja 2013, o 22:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
Jak ja bylem u siebie na stacji diagnostycznej i poprosilem o pomiar spalin to koles nie wiedzial co i jak bo owszem wsadzil sonde w tlumik ale potem patrzal na ekran jak szpak w pi..e i mowil ze super spalanie jest :) ale jak zapytalem co to znaczy ze super to mi powiedzial ze lepiej niz nie jedno auto... smiechu warte... masakra
Ale to tak poza tematem sory hubi

Bo na stacji diagnostycznej mogą pomierzyć czy czystość spalin jest w normie a nie AFR. Do tego trzeba sondy szerokopasmowej.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


10 maja 2013, o 22:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak ktoś kumaty, to na podstawie zawartości CO i CO2 w spalinach tak samo będzie wiedział czy AFR jest prawidłowe. W necie jest mnóstwo informacji na ten temat. Począwszy od jakichś skryptów dla uczelni technicznych z zakresu termodynamiki czy spalania i katalizy, a kończąc na książkach jak np. "gaźniki motocyklowe" Rafała Dmowskiego.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


11 maja 2013, o 08:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Aż się mi studia przypomniały lasooch ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


11 maja 2013, o 10:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Współczynnik lambda u mnie 1.48, mimo działającego systemu pair, to chyba wciąż za uboga mieszanka.
chociaż tyle że nic nie zapłaciłem za pomiar. Wyjąłem czujnik temp i po mierze opór w różnych temp.
Jak tylko kupię kostkę, to będę mógł wszystko prościej dopasować. Narazie dzięki za odpowiedź. Raczej z tym wydechem nie wybiorę się na hamownie by wszystko było jak należy.


11 maja 2013, o 13:01
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mały offtop: SV 1000 167 KM ??
Spójrzcie na to ogłoszenie http:http://allegro.pl/suzuki-sv-1000-s-doinwestowana-167-km-cbr-r1-f4-i3210111873.html
Jestem na 99,999 % przekonany że te 167 KM to kompletna bzdura, nie do uzyskania przy tej konstrukcji silnika, wielkości cylindrów.
Ale tak przy okazji... jeśli ktoś wie coś więcej, jakie przyrosty i jakimi modyfikacjami można uzyskać w sv 1000 to prosiłbym o zabranie głosu... ciekawi mnie temat...

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


11 maja 2013, o 13:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
www.bikers.pl/aktualnosci,7,60,469,1,2,(nie)zwykle_suzuki_sv1000.html
140km na tylny kole.


11 maja 2013, o 14:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Lasooch, da się ale nie sprawdzisz tak dokładnie jak sondą szerokopasmową przed katem. Jak się chce porządnie wystroić trzeba mieć porządnie zmierzone parametry. Druga sprawa że w zależności od sprawności kata mogą wyjść różne wyniki...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


Ostatnio edytowano 12 maja 2013, o 23:27 przez skwaro, łącznie edytowano 1 raz



11 maja 2013, o 15:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dlatego narazie dam sobie spokój ze strojeniem tego. Lepsze efekty, będą jak wezmę sięza swoje umiejętności jeździeckie.


11 maja 2013, o 16:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
z2maciek napisał(a):
Mały offtop: SV 1000 167 KM ??
Spójrzcie na to ogłoszenie http:http://allegro.pl/suzuki-sv-1000-s-doinwestowana-167-km-cbr-r1-f4-i3210111873.html
Jestem na 99,999 % przekonany że te 167 KM to kompletna bzdura, nie do uzyskania przy tej konstrukcji silnika, wielkości cylindrów.
Ale tak przy okazji... jeśli ktoś wie coś więcej, jakie przyrosty i jakimi modyfikacjami można uzyskać w sv 1000 to prosiłbym o zabranie głosu... ciekawi mnie temat...


167 KM, ale zależy jaki standard - true hp raczej to nie jest (wg tego standardu Desmosedici RR ma 162 KM, S1000RR 163,3 KM na tylnym kole). Najbardziej pasuje mi to na "dynojet hp", bo ok 145 true hp + 15% to mamy ok 167 KM na tylnym kole. Jeżeli to prawda, to robota przy silniku jest bardzo gruba.


12 maja 2013, o 21:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mi to pasuje, że ktoś pomylił konie mechaniczne z kilowatami. Fabryczna moc 125KM błędnie wpisana jako 125KW daje po przeliczeniu właśnie kosmiczne 167 kucyków :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 maja 2013, o 23:25
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL