Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Re: Enduro...
Owca007 napisał(a):
Nie nie nie to nie to błoto minimum po oś .
To już nie enduro - to survival ze 150 kg na plecach...
Gdyby ktoś z towarzystwa endurowego zmieniał opony na normalne (tzn. nie pocięte na kostkę niczym marchew...), to (kopiowane z forum SMoto):
chacim napisał(a):
Regulamin Treningów Supermoto na terenie Autodromu Automobilklubu Polski na Bemowie w roku 2013
Celem treningów jest popularyzacja dyscypliny oraz rozwijanie umiejętności uczestników oraz zawodników. Treningi skierowane są tylko do członków i zawodników Automobilklubu Polski z opłaconą składką członkowską na dany rok. ( treningi są bezpłatne) Osoba przystępująca do treningu zobowiązana jest do: posiadania sprawnego i zgodnego z RSM (Regulamin Sportu Motocyklowego) motocykla w specyfikacji Supermoto (opony drogowe lub wyścigowe, dopuszczalne są motocykle zarówno z jak i bez homologacji drogowej) posiadania ubioru sportowego zgodnego z RSM (buty, kombinezon, kask, rękawiczki) opłacenia ubezpieczenia od NNW na czas trwania treningów bądź posiadania aktualnej licencji sportowej osoby niepełnoletnie muszą przedłożyć pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na udział w treningach Uczestnicy treningów zobowiązani są do wykonywania poleceń prowadzącego trening. Prowadzący może odmówić uczestnictwa w treningach bez podawania przyczyny. Każdy uczestnik zobowiązany jest do podpisania oświadczenia z zał. 1 Organizatorem treningów jest sekcja supermoto Komisji Sportu Motocyklowego Automobilklubu Polski reprezentowana przez Michała Bożałka, tel.: 0601 406 800 oraz Adama Chacińskiego tel: 725 047 037 Treningi odbywają się w każdą środę o godzinie 18. Termin ten może ulec zmianie. Informacje o zmianach będą podawane na stronie Automobilklubu Polski oraz na portalach tematycznych (supermoto.pl, scigacz.pl). Treningi mogą zostać odwołane z dowolnego powodu, szczególnie przy niesprzyjających warunkach pogodowych. Uczestnicy treningów odpowiadają za szkody materialne powstałe w czasie trwania treningu (takie jak np. uszkodzenie ogrodzenia) W razie rozjeżdżenia sekcji terenowej uczestnicy treningów mogą być poproszeni o przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Uczestnicy treningów zobowiązani są do zaparkowania samochodów poza terenem Autodromu (wjazd od ul. Piastów Śląskich). W związku z wykorzystywaniem Autodromu przez inne osoby, uczestnicy zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności oraz pod żadnym pozorem nie wyjeżdżania poza ścisły teren treningu. Udział w treningach pod wpływem alkoholu oraz innych środków odurzających jest surowo zabroniony Na każdym treningu będzie obecny ratownik w celu zabezpieczenia medycznego imprezy.
W sprawach nieregulowanych tym dokumentem, obowiązują ustalenia RSM.
PRZECZYTAJCIE DOKŁADNIE I ZWRACAM UWAGE ŻE TRENINGI SĄ TYLKO DL ATYCH CO MAJĄ OPŁACONE SKŁADKI ZA TEN ROK
Jest ktoś może członkiem AP?
Edzia: Tak! Ja jestem
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
18 kwi 2013, o 00:15
Zygzaker
SV Rider
Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
Ja tylko widziałem, że ktoś tam jeździł Nie udało się jeszcze mi tam dojechać A co Ty planujesz, zmianę kół?
_________________ RED SV650S K6 > okufrowany GSF 1200 K6 BLACK > była TT 600 S > CRF250R
26 kwi 2013, o 14:42
Zygzaker
SV Rider
Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Re: Enduro...
A "piaskownicę" w Wawrze widziałeś? Tam jest trochę bardziej twardo niż na tym "poligonie" - i bliżej do wyskoczenia po pracy
Nad oponami poważnie się zastanawiam ...
Teraz ma Haidenau'y K73... Dobre na lekkie endurowanie, mokry asfalt - na treningi SM na Bemowie powinny być idealne, bo tam śmiga się po asfalcie i piachu ... miło mi się jeździło po lasach w okolicy Jabłonny, ale... tył znika w tempie ekspresowym, do tego przy jeździe po zakrętach na asfalcie mam wrażenie braku przyczepności - dzisiaj przy jeździe do roboty ślizgał mi się przód i tył
Jeśli zmienię na Haidenau K80 to poprawi mi się zachowanie na asfalcie, Radom nie będzie oznaczał konieczności wymiany kompletu opon, ale... "piaskownica" stanie się mniej dostępna...
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
No to pomyśl nad drugim kompletem kół z klockami Wtedy próby w piaskownicy będziesz mógł robić spokojnie i z fajną przyczepnością Nie wiedziałem o Wawrze Daj info na priv
_________________ RED SV650S K6 > okufrowany GSF 1200 K6 BLACK > była TT 600 S > CRF250R
Ostatnio edytowano 27 kwi 2013, o 11:59 przez marek, łącznie edytowano 2 razy
26 kwi 2013, o 18:01
Zygzaker
SV Rider
Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Re: Enduro...
Postaram się być na wawerskiej "piaskownicy" w przyszłym tygodniu - jak wrócisz z urlopiku to "zamelduję o wykonaniu zadania"
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
W następnym tygodniu może dam znać bo się chcę wybrać. Niby 13km ode mnie ale jakoś czasu nie mam zawsze albo samemu się nie chce
29 kwi 2013, o 21:20
Zygzaker
SV Rider
Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Re: Enduro...
Mój KAT cały maj będzie stał w garażu (moim albo u Marka ... - nie wiem co gorsze... ) - bo mnie praca dopadła więc się nie przyłączę. A muszę się wziąć za siebie bo dzisiaj pojeździłem nad Wisłą (w okolicy mostu Grota) po piachu i wyszło że kompletnie nic o takim "trybie" jazdy nie wiem Nawet nie wiem ile nie wiem - poza tym, że jest tego sporo
Asfalt przy enduro/SM to, moim zdaniem, pikuś.
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
Jeśli nie dorwę swojego brudasa, to zadowolę się SM Ps. Zostaw dowód i kluczyki
_________________ RED SV650S K6 > okufrowany GSF 1200 K6 BLACK > była TT 600 S > CRF250R
29 kwi 2013, o 23:38
Zygzaker
SV Rider
Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Re: Enduro...
marek napisał(a):
Jeśli nie dorwę swojego brudasa, to zadowolę się SM Ps. Zostaw dowód i kluczyki
No problem. W komplecie będą nowe opony na asfalt ( ), pomarańczowe plastiki i konieczność odbioru LC4ki od Sanczezów - bo chyba w przyszłym tygodniu go do nich zawiozę.
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
Byłem wczoraj na poligonie w Górze Kalwarii. Kawał terenu do zabawy. Na połowę niestety moja XT się nie nadaje....za ciężka przez co parę gleb było. Jedna większa jest na filmie w 12:30min. Nie widziałem, że z drugiej strony może leżeć w poprzek betonowy słup no i było łupp. Jeden plastik zrysowany, drugi lekko pęknięty Jest dużo wydm, żółtego piachu itp. Ale jest też sporo lekko piaszczystych przejazdów oraz leśnych. Sporo miejsca do skakania i strome podjazdy po 10-20m. Ogólnie kilka ładnych hektarów pewnie jest.
Jako ciekawostkę dodam, że we wrześniu będą tam rozgrywane eliminację mistrzostw i pucharu Polski Cross Country.
Wstęp na poligon jest bezpłatny.
Dziś z kumplem byłem ponownie (ona na Yamaha Grizzly 450) ale niestety kamerka się rozładowała zanim dojechaliśmy baaaardzo okrężną drogą przez lasy
P.S muszę zmienić miejsce mocowania kamery bo z kasku to dziwnie jakoś wygląda wszystko. Ani nie jest oddana prędkość, ani nie widać hopów itp. Jest na początki filmu hopa za hopą i na filmie wygląda to jak by prawie płasko było, a były tam nawet wyżłobienia po pół metra.
I link do mapy gdzie to się znajduje (zaznaczone pinezką, radzę przybliżyć i włączyć satelitę, można wtedy mniej więcej oblukać): http://goo.gl/maps/xKDWs
5 maja 2013, o 23:25
Zygzaker
SV Rider
Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Re: Enduro...
Że tak powiem ... "grubo" ... Cholernie piaszczyście - chyba nie dla mnie... ale zobaczymy w czerwcu.
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
Że tak powiem ... "grubo" ... Cholernie piaszczyście - chyba nie dla mnie... ale zobaczymy w czerwcu.
Tym twoim LC4 czuł bym się tam jak w niebie
6 maja 2013, o 11:45
Zygzaker
SV Rider
Dołączył(a): 13 maja 2011, o 13:29 Posty: 398 Lokalizacja: Warszawa i okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM LC4 640SM 2004
Re: Enduro...
gruby33 napisał(a):
Zygzaker napisał(a):
Że tak powiem ... "grubo" ... Cholernie piaszczyście - chyba nie dla mnie... ale zobaczymy w czerwcu.
Tym twoim LC4 czuł bym się tam jak w niebie
Hm... może i faktycznie te 20 kg robi sporą różnicę Ale i tak na takie zabawy najlepsze było by coś w okolicach 100kg
_________________ "Riders create more problems than motorcycles are designed to handle" SV650S -> Gix 3/4 - > KTM LC4 640 http://www.bikepics.com/members/nok/
Gruby33 fajny teren. Kawałek drogi od siebie mam, ale któregoś dnia trzeba będzie podjechać Ja dzisiaj wybrałem się na skromny "trening" po długim rozstaniu... i czułem się jak kawał drewna Błota było dzisiaj dużo, ludzi praktycznie zero. Wykonałem dzisiaj pierwszy wysoki lot, aż sam się zdziwiłem, że zakończyło się dobrze Oczywiście bez gleby się nie odbyło
Na razie jeden krótki filmik z dzisiejszych jazd, w tygodniu może jeszcze jeden uda mi się przygotować
_________________ RED SV650S K6 > okufrowany GSF 1200 K6 BLACK > była TT 600 S > CRF250R
12 maja 2013, o 20:45
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Bo pierwszy raz jesteś tam wiosną Co toku jest tam zdrowe bajoro, od strony mostku w ogóle pewnie nie da się wjechać na ten tor, bo jest gnój po kolana. A na jesieni przejechałbyś tam bez problemu samochodem osobowym Marek, na następnym razem spróbuj sobie pojechać z toru w stronę Suchego Lasu. Tylko nie tą drogą piaskową, którą jeździliśmy z Kolecikiem, ale prosto z toru, jakby wzdłuż Utraty. Są tam różne ścieżki poukrywane, na końcu łąki na granicy lasu rów (ale do sforsowania) i dalej już leśne ścieżki. Tam dopiero poznasz co to błoto