Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 31 paź 2024, o 05:30



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2010, o 15:20
Posty: 40
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650s k2
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,zmierzylem napięcie na aku i na wolnych jest 15,08. :-/ szukać regulatora ? Czy może to być jeszcze cos innego ?

,

_________________
Suzuki Sv650S K2 + K&N + DynoJet Stage 3 + Delkievic :D


16 maja 2013, o 21:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2013, o 22:09
Posty: 380
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakiej firmy są zaciski hamulcowe w Suzuki SV 650S K3 w górę ( przód/tył) ?


17 maja 2013, o 00:00
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@Kathani:
Szukaj regulatora, szybko.

@Staniol:
Tokico, te same od początku do końca produkcji. Zresztą występują w wielu modelach suzuki bez najmniejszych modyfikacji (bandit 600 i chyba 650, gs500, dl650/1000 i pewnie kilka innych)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 maja 2013, o 13:52
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie- mam pytanko- moto rozgrzane zwiększa jałowe (ustawione mam na 1200) nie na stałe- po prostu widzę, że raz stanę na światłach to mam około 1500 i lekko pływają a raz 1200 i są prawie stabilne. Świece spoko, synchro robione miesiąc temu i wymiana filtra powietrza, tps ustawiony żeby przełączać przy 1400. Sprawdzić jeszcze raz synchro czy sprawdzić małe przepustnice? Moto jak jest zimne też lekko faluje na obrotach, póki nie złapie tych 50 stopni, potem jest ok.


17 maja 2013, o 13:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2013, o 22:09
Posty: 380
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
@Staniol:
Tokico, te same od początku do końca produkcji. Zresztą występują w wielu modelach suzuki bez najmniejszych modyfikacji (bandit 600 i chyba 650, gs500, dl650/1000 i pewnie kilka innych)


No to nie wiem dlaczego,ale ja mam z przodu Tokico tak jak piszesz,a z tyłu Nissiny :?:


17 maja 2013, o 14:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Magpie napisał(a):
Panowie- mam pytanko- moto rozgrzane zwiększa jałowe (ustawione mam na 1200) nie na stałe- po prostu widzę, że raz stanę na światłach to mam około 1500 i lekko pływają a raz 1200 i są prawie stabilne. Świece spoko, synchro robione miesiąc temu i wymiana filtra powietrza, tps ustawiony żeby przełączać przy 1400. Sprawdzić jeszcze raz synchro czy sprawdzić małe przepustnice? Moto jak jest zimne też lekko faluje na obrotach, póki nie złapie tych 50 stopni, potem jest ok.



Zdarzyło mi się podobnie i wydaje mi się, że to od temperatury zależy. Może dwa razy tak mi się zdarzyło, że obroty dopiero po chwili spadały pod światłami.
Małe przepustnice możęsz sprawdzić, chwila roboty i gotowe.
Masz pair lub przelot?


17 maja 2013, o 14:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31
Posty: 349
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie a nie myślicie o membranach.
W starej kawie miałem dziurawe i obrotów nie szło ustawić albo falowały wolne...
Po poklejeniu było lepiej ale to dalej nie to...

EDIT:
Nie doczytałem o jakie moto chodzi sorry...

_________________
Obrazek

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają dusze.

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!


17 maja 2013, o 15:06
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie jest pelna fabryka.

Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2


17 maja 2013, o 16:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawdz jeszcze czy poprawnie działa sonda lambda.


17 maja 2013, o 16:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie jest problem (z GS500 co prawda) dotycznący hamulca przedniego a dokładnie klamki i pompy: Podczas hamowania klamka do pewnego momentu idzie płynnie a później zaczyna "przeskakiwać" co powoduje nagłe zwiększenie siły hamowania taka skokowa praca klamki. Pierwsza rzecz którą zrobiłem to nasmarowałem klamkę hamulca i wydawało się że jest lepiej ale jednak nie do końca. Mam wrażenie że problem leży w pompie hamulca w której tłoczek jest jakby "nienasmarowany" i skacze podczas wciskania klamki. Jest na to jakiś szybki prosty sposób czy trzeba rozbierać i regenerować pompkę? Dodam że moto z 2004r nic nie cieknie z pompy, płyn jest świeży a układ odpowietrzony.

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


18 maja 2013, o 21:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kiedy ostatnio robiłeś serwis zacisku? Tam by zaczął.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


19 maja 2013, o 10:00
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miałem gs'a i znam ten temat u mnie jak dusiłem nie hamował (prawie), a gdy dołożyłem to koło sie blokowało.
Zmieniłem klocki- piz*a, rozebrałem i przesmarowałem ale zacisk wyglądał jak nowy- piz*a.
Jak odkręciłem pokrywke od zbiorniczka okazało sie że ta gumka była tak jakby wduszona palcem i zatykała "dziurke" gdzie płyn powinien wlatywać. Zobacz do zbiorniczka i wszystko będziesz wiedział ;D


19 maja 2013, o 14:17
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2012, o 18:12
Posty: 175
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda cbr600f4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wymieniłem w warsztacie łożysko główki ramy olej w lagach i uszczelniacze lecz nadal występuję problem przy prędkości około 140 km/h motocykl zachowuje się jakby dostawał mocnego podmuchu bocznego wiatru dodam że felgi są proste wyważone opony maja przejechane 100kilometrów,łożyska w wahaczu są ok.

_________________
http://www.fotosik.pl/u/suchy22222/albumy


19 maja 2013, o 19:52
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43
Posty: 167
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
and93 napisał(a):
Cześć, mam problem z mała Sv'ką, gdy silnik jest zimny nie odpala na tylni cylinder (czasem uda się ze trochę popierdzi i załapie), muszę wtedy poczekać aż pochodzi i nagrzeje się od przedniego cylindra i dopiero wtedy przeczyszczam świecę (wsadzenie przeczyszczonej świecy na nieodpowiednio rozgrzanym cylindrze nie pomaga) i po tym odpala bez problemu.
Jeździ normalnie, nie przerywa, na ciepłym odpala od strzała na oba gary.
Wymiana świec na nowe nie pomogła, czyszczenie gaźnika tez nic, cewka sprawna bo podmieniałem.
Macie jakieś pomysły co zrobić? Zamierzam rozkręcić jeszcze raz gaźnik i sprawdzić szczelność pływaka, z tego co pamiętam to zworek iglicowy nie wyglądał na uszkodzony, ale i tak mu się jeszcze przyjrzę. Na co jeszcze popatrzeć przy gaźniku?


Problem rozwiązany :) Może się komuś przyda w przyszłości.
Problem tkwił w synchronizacji gaźników, były baaardzo niezsynchronizowane. Mechanizm otwierania drugiej przepustnicy wyrobił się i miał duże luzy, przez co nie dało się zsynchronizować za pomocą śrubki, trzeba było odgiąć kawałek blachy i po tym można już było wyregulować śrubą. ;)


19 maja 2013, o 20:48
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2012, o 18:12
Posty: 175
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda cbr600f4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy tylny amortyzator od po liftowej sv-ki będzie pasował do gaźnikowej???

_________________
http://www.fotosik.pl/u/suchy22222/albumy


19 maja 2013, o 23:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Różnią się długością. Idź krok dalej i załatw sobie z pełną regulacją np od ZX6R.


19 maja 2013, o 23:49
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 mar 2012, o 18:12
Posty: 175
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Honda cbr600f4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):
Różnią się długością. Idź krok dalej i załatw sobie z pełną regulacją np od ZX6R.
szkoda że nie pasuję

_________________
http://www.fotosik.pl/u/suchy22222/albumy


19 maja 2013, o 23:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ile kosztują uszczelki pod pokrywy zaworów do wtryskowej 650?? Musze zrobić zawory i zastanawia mnie ile wydam na cześć +/-

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


20 maja 2013, o 17:58
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie nastawiaj się od razu na ich wymianę, to nie są zwykłe "papierowe" uszczelki i najprawdopodobniej będą się nadawały do ponownego użycia. Szybkie szukanie na allegro daje ca. 120pln/sztuka.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


20 maja 2013, o 18:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
właśnie szukałem i wyskoczyły mi tylko do litra...

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


20 maja 2013, o 18:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL