Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 22:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Sprzedawca ma na wykresie z hamowni 167 KM ;P


13 maja 2013, o 01:12
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Panowie jak wy te AFR'y miezyliscie?? dzis mi gosc powiedzial na hamowni ze zeby to zbadac musial by wspawac w "tlumik" sonde bo jak wsadzi przez wylot to moze byc lipny pomiar?? jak to skomentujecie?? caly czas szukam ustawien pod moj gaznik i mam slaby dol niewiem czy to wina filtra czy jeszce mam zle ustawienia...
Filtr sportowy przesuwa moment w prawo i w gore... czyli w gorne obroty... i teraz niewiem czy tak mi przesunol ze dolu niema czy dalej mam cos zle wyregulowa...
Filtr K&N z wycieta gora... dysze 157.5 iglica 2 rowek od gory jak grotem w dol... mieszanka 2.75 obrota...
Nie wiem czy isc z dyszami wyzej... zas niechce zeby moto palilo mi jak smok...
Rozwazam nawet sprzedanie tego filtra i zalozenie zwyklego K&N bez moich modyfikacji :P
Ziemek w ratka motocykle zaspiewal mi za strojenie moto na hamowni od 500-1000zl... troche lipa wydawac taka kase na strojenie a potem zorientowac sie ze motor pali o 2 litry wiecej i wracac do ustawien fabrycznych :D

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


14 maja 2013, o 20:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Masz zapewnie seryjny komin z katem.
U mnie jest podobnie, z tego co już wywnioskowałem z forum i innych stron AFR mierzymy przed katem, no chyba że go nie ma.
Z katem można na podstawie reszty danych określić co jest grane, choć i tak ktoś musi się orientować w tym.


14 maja 2013, o 20:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Vioox, jedną z podstaw przy tym tuningu jest przelotowy wydech... Tak jak Ci pisałem kiedyś - najpierw musisz sprawdzić jakie powinieneś mieć dysze poprzez jazdę na 4, 5 i 6 (no można sobie 6tkę odpuścić - ponad 200 km/h) w górnym zakresie obrotów i obserwować, czy SVała się nie krztusi lub muli. Potem jak dobierzesz odpowiednie dysze to doregulujesz iglice i resztę.

A sondę można wsadzić w końcówkę wydechu, pod warunkiem, że cały układ jest szczelny.


14 maja 2013, o 21:16
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Vioox, spróbuj dać iglice na środkowy rowek (czyli jeśli dobrze pamiętam, trzeci od góry) oraz sprawdź czy masz prawidłowy poziom paliwa w komorach pływakowych.
A dwa, co to znaczy słaby dół ? Może to subiektywne wrażenie mając porównanie do ostrego uderzenia mocy przy wyższych obrotach ? masz porównanie do innej sv-ki ? Idzie Ci na koło z gazu ? Moja po modyfikacji wałkowej na standardowym przełożeniu 15-44 idzie "lekkim pierdem" z gazu na koło na jedynce już przy 3-4 tys obr, a na przełożeniu jakie mam obecnie 17-44 już gorzej ale też idzie jak się do góry podniosę i nieco do tyłu odchylę...

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


14 maja 2013, o 21:21
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Przelot mam dominatora...
Nie mam jak porownac z inna svka... dol jest slaby bo jak niekiedy odkrecam zwlaszcza zaraz po odpaleniu moto to do 7 tys moto szarpie i dziwnie idzie jak sie troche rozgrzeje to jest ciut lepiej ale dalej to czuc.. powyzej 7 tys jest fajnie idzie jak buza mozna powiedziec kiedys jak z kolega jezdzilem on ma xj6 jak wyprzedzalismy to szlismy rowno teraz musze hamowac zeby go nie rozjechac ale to jak sie wkreci ponad 7 tys...
Na kolo mi nigdy nie szedl tak przed modem jak i po...
Zastanawiam sie czy nie kupic sobie na allegro miernika afr sa jakies takie tanie za 300 zl wtedy sobie jade na A1 i robie pomiary w czasie jazdy co sadzicie ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


14 maja 2013, o 21:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
zaraz po odpaleniu moto to do 7 tys moto szarpie i dziwnie idzie jak sie troche rozgrzeje to jest ciut lepiej


Zbyt uboga mieszanka w średnim zakresie - iglice do góry, potrzeba więcej paliwa!


14 maja 2013, o 22:35
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dalem podkladke 0.5 pod spinke na 2 rowku od gory... i mozna powiedziec ze na 3 biegu od 3.5 tys do odcinki moto idzie plynnie... cos jeszcze jest na pierwszym biegu jak z miejsca odkrece na maksa z poczatku jest jakas lipa... plywaki ustawione na standardowe nastawy wg serwisowki... sruba mieszanki 2.75 na wolnych obrotach chodzi spoko...
Napewno nie idzie z gazu na gume jak tu mowili chlopaki... chyba ze... wina synchronizacji bo nigdy nie byla robiona za moich czasow wiec jutro o ile zbiore wszystkie potrzebne elementy zrobie sobie domowej produkcji wakuometr z ururka i olejem jako wskaznik i podejde do tematu...

Kabelki z czujnika luzow wypiete z kostki...

A powiedzcie cos takiego widzialem gdzies ze ludzie obcinaja 4 zwoje ze sprezyny tych membran gdzie iglice.... ktos ma jakies doswiadczenia ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


15 maja 2013, o 19:21
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
1. Błędy w synchronizacji nie mają żadnego znaczącego wpływu na pracę silnika w zakresie wysokich obciążeń (dużych otwarć przepustnicy)
2. Powiadam raz jeszcze :) spróbuj ustawić iglice na środkowy rowek czyli trzeci od góry i trzeci od dołu :) i zobacz jak będzie. Ja obecnie jeżdżę na dyszach 155, środkowym rowku i filtrze pow. seryjnym rozwierconym i moto chodzi pięknie a i nie pali dużo.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


15 maja 2013, o 21:23
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jutro dam na 3 rowek podkladke wywale i zobacze... A slyszales cos o skracaniu tej sprezyny dlugiej ktora wypycha iglice razem z ta plastikowa oslona... ?? podobno szybciej sei moto wkreca na obroty??

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


15 maja 2013, o 21:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ta modyfikacja ma chyba tyle samo zwolenników co przeciwników. Robią to samo w DR650 czy KTM LC4, bo tam w zasadzie siedzą identyczne gaźniki mikuni. Obcięcie 2 ostatnich zwojów sprężyny i powiększenie otworków w przepustnicy suwakowej.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


15 maja 2013, o 22:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja mam krótsze sprężyny w gaźnikach. Dla mnie to nic nie daje, a nawet jest gorzej. Na dniach zmieniam na standardowej długości.


15 maja 2013, o 22:48
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 1 lip 2012, o 14:46
Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 1999
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Witam

Co do modyfikacji, to chciałem kiedyś się pobawić ale skończyło się na zakupie używanych gaźników na allegro i powróceniu do standardu.
Jednak po wstawieniu tego gaźnika ze standardowymi dyszami i spinką na iglicy ustawioną na 2 od góry (myślałem, że za ubogo ale świece wyglądają okej tylko rury brązowieją) motocykl w wersji N ale z owiewką baracudy na lampie jechać 220 -230 i to z sakwami. Co Wy na to ? Obiecuje sobie jeszcze pogrzebać ze starymi gaźnikami ale nie mam teraz czasu.


26 maja 2013, o 15:43
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
a fanzolisz :P

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


26 maja 2013, o 16:05
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 1 lip 2012, o 14:46
Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 1999
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Też mi się tak wydawało tylko, że leciałem za gościem na jakimś 1000 i miał na zegarach 240 i mi lekko odchodził, czyli by się zgadzało. Spróbuje jeszcze z nawigacją jak będę miał chwilę.


26 maja 2013, o 16:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Sportowe wydechy, większe dysze, ostre wałki, wielki dolot... i wyszystko na nic. A wystarczyło iglice o ząbek do góry.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


26 maja 2013, o 17:41
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Koroviov opisz co masz zmienione i jak ustawione... ja wciaz szukam zlotego srodka iglice mam na 2 rowku od dolu i wydaje mi sie ze dol jest lipny dopiero od 4 tys cos sie zaczyna dziac... na dniach chce wspawac gniazdo pod sonde lambda.... i mam stara sonde z uszkodzona grzalka w samochodzie dzialala tylko czasem na zimnym silniku jak byla niedogrzana to byly jaja ... moze mi sie uda jakies pomiary zrobic...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


26 maja 2013, o 18:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Po pierwsze to uważam, że grzebanie bez odpowiedniej wiedzy i niezbędnych narzędzi pomiarowych jest zwyczajnie nieodpowiedzialne i bezproduktywne. Ot marnowanie czasu. Dlatego też prze przeróbkach korzystałem z porad p. Słonia stosując się bezkrytycznie do jego zaleceń. Nie powiem sukces jest.
Wydech termignoni (pusty jak łeb właściciela, czego się wstydzę)
Filtr powietrza wycięty maksymalnie
Dysze 155
Iglice o ząbek w górę.

Po tych zabiegach SV-ka dostała nowego życia. Szybciej wchodzi na obroty, jest przy tym mniej nerwowa (tu się zdziwiłem) i chyba szybciej jeździ.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


26 maja 2013, o 19:20
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak piszesz bez narzedzi pomiarowych ... to skad wiesz ze jest ok ? Moze jeszcze masz za ubogo i da sie jeszcze pare kucy wykrzesac ? Ja tez teraz swoj stroje i tez mam ok ale nie wiem czy to jest naprawde om bo nie mam porownania... dlatego chce wspawac gniazdo na sonde i ze starej sondy zrobic jakis afr...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


26 maja 2013, o 19:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No bo ja miałem mierzony skład spalin - przy dyszach 155 i ustawieniu iglic na drugim rowku od góry miałem 13:1 w górnym zakresie obrotów (czyli rozmiar dysz idealny) i koło 14-14,5:1 w średnim zakresie. Dlatego dałem dodatkowe podkładki pod iglice, żeby zbliżyć średni zakres do 13:1. Zastanawiam się też żeby teraz dać na 3 rowek czyli środkowy, tak jak ma z2maciek.


26 maja 2013, o 20:16
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL