Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 31 paź 2024, o 09:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co kupiłeś?


3 cze 2013, o 18:11
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 15:58
Posty: 183
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zadam idiotyczne pytanie ale jakoś nie mogę sobie tego uświadomić. Jak chcę zwiększyć tłumienie odbicia lub dobicia, to wkręcam, czy wykręcam to pokrętło na górze lagi ? W serwisówce jest napisane, że maksymalne wkręcenie to najtwardsza pozycja, czyli największe tłumienie ?


3 cze 2013, o 19:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To pokrętło to jest napięcie wstępne sprężyny. Tłumienie to mała śrubka na dole lagi. O ile jest.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


3 cze 2013, o 19:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Co kupiłeś?



kumpel ze szkocji przywiózł mi kombiaka revitt. stan db/bdb cena: zawrotne 100 zł :)

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


3 cze 2013, o 19:11
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 15:58
Posty: 183
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov napisał(a):
To pokrętło to jest napięcie wstępne sprężyny. Tłumienie to mała śrubka na dole lagi. O ile jest.


Nie no wiem o co chodzi. Na górze jest rebound, a na dole compression. Tylko jeżeli oryginalny nastaw wg. serwisówki to jeden obrót od najtwardszej pozycji, a najtwardsza pozycja to pełne skręcenie zawieszenia (odbicie, dobicie) zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. Czyli pełne skręcenie w prawo oznacza największe tłumienie odbicia lub dobicia ?

Trochę się chciałem pobawić w tą regulację skoro już mam taką możliwość, ale zanim zacznę jeździć i coś ustawiać to chcę być pewny, czy w dobrą stronę kręcę. Z SAGiem jakoś sobie poradziłem, ale odbicie i dobicie to już wyższa szkoła jazdy.


3 cze 2013, o 19:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
:flaga: Sorry, coś mi się pokręciło. Nie słuchaj mnie.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


3 cze 2013, o 20:05
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 15:58
Posty: 183
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok już wiem. W prawo się skręca odbicie i jest wtedy najtwardsze, a najtwardsze odbicie charakteryzuje się tym, że wraca bardzo powoli do pozycji 0. Maksymalnie w lewo, czyli odbicie miękkie sprawia, że zawieszenie wraca bardzo szybko do pozycji 0. Poprawne ustawienie to coś pomiędzy tymi dwoma wartościami.

Chyba jednak wolałem zawieszenie baz regulacji, wtedy nie miałem takich problemów.


3 cze 2013, o 20:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak jak eskimos, który nie narzeka, że jest zimno, bo nie wie, że może być inaczej.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


3 cze 2013, o 21:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po ostatnich deszczach stacyjka pracuje u mnie mniej płynnie niż wcześniej.
Smarujecie ją czymś, np. suchym smarem teflonowym albo WD-40?

EDIT: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/103014-stacyjka-ciezko-chodzi-czym-smarowac/ tu jest trochę na ten temat napisane (to co pisze roboi brzmi sensownie), ale może ktoś z Was ma własne doświadczenia. Zwłaszcza interesuje mnie kwestia suchego smaru teflonowego, bo ponoć do niego nie przykleja się brud, więc teoretycznie mógłby zdać egzamin.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


Ostatnio edytowano 4 cze 2013, o 14:05 przez Goccolo, łącznie edytowano 1 raz



4 cze 2013, o 13:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie też jest do dupy - w zasadzie od momentu kupna. Doszedłem już do tego, że płynniej pracuje, jeśli wkładam odpowiednią stroną (nie góra-dół, tylko lewo-prawo :P ). Ale i tak chodzi ciężko, czasami się nieco zacina. Jakiś pomysł?


4 cze 2013, o 14:01
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2012, o 14:27
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K5 YEC
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie stacyjka chodziła bardzo ciężko, czasem wręcz się zacinała. Najpierw psiknąłem jakimś silikonem w spreju czy czymś podobnym, nie pomogło. W szafce miałem jeszcze tylko WD-40 więc później tym kilka razy prysnąłem, poprzekręcałem kluczyk i teraz działa jak trzeba.


4 cze 2013, o 18:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie też się przycina, a postojowych w ogóle nie mogę włączyć, próbowałem robić wszystko z kluczykiem ale nie udało mi się go przekręcić do tej pozycji.
By włączyć zapłon musze kluczyk przechylić w moją stronę też tak macie?? A smarowane też było.


4 cze 2013, o 19:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a spróbujcie zapasowym kluczykiem ( mniej wyrobionym) ja w poprzednim moto ( też suzuki) dorobiłem 2 kluczyk stacyjki, oryginalnym ciężko było przekręcić a dorobionym elegancko chodziło.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


4 cze 2013, o 19:42
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie polecam wd40 do stacyki, srednio reaguje z woda. Stacyjke najlepiej umyc moczac kluczyk w denaturacie i wkladajac i tak poki nie wyjedzie czysty, potem niech wyschnie i silikon w sprayu.

A jesli stacyjka sie zacina i dziala tylko po przechyleniu kluczyka to najprawdopodobniej kluczyk sie wytarl, sprobuj zapasem, jesli nie masz dorob nowy- zapas sie przyda a taki dorobiony powinien dzialac sporo lepiej niz ten ktory trzeba przechylac.

Wysłane z telefonu, nie licz na polskie znaki.


4 cze 2013, o 19:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oba klucze tak samo działają u mnie więc albo są już zniszczone ew jakiś problem ze stacyjką.
Na szczęście to co mi potrzebne działa przy niej.


4 cze 2013, o 21:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
mateusz371 napisał(a):
Ok już wiem. W prawo się skręca odbicie i jest wtedy najtwardsze, a najtwardsze odbicie charakteryzuje się tym, że wraca bardzo powoli do pozycji 0. Maksymalnie w lewo, czyli odbicie miękkie sprawia, że zawieszenie wraca bardzo szybko do pozycji 0. Poprawne ustawienie to coś pomiędzy tymi dwoma wartościami.

Chyba jednak wolałem zawieszenie baz regulacji, wtedy nie miałem takich problemów.


Ustaw śrubki tłumień tak jak podaje serwisówka, a potem zwiększ tłumienie o jeden obórt każdej śruby. Też zależy jaki masz olej.

Ogólnie to musisz ustawić tak całe zawieszenia, aby przy przyspieszaniu nie rwało przedniego koła do góry i żeby nie było "efektu przysiadania" - przednie i tylne zawieszenie musi się w unosić PRAWIE równo, napisane PRAWIE bo tył musi minimalnie wolniej się rozprężać, ale nie na tyle wolno, że będzie się wydawać, że tył przysiada.


5 cze 2013, o 12:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 15:58
Posty: 183
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
[/quote]

Ustaw śrubki tłumień tak jak podaje serwisówka, a potem zwiększ tłumienie o jeden obórt każdej śruby. Też zależy jaki masz olej.

[/quote]

Zmniejsz, czy zwiększ ? Chyba zmniejsz, czyli odkręcić w lewo. Bo skoro przód seryjnie ustawiony jest jeden obrót na rebound i jeden obrót na compression, to jeżeli zwiększę tłumienie o jeden obrót to będzie maksymalnie wkręcone.


5 cze 2013, o 12:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Magpie napisał(a):
Nie polecam wd40 do stacyki, srednio reaguje z woda. Stacyjke najlepiej umyc moczac kluczyk w denaturacie i wkladajac i tak poki nie wyjedzie czysty, potem niech wyschnie i silikon w sprayu.


Właśnie sposób z alkoholem wydaje się najbezpieczniejszy, chociaż na początku spróbuję bez silikonu.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


5 cze 2013, o 13:09
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Smarowanie musi byc, a wlasnie silikonem konserwuje sie zamki, czy tam smarem silikonowym, spray jest tani i kupisz wszedzie gdzie dorabiaja klucze.

Wysłane z telefonu, nie licz na polskie znaki.


5 cze 2013, o 13:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23
Posty: 427
Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć!
Wymieniam łożysko główki ramy. Kupiłem w znajomym sklepie rolkowe All Balls 22-1004 . W główce było jeszcze oryginalne kulkowe.

Wbiłem górną bieżnię i okazuje się, że wystaje ona jakiś mm z główki.
Czy coś jest nie tak? Czy może tak po prostu ma być? :hmm:


5 cze 2013, o 18:09
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL