Autor |
Wiadomość |
thekayko
motocyklista
Dołączył(a): 12 mar 2012, o 00:46 Posty: 197
Płeć: mężczyzna
Moto: czeka na kupno :D
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przyczyną była prawdopodobnie wilgoć i woda która wleciała przez siedzisko pasażera do środka. Znalazłem to o czym pisaliście i kostka była wilgotna. Dobrze że z tyłu miałem klucze w materiałowym etui i szmatkę, wszystko było wilgotne i mokre. Poza tym kostka nie była osłonięta gumą która leżała obok. Teraz moto odpaliłem rozgrzała się do 70C i wszystko ok Na szczęście Wszystkim dziękuje za zainteresowanie i pomoc!
_________________ "Bo to sposób jest na laski kupić motor i dwa kaski"
|
11 cze 2013, o 17:32 |
|
|
pirania1377
motorowerzysta
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 14:36 Posty: 65
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 2006
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pytania za 100 punktow dla posiadaczy sv 1000 jak wam bierze sprzeglo bo zastanawiam sie czy tak musi byc czy mam moze tarcze wytarte tzn sprzeglo bierze nie przy samej kierze tylko z centymetr przed koncem klami.dodam ze plyn byl wymieniany
|
11 cze 2013, o 19:57 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Masz prawidłowo ustawione sprzęgło. Ciesz się.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
11 cze 2013, o 20:05 |
|
|
beatnik
pieszy
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 09:28 Posty: 7
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
szybkie pyt: Przy dogazowaniu na rozgrzanym silniku, na jalowym biegu, co drugi raz zajaknie sie w przedziale okolo 9, wraca na 7 i spowrotem goni do odciecia. pozniej wraca i idzie do odciecia. Podczas jazdy powoduje to ze motocykl zachowuje sie jak zabka, jedzie skokami. Da sie jedynie jechac lekko muskajac gaz i powoli przyspieszajac, dojdzie do okolo 140, ale meka straszna.
co zrobione: bak sprawdzony (odkręciłem pompe nie było syfu, nie moglem sie dostac do srodka - a nie chcialem nic rozwalic), wlalem nowe paliwo plus troche syfu do czyszczenia wtryskow, przewody na cewkach popsikane swiece zmieniane filtr powietrza czyszczony TPS ustawiony Bledow zadnych nie pokazuje blokady pin 24,25 nie ma. stopka ok. PC ani nic takiego nie ma.
Pomocy koledzy bo jezdzic nie mozna:D
|
11 cze 2013, o 20:16 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2799 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1) blokada mocy 2) ty chyba masz dwie świece na cylinder, sprawdz czy instalacja jest ok i zapłon jest na nich do odcięcia.
P.S sprawdz mase i napięcie, może jakimś cudem gubi przy określonych obrotach.
|
11 cze 2013, o 20:35 |
|
|
beatnik
pieszy
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 09:28 Posty: 7
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. blokady nie ma 2. ma jedna swieca na cylinder, jak sprawdzic czy zaplon jest do odciecia?
|
11 cze 2013, o 20:52 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
11 cze 2013, o 21:44 |
|
|
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OK- mam nowego TPS i jaram się jak na gewiazdkę. Tylko ciągle mam wrażenie, ze pali za bogato, wyjmę dzisiaj świece i sprawdzę, jestem jednak przekonany... Moto zaczęło głośniej chodzić i częsciej strzelać z wydechu, czego to może być wina? Synchro zrobione, podciśnienia podpięte jak trzeba, chyba sprawdzę jeszcze raz węże. Na hamerykańskim forum przeczytałem że może być to wina czujnika ciśnienia lub podciśnienia i rada była aby wypiąć któryś z nich i się przejechać (wyskakuje błąd FI, ale ECU czy ECM wtedy zakłada standardową wartość) ktoś tak robił? próbować? Jak sprawdzić czy sonda labda działa tak jak trzeba?
|
12 cze 2013, o 08:46 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2799 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napięcie należy zmierzyć na sondzie http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=5578Miłej lektury.
|
12 cze 2013, o 11:40 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | beatnik napisał(a): szybkie pyt: Przy dogazowaniu na rozgrzanym silniku, na jalowym biegu, co drugi raz zajaknie sie w przedziale okolo 9, wraca na 7 i spowrotem goni do odciecia. pozniej wraca i idzie do odciecia. Podczas jazdy powoduje to ze motocykl zachowuje sie jak zabka, jedzie skokami. Da sie jedynie jechac lekko muskajac gaz i powoli przyspieszajac, dojdzie do okolo 140, ale meka straszna.
co zrobione: bak sprawdzony (odkręciłem pompe nie było syfu, nie moglem sie dostac do srodka - a nie chcialem nic rozwalic), wlalem nowe paliwo plus troche syfu do czyszczenia wtryskow, przewody na cewkach popsikane swiece zmieniane filtr powietrza czyszczony TPS ustawiony Bledow zadnych nie pokazuje blokady pin 24,25 nie ma. stopka ok. PC ani nic takiego nie ma.
Pomocy koledzy bo jezdzic nie mozna:D | | | | |
Nie piszesz nic o synchronizacji przepustnic, objawy mogą wskazywać na brak zaślepki na króćcach do synchronizacji lub może nieszczelna jest któraś zaślepka. Synchronizacje przepustnic robi się przed ustawianiem TPS-a.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
12 cze 2013, o 20:17 |
|
|
Lukasz89
rowerzysta
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 20:41 Posty: 25
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej,
Wkręciła mi się śruba w tylnią oponę. Wlałem piankę, przejechałem 350km i pianka wyciekła. Nie mam kompletnie powietrza. Możecie mi powiedzieć czy mogę przejechać na kapciu jeszcze z 7km. Wydaję mi się, że nic nie uszkodzę, ale wolę się spytać. Na oponie mi nie zależy bo i tak do wyrzucenia ale muszę jakoś przetransportować motocykl te 7km. Dodam, że jestem za granicą więc żadna naprawa i holowanie nie wchodzi w grę.
|
12 cze 2013, o 21:17 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
przejedziesz na kapciu te 7km i masz po oponie
|
12 cze 2013, o 21:28 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2799 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zobacz czy jest duża dziura, spróbuj napompować dużo powietrza i jakoś może dojedziesz.
|
12 cze 2013, o 21:44 |
|
|
Lukasz89
rowerzysta
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 20:41 Posty: 25
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2007
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziura jest duża po wkręcie. Przejechałem już z tą dziurą 350km ale teraz to już raczej nie da się normalnie jechać. Dopóki był wkręt powietrze się jakoś trzymało. Jak wypadł uciekało dość mocno. Co 20 km miałem kapcia. Wlałem spray, chyba bardzo nie uszczelnił bo nadal słyszałem syczenie, ale przejechałem te 100km bez dopompowywania. Ale niestety na stacji benzynowej wypryskało mi całą piankę.
Mam assistance do 150km, potrzebuję jeszcze podciągnąć motocykl te 7km. Z utratą opony się pogodziłem. Taką samą będę miał w Polsce za ok 200zł a kupno głupiego sprayu do opony kosztuje mnie tutaj 100zł i nie wiem czy pomoże. Opona już była raz kołkowana, teraz by to był drugi raz plus wlany spray, więc raczej wyrzucę tak czy siak. Chce tylko się upewnić że nic innego nie uszkodzę przypadkiem o czym nie wiem, ale raczej to nie jest możliwe?
|
12 cze 2013, o 22:28 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to w takim razie ja proponuje troszkę sportu i przepchnąć ją te 7km powoli i na spokojnie. Jeśli opone masz w dupie to ok. Albo zrób tak jak hubix pisze, napompuj na maksa, szybko wskakuj na szpeja i jedź to może te 7km zdążysz walnąć, no chyba że ucieka od razu wszystko.
|
13 cze 2013, o 07:33 |
|
|
bula87
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06 Posty: 547 Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie do posiadaczy N'ek z seryjną miniowiewką. Jak ów owiewka jest montowana w moto? Wydaje mi się że do mocowania lampy. Jeśli tak to czy mocowanie zmieniło się jakoś od wersji 2003? Bo dorwałem taką owiewkę i nie wiem czy podejdzie do Nki 2003 na zasadzie plug & play czy może będę musiał rzeźbić.
Dzięki
_________________ Maszyna: Suzuki SV650 N K3
|
13 cze 2013, o 15:04 |
|
|
111290PL
SV Rider
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18 Posty: 865
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
co myślicie o założeniu do SV1000 opony na tył o rozmiarze 200/55/17
|
13 cze 2013, o 16:02 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niezbyt dobry pomysł, bo felga jest 5.5 cala. Chyba, że masz felgę 6 cali to będzie elegancko.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
13 cze 2013, o 16:27 |
|
|
mateusz371
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2011, o 15:58 Posty: 183 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś wie od jakiego motocykla pasuje rolgaz do SV1000, żeby był krótszy ? Do SV650 pasowały z R6, ale do tysiąca był jakiś inny ale nie pamiętam.
|
13 cze 2013, o 18:09 |
|
|
Hubix
SV Rider
Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam
Jest jakaś metoda na wyjęcie licznika w SV650S po 2003 roku bez ściągania owiewki ?
_________________ wzium wzium
|
13 cze 2013, o 21:31 |
|
|