Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 31 paź 2024, o 13:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najtaniej chyba Wilbersy wyjdą.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


19 cze 2013, o 21:34
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2013, o 12:42
Posty: 488
Lokalizacja: Wola k Pszczyny
Płeć: mężczyzna
Moto: r1 RN09 02r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Unknow00 napisał(a):
Witam mam problem
dzisiaj po hamowaniu zgasł mi silnik, zatrzymałem się na poboczu i musiałem dodać gazu przy odpalaniu bo nie chciał odpalić.
Gdy już zapalił to chodził na mniej więcej 1300 obr ale za pare sekund skakał do 900 i znowu 1300 i po tym zgasł.
Przy odpalaniu znowu ta sama sytuacja.
Dodam że gdy się mu odkręci manetkę na jakiekolwiek obroty powyżej 1500 chodzi normalnie.
Próbowałem zwiększyć obroty biegu jałowego ale nic to nie dało więc zostawiłem standardowo na 1300.
Pamiętam że kiedyś też mi się takie coś stało ale samo przeszło aż do dzisiaj.
Co myślicie?


Ciekawe, ja na twoim miejscu bym sprawdził ust. TPS-u, może też jakiś syf z baku przypchał dojście do pompy paliwa.
Raz jak mi zgasł zaraz po odpaleniu, również nie mogłem odpalić i tak samo z gazem odpalił. Zobacz czy nie masz czegoś odpiętego przy silniku.



dziwna sprawa dzisiaj trochę pojeździłem i nie gasł w ogóle tylko czasami skakały mu obroty ale zazwyczaj było normalnie
eh sam już nie wiem


19 cze 2013, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lober napisał(a):
Szybkie pytanko, jakiej firmy sprężyny progresywne polecacie? Chodzi o Suzuki SV650N K6. Najlepiej żeby były takie, których nie trzeba przycinać :P

golkow napisał(a):
Najtaniej chyba Wilbersy wyjdą.


Chodzi mi o dobre rozwiązanie, żeby jakościowo były też dobre. Cena tu akurat nie jest wyznacznikiem. To są dobre sprężyny?
Widziałem jeszcze jakieś sprężyny YSS.. nie wiem, co lepsze?

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


19 cze 2013, o 21:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zerknij tu - trochę jest tu wiadomości: viewtopic.php?f=23&t=929

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


19 cze 2013, o 22:02
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Unknow00 napisał(a):
hubi199 napisał(a):
Unknow00 napisał(a):
dziwna sprawa dzisiaj trochę pojeździłem i nie gasł w ogóle tylko czasami skakały mu obroty ale zazwyczaj było normalnie
eh sam już nie wiem



Sprawdź czy króćce dobrze siedzą i wężyki i kapturki na podciśnieniu są na miejscu


20 cze 2013, o 03:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2013, o 12:42
Posty: 488
Lokalizacja: Wola k Pszczyny
Płeć: mężczyzna
Moto: r1 RN09 02r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Magpie napisał(a):
Unknow00 napisał(a):
hubi199 napisał(a):
Unknow00 napisał(a):
dziwna sprawa dzisiaj trochę pojeździłem i nie gasł w ogóle tylko czasami skakały mu obroty ale zazwyczaj było normalnie
eh sam już nie wiem



Sprawdź czy króćce dobrze siedzą i wężyki i kapturki na podciśnieniu są na miejscu


a gdzie to się dokładnie znajduje bo tam pod bakiem dużo wężyków ;]


20 cze 2013, o 19:29
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie i Panie, pytanko:

Podpiąłem swojego SV pod komputer w ASO, miałem akurat taką możliwość i wyskoczyły błędy, w trybie serwisowym jednakże na wyświetlaczu komputer żadnego z nich nie pokazuje. Co o tym sądzić? Zjebane oprogramowanie w kompie, zjebany ECM czy może faktycznie są jakieś błędy?

Moto oczywiście chodzi prawidłowo.


21 cze 2013, o 12:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawdz jakie te błędy i spróbuj wyeliminować je.
Moto niektóte błędy ignoruje i działą wszystko tak jak powinno.


21 cze 2013, o 13:06
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No tak, ale tam wyskoczył błąd czujnika położenia wału, temperatury powietrza i coś tam jeszcze (mam spisane kody ale bez opisu)- tego by chyba nie zignorował tyko wywalił błąd na wyświetlaczu albo odpalił od razu kontrolkę FI. No i miałbym pewnie problemy z moto w ogóle, a ich nie mam. Posprawdzam połączenia, może coś na kostkach. Gorzej, że nie mam kabla odb a skoro komp błędów nie zgłasza w dealers mode to nie mam czego kasować ;)


21 cze 2013, o 13:28
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 16:59
Posty: 167
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 800F
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanko - ile obrotow powinna miec mala SVka wtryskowa na jalowym biegu? Odebralem moto z serwisu po synchronizacji przepustnic i dla mnie nie nadaje sie do jazdy, teraz ma lekko ponizej 1000 i nie jestem w stanie ruszyc tym. Przed wiem,ze mialem ponad 1000 sporo, jakies 1200-400 a Pan z serwisu mowi ze byl bardzo rozjechany.


E: dzieki !

_________________
Obrazek
http://www.bikepics.com/members/dagonet/


Ostatnio edytowano 21 cze 2013, o 19:03 przez Dagonet, łącznie edytowano 1 raz



21 cze 2013, o 18:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17
Posty: 2361
Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ja mam 1200 o ile pamiętam


21 cze 2013, o 18:18
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13
Posty: 463
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650 k2 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
poniżej 1000 rpm to podejrzewam ze nie ma nawet cisnienia do smarowania...


21 cze 2013, o 18:22
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 11:40
Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy da się porządnie zamontować risery do górnej półki w esce wtryskowej, czy potrzebna jest z enki? Chodzi mi o to, czy nie ma za mało materiału, bo podejrzewam, że z nakeda jest znacznie grubsza. Robił ktoś taką sztukę? Względnie, czy ma ktoś namiar na takiego elementa?


22 cze 2013, o 19:18
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy tulejka z kołnierzem w ośce przedniej powinna być ruchoma -dokładniej chodzi mi o kołnierz na niej - czy ma pracować, dopasowywać się na jej długości? czy ma być na końcu tulejki i nie ruszać się ?

zdj poglądowe:
Obrazek


oraz czy można jeździć bez tulejki wewnątrz felgi, pomiędzy łożyskami ( o dziwo tak miałem do tej pory...)?
Felgę nie wiem jaką mam, jest inna rocznikowo, ma 2 różne jakby średnice nalania kołnierza na łożyska

I dodatkowo błache pytanie- jakie są w przedniej lampie żarówki ? :D (lampa soczewkowa)


22 cze 2013, o 21:19
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 11:40
Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kołnierz robi za osłonkę przeciwkurzową, więc nie powinien swobodnie latać. Bez tulejki nie jeździć! Wbrew pozorowi, wiele od niej zależy.


22 cze 2013, o 22:42
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jar napisał(a):
Czy da się porządnie zamontować risery do górnej półki w esce wtryskowej, czy potrzebna jest z enki? Chodzi mi o to, czy nie ma za mało materiału, bo podejrzewam, że z nakeda jest znacznie grubsza. Robił ktoś taką sztukę? Względnie, czy ma ktoś namiar na takiego elementa?

Robiłem kiedyś streeta ze starej cbr 900 i miałem nawierconą orginalną półkę pod risery i było dobrze.Nie miała lekko hondzina i nic się nie działo.Myślałem żeby dać prostą kierownicę w mojej sv1000s ale ostatecznie zostałem przy cliponach.Myślę że nic się nie będzie działo i możesz spokojnie wiercić.Wbrew pozorom nie ma tam jakichś wielkich obciążeń

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


22 cze 2013, o 23:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Coś popaprałem z przodem, robiłem lagi, wszystko umyte do czysta, nowy olej, uszczelniacze, sprężyny sprawdzone, lustro idealny poziom.
Lagi włożone do półek równo (znaczy równo wystają ;) )
Przy wkładaniu koła zauważyłem że prawa przytula się delikatnie w stronę koła, poustawiałem, złożyłem wszystko i faktycznie tuleja prowadząca ośkę w ladze nie chowa się całkiem, ma 3-5mm "zapasu" (wystaje na zewnątrz, niestety nie patrzyłem jak było wcześniej).
Skutek jest taki że moto po puszczeniu sterów kładzie w lewo. Delikatnie, można jeździć bez trzymania, ale odczuwalnie.
Nie mam pomysłu co dokładnie jest porzyczyną. Jednak coś nie idealnie w środku, krzywa laga, półki czy raczej montaż koła?
Ktoś kto przerobił sprawę z podobnym problemem może? :)


23 cze 2013, o 10:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podobny temat już był. Krzywa laga bodajże była. Jeśli ją obrócisz inaczej będzie.


23 cze 2013, o 10:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki, pobawię się w wolnej chwili :)


23 cze 2013, o 13:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pytanko,
sv 1000 s K3,
na zgaszonym silniku zapinam 1 czy 2 bieg, robię lekko do przodu i do tyłu i słyszę lekke puknięcie/stuknięcie w silniku. martwić się że coś nie tak? bo już przez myśl przeszło mi że coś nie tak, jakieś luzy gdzieś....


pzdr

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


24 cze 2013, o 19:31
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL