Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do enki podchodzi łańcuch 110 ogniw.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
27 cze 2013, o 13:27 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napisane jest przecież, że to do wersji S, więc trzeba czytać. Tylna zębatka również jest inna niż w Nce. Nka 110, 15/45; Ska 108, 15/44
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
27 cze 2013, o 14:20 |
|
|
BuchuOEM
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31 Posty: 349 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie chcę zaśmiecać tematu o elektryce dlatego tutaj szybkie pytanie. Skąd wziąć prąd? Tzn mam założone gniazdo zapalniczki. Dwa kable pociągnięte do aku. Masa podłączona prosto do aku. Plus do przekaźnika przez bezpiecznik i do aku. Masa sygnałowa z przekaźnika prosto do aku. Skąd wziąć "+" który działa tylko na włączonym zapłonie (żeby zamykał przekaźnik)? Ze skrzynki bezpieczników FUSE? Ale z którego kabla? Od bezpiecznika z pod baku (on jest chyba do rozrusznika... [30A])? Od świateł? Ale to anglik i światłą nie świecą cały czas... Jakieś pomysły, który kabel wykorzystać. (Mam takie sprytne narzynki: wkładam dwa kable, zamykam i połączone bez cięcia, lutowania, skręcania etc) A tu rysunek poglądowy :
_________________
Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!
|
27 cze 2013, o 19:51 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Macie pomysł co zrobić ze skrzywionym mocowaniem lewego zacisku w hamulcu? Czy można gdzieś dostać samo te mocowanie z trzpieniami, po których pływa zacisk?
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
27 cze 2013, o 21:34 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2799 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gdzie masz przekaźnik?? Od tego pasuje zacząć by nie ciągnąć nie wiadomo skąd prądu. A przekaźnik konieczny?? by nie kradli prądu jak ciebie nie ma w pobliżu?? Opcji jest wiele, wg shcematu http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=120691Możesz z kill switcha, ze stacyjki z kierunkowskazów. Przy takich zabawach warto zainwestować w urządzenia pomiarowe, zawet zwykła żarówka ci pomoże odszukać napięcie. @Miles nie wiem czy to się da samo dokupić, ale naszczęście zaciski do sv nie są specjalnie drogie.
|
27 cze 2013, o 21:37 |
|
|
lebiodek
motocyklista
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
BuchuOEM w wiązce biegnącej do zegarów czerwony to "+", a zapłon masz na żółto-zielonym. Czyli na czerwonym jest "+" po podłączeniu aku, a na żółto-zielonym masz "+" po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję "on". Ostatnio podłączałem akcesoryjne zegary i jak dobrze pamiętam to tak to zrobiłem i wszystko śmiga :-)
|
27 cze 2013, o 21:59 |
|
|
lebiodek
motocyklista
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles miałem podobną sytuację, ale u mnie wygięcie było nieznaczne (blokowało sporadycznie zacisk na sworzniach). Ja po prostu wyprostowałem te prowadnice i wyczyściłem drobnym papierem ściernym. Po nasmarowaniu i złożeniu nic nie blokuje.
|
27 cze 2013, o 22:02 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Postaram się dorwać jakieś imadło i będę próbował. Dzięki
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
27 cze 2013, o 22:11 |
|
|
BuchuOEM
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31 Posty: 349 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przekaźnik jest pod siedzeniem kierowcy obok puszki z bezpiecznikami. Tak jest konieczny ponieważ przez gniazdo zapalniczki może płynąć prąd do 15A więc lepiej aby płyną przez przekaźnik bezpośrednio z aku. Jeśli wszystko dobrze podłącze to nie ma fizycznej możliwości "kradnięcia prądu". Dlatego pisałem o skrzynce FUSE aby z niej wziąć prąd po włączeniu zapłony. Mam voltomierz ale mam też rozłożone moto i nie ma w nim aku. Stąd pytanie. Myślałem, że ktoś napisze na kablu tego koloru po przekręceniu stacyjki zawsze masz + po wyłączeniu prądu nie ma @Miles zaciski na allegro są po 50/60zł Jak chcesz mogę ci mój wysłać. Sprawny za 30 + koszt przesyłki tylko napisz lewy/prawy. To tak gdyby się wyprostować nie udało.
_________________
Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!
|
28 cze 2013, o 10:08 |
|
|
lebiodek
motocyklista
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S->N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No tak napisałem: Jest to wiązka wchodząca do zegarów. Jeśli chodzi o bezpiecznik to możesz wziąć "+" z bezpiecznika nr 3(jak dobrze pamiętam. Sprawdź na schemacie). To jest bezpiecznik od zapłonu.
|
28 cze 2013, o 12:09 |
|
|
BuchuOEM
SV Rider
Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31 Posty: 349 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OK dzięki. Tak zrobię z bezpiecznika 3 zapłon idą 2 kable podłączę się do jednego. Do licznika się nie podpinam bo wiązka jest za daleko... Tak wiem jak to narazie wygląda ale bd OK.
_________________
Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!
|
28 cze 2013, o 13:21 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za propozycje, już miałem się odzywać ale udało się naprostować i wszystko jest tak jak być powinno
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
29 cze 2013, o 11:36 |
|
|
Kailenaa
motorowerzysta
Dołączył(a): 17 wrz 2012, o 14:09 Posty: 89 Lokalizacja: Rzeszów/Sędziszów Młp
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zaczne od tego, ze nie mam zadnych problemow z SV. Nie wiem czy jezdzi dobrze, bo nie mam porownania, ale wydaje mi sie, ze tak. Co dzis zauwazylem: Wciskam przedni hebel, siadam, napieram na przod, i przy dobijaniu slychac 'stuk/puk' cos w tym stylu. Za kazdym jednym razem - pojedynczy stuk.
|
29 cze 2013, o 14:36 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
29 cze 2013, o 14:41 |
|
|
kaCZi
SV Rider
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
przy takim sprawdzaniu na odległość to chyba jesteś specem
_________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
|
29 cze 2013, o 23:01 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a tak przypadkiem nie sprawdza się łożysk główki ramy?
|
30 cze 2013, o 08:05 |
|
|
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lozysko wuhustane tlukolo by sie na dziurach, potem na kostce, stawialbym jednak na tarcze. Popros kogos, zeby Ci tak pobujal bajkiem i zobacz co sie rusza, dotknij tarcz przy nitach, popatrz dokladnie czy to nie lozysko glowki lub przedniego kola- ono tez lubi postukac.
Wysłane z telefonu, nie licz na polskie znaki.
|
30 cze 2013, o 10:24 |
|
|
Factory
SV Rider
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 00:17 Posty: 2361 Lokalizacja: Dolnośląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: Volvo T5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sprawdź tarcze ruszając nimi na bok, i obserwuj każdy nit, ja jednak stawiałbym na któreś z łożysk.
|
30 cze 2013, o 10:42 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
30 cze 2013, o 12:50 |
|
|
bnowak1990
rowerzysta
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 00:14 Posty: 49
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy napięcie ładowania 13,3V dla 5 tysięcy obrotów z włączonymi światłami to za dużo za mało?
|
30 cze 2013, o 15:29 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|