Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 paź 2024, o 05:02



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Sloniu to jest twoj wykres??

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


22 lip 2013, o 23:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To jest wykres z pierwszego posta. Mój wykres jest spieprzony bo pojechałem na hamownię z źle wskazującym obrotomierzem.


Obrazek


23 lip 2013, o 00:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
1. co znaczy, że ci obrotomierz, źle wskazywał????

2. na hamowni chyba nie podłączają się pod obrotomierz, więc jego błąd nie powinien mieć znaczenia. hamownia na której pracowałem korzystała z impulsów na kablu WN.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


23 lip 2013, o 10:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Co znaczy? Spójrz przy jakich obrotach odcina zapłon na wykresie... ;)

Na hamowni którą odwiedziłem obsługa rozpędza moto powiedzmy do 3000 obr/min i potwierdza to w programie, potem do 5000 obr/min i znowu potwierdza.

Jedyne co jest dobrze na wykresie to sama wartość momentu obrotowego - można sobie policzyć ręcznie i wychodzi że moto ma koło 77 KM na tylnym kole (zakładając że jest 55 Nm przy 9800). Ogólnie nie polecam tej firmy Red Race - mają jakość dziwnie nastrojone te oprogramowanie - Panigale pokazuje im ok. 195 KM na kole :hahaha: Hamownia Ratka motocykle to samo - pokazuje głupoty. Moja SV pokaże na niej pewnie ze 110 KM :obity:

Jak ktoś chce rzeczywistych wyników:

Obrazek

Lewa kolumna: rzeczywista moc na kole
Środkowa kolumna: moc DJHP - przytłaczająca większość hamowni pokazuje takie wyniki.
Prawa kolumna: przelicznik fabryki - moc osiągana na silniku.

Kiedyś czytałem forum "Kawasaki Z" posty, w których podniecali się, że 750 na hamowni pokazują ponad 115 KM (Ratka) - sorry, ale to jakieś farmazony, nawet jeżeli to DJHP, bo wychodzi, że rzeczywista moc na silniku to 132 KM (gdzie producent podaje 110 KM).


23 lip 2013, o 12:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dlatego nie ma się co jarać samymi liczbami, bo co hamownia, to inny wynik :)

Najwłaściwsze, moim zdaniem, zastosowanie hamowni jest wtedy, gdy korzystamy cały czas z tej samej hamowni i hamujemy po każdej wykonanej modyfikacji, by zaobserwować zmiany.
Same liczby nie są wówczas tak istotne, za to wiemy, czy zmiany idą w dobrą stronę, czy wręcz przeciwnie.

Równie dużo daje wykres stosunku paliwa do powietrza - gdy wykres w którejś części jest poza tolerancją, wiemy wówczas, że w danym zakresie otwarcia przepustnicy można zyskać dodatkowe kuce.

Generalnie, zmiany w bajku bez sprawdzania na hamowni są moim zdaniem nic nie warte.
Miałem okazję pracować w warsztacie wyposażonym w hamownię.
Ciekawe, że seryjny motocykl z dedykowanymi częściami (filtr K&N, wydech dedykowany i DynoJet/Power commander (zależnie, czy wtrysk, czy gaźniki)) wcale nie miał ładnego wykresu i zawsze dało się coś poprawić, zdarzało się nawet, że motocykl chodził po prostu źle, zamulał, strzelał w wydechy. I to niby dynojet, które są obliczone przez kogoś dla danego modelu.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


24 lip 2013, o 11:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Znalazłem przyczynę. Wałek sący pierwszego cylindra od 3 ząbki był przestawiony. Że w ogóle to jeździło. Ustawie luzy zaworowe na luźniejsze bo są w dolnej tolerancji i zobaczymy czy nastąpi "radykalna poprawa osiągów za grosze":)

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


24 lip 2013, o 15:18
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ha ha spoko ze sie wyjasnilo gonzo kiedy testy juz sie nie moge doczekac twojej opini ... mi sie niechce swoich rozbierac zeby zajzec ale jak napiszesz ze motocykl idzie na kolo naa 1 i 2 biegu to bede musial tam zajzec... ;) ja juz u siebie lodejzewam wyciagniecie lancuszkow rozrzadu ale nie wiem ...
Jak doszedles do tego ze masz przestawiony od razu bylo widac czy jak ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


24 lip 2013, o 18:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Miałem 19 ogniw zamiast 16. Nie mam pojęcia jak to się stało, 2 razy sprawdzałem przy zakładaniu za pierwszym razem. Zamówiłem dzisiaj płytki zaworowe bo wszystkie wydechowe miałem koło 0,20 a ssące koło 0,1 więc przyciasno.
Napinacze łańcuchowe u mnie: przedni wysunięty na 2cm, tylni 1,8cm. Jest jeszcze ponad 1cm regulacji więc łańcuchy chyba OK.

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


24 lip 2013, o 20:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Co to w ogóle jest za metoda oceny zużycia łańcucha na podstawie wysunięcia napinacza? Nie rób jaj.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


24 lip 2013, o 20:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
koroviov napisał(a):
Co to w ogóle jest za metoda oceny zużycia łańcucha na podstawie wysunięcia napinacza? Nie rób jaj.

Metoda zupełnie niezła. Czasami np. napinacze mają "ząbki" i sprawdza się, ile ząbków, czy kliknięć wysuwa się napinacz. Bo w łańcuszku ważne, żeby był napięty odpowiednio, jeśli jest odpowiednio napięty, to wszystko działa jak należy. Tylko, że jak się łańcuszek będzie wyciągał i wyciągał, to w końcu wyjdzie poza zakres pracy napinacza i będzie łapał luzy.

Wyciągnięcie to jednak nie jedyny objaw zużycia łańcuszka rozrządu, zdarza się, że ogniwa chodzą ciężko i wtedy też łańcuch kwalifikuje się do wymiany.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


24 lip 2013, o 21:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
koroviov napisał(a):
Co to w ogóle jest za metoda oceny zużycia łańcucha na podstawie wysunięcia napinacza? Nie rób jaj.

Jak znasz lepszą, to się podziel :P Niestety serwisówka nie podaje granicznej długości 20 ogniw, jak w większości innych silników.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 lip 2013, o 23:48
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Gonzo a jak tys zmierzyl te wysuniecie napinaczy ... ?

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


25 lip 2013, o 00:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Załóż grubszą uszczelkę pod cylinder lub głowicę, będziesz miał lepszy wynik.
trzeba brać pod uwagę zużycie nie tylko łańcucha ale i innych części. Przede wszystkim ślizgów. Ich zużycie bardziej wpłynie na wysunięcie napinacza.Tak uważam.
Myślę, że lepiej porównać długość łańcucha na kilkunastu ogniwachnp. z nowym.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


25 lip 2013, o 07:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Cytuj:
Gonzo a jak tys zmierzyl te wysuniecie napinaczy ... ?

Blokujesz napinacz kawałkiem blachy "special tools" i wyciągacz.
Koroviov ja wiem że to nie jest pomiar jako taki i najlepiej było by zmierzyć łańcuch. Zmierzyć mogę a co to mi da. Na ślizgi spojrzałem ale z bez rozbierania to taki sam dokładny pomiar jak napinacz wg mnie.

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


25 lip 2013, o 08:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dla pokrzepienia serc powiem, że moje przy 80 tys. udokumentownych km mają taki wymiar jak kolegi z przebiegiem ok. 30. Chyba sie słabo zużywają, stąd w książce nie ma informacji o długości granicznej.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


25 lip 2013, o 08:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak coś to ja też mam stare łańcuchy z SVki, mogę pomierzyć.


25 lip 2013, o 10:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
koroviov napisał(a):
Dla pokrzepienia serc powiem, że moje przy 80 tys. udokumentownych km mają taki wymiar jak kolegi z przebiegiem ok. 30. Chyba sie słabo zużywają, stąd w książce nie ma informacji o długości granicznej.


Albo kolega nie ma "udokumentowanego" przebiegu ;P

Słoniu napisał(a):
Jak coś to ja też mam stare łańcuchy z SVki, mogę pomierzyć.


Gdybyś mógł to pomierz. W sumie to jestem ciekaw wyników.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


25 lip 2013, o 11:10
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
W sumie w samochodach lancuchy wytrzymuja podobno dluzej niz paski ... i jak dla paska jest np 80tys to lancuch moze miec z 3 razy tyle...
Mozna by zmierzyc nowy jak by ktos mial potem stary i miec juz jakis obraz ile jest wyciagniety... potem przeliczyc to na przemieszczenie kontowe walkow i oszacowac czy ma to jakis wplyw na prace czy nie :D ale to i tak bedzie tylko szacowanie... chyba ze wyciagniecie lancucha brac z serwisowki innego motocykla gdzies gdzie producent to podaje... jakis punkt odniesienia trzeba miec...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


25 lip 2013, o 12:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zużyta krzywka na wałku robi więcej złego niż lekko wyciągnięty łańcuch.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


25 lip 2013, o 12:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie wiem, czy już ktoś myślał o tym, ale...
Czy nie istnieje techniczna możliwość przeszczepienia chłodnicy oleju (z całą infrastrukturą) z wersji poliftowej do przeliftowej? Myślę, że to byłby znaczny postep w upgrade'dowaniu gaźnikowca.


25 lip 2013, o 13:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL