Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 31 paź 2024, o 15:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
wątpie mam amor od r1 i jak przyszedł to zdziwiłem się, że na tym tłoczysku jest delikatny luz i to samo jest jak założyłem na moto ruszając delikatnie kierą prawo-lewo jest luz zanim amor zacznie działać!początkowo myślałem, że z moim amorem coś nie tak ale sprawdzałem w gsxr-e i jest również ten luz

To w takim razie w obu tych amorach pewnie jest za mało oleju. Jeśli jest luz, to amortyzator skrętu kompletnie nie spełnia swojej funkcji...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 sie 2013, o 21:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Rene napisał(a):
Czy ktoś był by w stanie zrobić mi zdjęcia rol-gazu bo mam podejrzenia że jest poskładany z cześć od innego moto. A na schematach rol-gaz przychodzi cały z manetką.

O proszę. Jeżeli masz podejrzenia, że twój rolgaz jest poskładany z części od innego moto to czy jesteś w stanie zrobić zdjęcie i umieścić na forum?


Ogólnie chodzi o to że coś mi nie pasuje jego ułożenie za bardzo się przesuwa na zewnątrz a raczej prawie wcale tego nie powinien robić, następna sprawa że po czyszczeniu smarowaniu i regulacji linkami i tak nie dział tak jak powinien, oraz gumy manetki które dostałem od znajomego (na 101% oryginalne) pasują jak pieść do oka. A to że tak jest zaczyna mnie :cenzura:
Podejrzewam też że przez te składowe mam problem z cierpnącym nadgarstkiem bo muszę dosyć mocno (używając siły) ciągnąc rol-gaz podczas jazdy.

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


1 sie 2013, o 22:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rene, jaki masz obrót manetki w st.?
Możliwe że ktoś go celowo zmienił by zmniejszyć ruch manetki


1 sie 2013, o 22:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1/4 tak mniej więcej

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


2 sie 2013, o 07:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To raczej oryginał. Quick throttle ma ok. 1/5.


2 sie 2013, o 09:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
To raczej oryginał. Quick throttle ma ok. 1/5.


Ale przy oryginale raczej nie powinno być takiej sytuacji.
Ustawiam luz manetki tak by mi pasowało luz poniżej 1mm a po odkręceniu manetki do końca blokuje mi się i nie chce wrócić trzeba ją pchnąć. Gdy ustawie większy luz 2-3mm wraca ładnie z każdej pozycji ale luz jest za duży i mi przeszkadza.

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


2 sie 2013, o 10:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem, jak jest we wtrysku, zajrzę później do haynesa. Ale w gaźnikach jest tak, że reguluje się obie linki. Tzn. najpierw ustawiasz linkę cofającą (u nas to jest przednia, a u Was zdaje się tylna) tak, żeby miała ok. 2mm luzu, a nastepnie robisz zerowy luz na lince cofającej. Jeśli masz problemy z cofaniem się manetki, to prawdopodobnie masz zbyt mocno dokręcony regulatory linki cofającej. Wkręć regulator do końca a później wykręcaj, aż poczujesz opór, nie dalej. Regulując sprawdzaj ruch manetki, zobaczysz jak łatwo to wyczuć.
A poza tym, warto nasmarować linki :)


2 sie 2013, o 10:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak mniej więcej to robiłem a tyle ile wd40 zostało wlane już od początku "podchodów" z rol-gazem to na pewno jest dobrze nasmarowana. Dziś jeszcze raz popróbuje to wyregulować jak nie to alledrogo i kupie inny rol-gaz

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


2 sie 2013, o 12:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie wd40 to nie jest dobry pomysł na smarowanie - najlepiej najpierw wd40 (nawet na noc), żeby przeczyścić pancerz, a później olej z benzyną podawany strzykawką ;)
Możesz poszukać na allegro, albo zrobić mod z quick throttle. Ja sobie chwalę, choć przy wtryskowych to już nie jest plug and play. Jeśli chcesz, mam gdzieś instrukcję do tego moda.


2 sie 2013, o 13:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak coś masz to podeślij zobaczymy co i jak.

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


2 sie 2013, o 13:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Daj email.


2 sie 2013, o 13:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04
Posty: 337
Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nietypowa sprawa-chce wymienić olej w silniku, oczywiście wiadomo że trzeba robić to po rozgrzaniu ale jest problem-w tym silniku prawie nie ma oleju. Nawet w oczku nie widać poziomu więc jest go minimalna ilość. Czy mogę wlać jakiegoś oleju mam troche samochodowego-świeżego rozgrzać silnik i dopiero wtedy dokonać właściwej wymiany ?

_________________
Think before you drive-Bernie Ecclestone


4 sie 2013, o 15:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sprawdzasz stan jak moto stoi w pionie oczywiście...
możesz coś dolać jakąś niedużą ilość bo w 5min nic mu się nie stanie

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


4 sie 2013, o 15:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04
Posty: 337
Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oczywiście że moto stało w pionie. Ale jest go tam tak mało że nawet po przechyleniu na stronę oczka się nie pojawia. Generalnie chodziło mi o to czy można zmieszać dwa różne oleje

_________________
Think before you drive-Bernie Ecclestone


4 sie 2013, o 15:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
maxpsl napisał(a):
Oczywiście że moto stało w pionie. Ale jest go tam tak mało że nawet po przechyleniu na stronę oczka się nie pojawia. Generalnie chodziło mi o to czy można zmieszać dwa różne oleje


Ja bym zlał tak jak jest. Zmierz ile tego oleju z silnika wypłynęło, sprawdź czy nie ma opiłek na korku spustowym i jakie te opiłki mają kolor. Oby za kilka tysięcy nie okazało się że panewki poszły.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


4 sie 2013, o 16:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie dolewałbym żadnego innego oleju, bo nigdy nie spuścisz całości z silnika, zawsze te 300ml zostanie. Jak jeździłeś z tak niskim stanem, to jeszcze te 5min na rozgrzanie bardziej mu nie zaszkodzi ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 sie 2013, o 18:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04
Posty: 337
Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie jeździłem tak o swoje moto trochę dbam ;-) to jest zza granicy po szlifie. Dolalem oleju odpalilem i zaczął na biało kopcic

_________________
Think before you drive-Bernie Ecclestone


4 sie 2013, o 18:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak po szlifie, to jeszcze długo może kopcić na biało. Zazwyczaj po kilkudziesięciu kilometrach przechodzi, jak wypali się cały olej tam, gdzie go nie powinno być.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


4 sie 2013, o 20:36
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy próbie postawienia moto na stojak dostało przechyłu i przewróciło się na bok. Wszystko było by ok gdyby nie obrotomierz. Wskazówka pokazuje 1500 obrotów na zgaszonym silniku i błędnie pokazuje obroty, tak jak by ją coś blokowało. Co to może być ?


5 sie 2013, o 15:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli np. wolne obroty pokazuje na ok. 3000 obrotów, to znaczy, że mogła się przesunąć na osi. Trzeba by rozebrać zegary, delikatnie zjąć widelcami;) wskazówkę i założyć ją poprawnie.


5 sie 2013, o 15:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL