Autor |
Wiadomość |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To w takim razie w obu tych amorach pewnie jest za mało oleju. Jeśli jest luz, to amortyzator skrętu kompletnie nie spełnia swojej funkcji...
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
1 sie 2013, o 21:51 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ogólnie chodzi o to że coś mi nie pasuje jego ułożenie za bardzo się przesuwa na zewnątrz a raczej prawie wcale tego nie powinien robić, następna sprawa że po czyszczeniu smarowaniu i regulacji linkami i tak nie dział tak jak powinien, oraz gumy manetki które dostałem od znajomego (na 101% oryginalne) pasują jak pieść do oka. A to że tak jest zaczyna mnie Podejrzewam też że przez te składowe mam problem z cierpnącym nadgarstkiem bo muszę dosyć mocno (używając siły) ciągnąc rol-gaz podczas jazdy.
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
1 sie 2013, o 22:05 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2799 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rene, jaki masz obrót manetki w st.? Możliwe że ktoś go celowo zmienił by zmniejszyć ruch manetki
|
1 sie 2013, o 22:20 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1/4 tak mniej więcej
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
2 sie 2013, o 07:27 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To raczej oryginał. Quick throttle ma ok. 1/5.
|
2 sie 2013, o 09:52 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale przy oryginale raczej nie powinno być takiej sytuacji. Ustawiam luz manetki tak by mi pasowało luz poniżej 1mm a po odkręceniu manetki do końca blokuje mi się i nie chce wrócić trzeba ją pchnąć. Gdy ustawie większy luz 2-3mm wraca ładnie z każdej pozycji ale luz jest za duży i mi przeszkadza.
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
2 sie 2013, o 10:36 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem, jak jest we wtrysku, zajrzę później do haynesa. Ale w gaźnikach jest tak, że reguluje się obie linki. Tzn. najpierw ustawiasz linkę cofającą (u nas to jest przednia, a u Was zdaje się tylna) tak, żeby miała ok. 2mm luzu, a nastepnie robisz zerowy luz na lince cofającej. Jeśli masz problemy z cofaniem się manetki, to prawdopodobnie masz zbyt mocno dokręcony regulatory linki cofającej. Wkręć regulator do końca a później wykręcaj, aż poczujesz opór, nie dalej. Regulując sprawdzaj ruch manetki, zobaczysz jak łatwo to wyczuć. A poza tym, warto nasmarować linki
|
2 sie 2013, o 10:52 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak mniej więcej to robiłem a tyle ile wd40 zostało wlane już od początku "podchodów" z rol-gazem to na pewno jest dobrze nasmarowana. Dziś jeszcze raz popróbuje to wyregulować jak nie to alledrogo i kupie inny rol-gaz
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
2 sie 2013, o 12:16 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie wd40 to nie jest dobry pomysł na smarowanie - najlepiej najpierw wd40 (nawet na noc), żeby przeczyścić pancerz, a później olej z benzyną podawany strzykawką Możesz poszukać na allegro, albo zrobić mod z quick throttle. Ja sobie chwalę, choć przy wtryskowych to już nie jest plug and play. Jeśli chcesz, mam gdzieś instrukcję do tego moda.
|
2 sie 2013, o 13:27 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak coś masz to podeślij zobaczymy co i jak.
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
2 sie 2013, o 13:48 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Daj email.
|
2 sie 2013, o 13:48 |
|
|
maxpsl
SV Rider
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04 Posty: 337 Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nietypowa sprawa-chce wymienić olej w silniku, oczywiście wiadomo że trzeba robić to po rozgrzaniu ale jest problem-w tym silniku prawie nie ma oleju. Nawet w oczku nie widać poziomu więc jest go minimalna ilość. Czy mogę wlać jakiegoś oleju mam troche samochodowego-świeżego rozgrzać silnik i dopiero wtedy dokonać właściwej wymiany ?
_________________ Think before you drive-Bernie Ecclestone
|
4 sie 2013, o 15:30 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sprawdzasz stan jak moto stoi w pionie oczywiście... możesz coś dolać jakąś niedużą ilość bo w 5min nic mu się nie stanie
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
4 sie 2013, o 15:37 |
|
|
maxpsl
SV Rider
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04 Posty: 337 Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oczywiście że moto stało w pionie. Ale jest go tam tak mało że nawet po przechyleniu na stronę oczka się nie pojawia. Generalnie chodziło mi o to czy można zmieszać dwa różne oleje
_________________ Think before you drive-Bernie Ecclestone
|
4 sie 2013, o 15:48 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja bym zlał tak jak jest. Zmierz ile tego oleju z silnika wypłynęło, sprawdź czy nie ma opiłek na korku spustowym i jakie te opiłki mają kolor. Oby za kilka tysięcy nie okazało się że panewki poszły.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
4 sie 2013, o 16:44 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie dolewałbym żadnego innego oleju, bo nigdy nie spuścisz całości z silnika, zawsze te 300ml zostanie. Jak jeździłeś z tak niskim stanem, to jeszcze te 5min na rozgrzanie bardziej mu nie zaszkodzi
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 sie 2013, o 18:03 |
|
|
maxpsl
SV Rider
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04 Posty: 337 Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie jeździłem tak o swoje moto trochę dbam ;-) to jest zza granicy po szlifie. Dolalem oleju odpalilem i zaczął na biało kopcic
_________________ Think before you drive-Bernie Ecclestone
|
4 sie 2013, o 18:32 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak po szlifie, to jeszcze długo może kopcić na biało. Zazwyczaj po kilkudziesięciu kilometrach przechodzi, jak wypali się cały olej tam, gdzie go nie powinno być.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
4 sie 2013, o 20:36 |
|
|
nasty
motocyklista
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39 Posty: 140 Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przy próbie postawienia moto na stojak dostało przechyłu i przewróciło się na bok. Wszystko było by ok gdyby nie obrotomierz. Wskazówka pokazuje 1500 obrotów na zgaszonym silniku i błędnie pokazuje obroty, tak jak by ją coś blokowało. Co to może być ?
|
5 sie 2013, o 15:32 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli np. wolne obroty pokazuje na ok. 3000 obrotów, to znaczy, że mogła się przesunąć na osi. Trzeba by rozebrać zegary, delikatnie zjąć widelcami;) wskazówkę i założyć ją poprawnie.
|
5 sie 2013, o 15:35 |
|
|