Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 31 paź 2024, o 15:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Jeśli np. wolne obroty pokazuje na ok. 3000 obrotów, to znaczy, że mogła się przesunąć na osi. Trzeba by rozebrać zegary, delikatnie zjąć widelcami;) wskazówkę i założyć ją poprawnie.


Właśnie oto chodzi że na zgaszonym i na odpalonym wskazówka pokazuje 1500 obrotów i ani drgnie. Dopiero po dodaniu gazu po jakimś czasie flegmatycznie pójdzie do góry i tak samo później flegmatycznie opadnie do tych 1500


5 sie 2013, o 15:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Obawiam się w takim razie, że uszkodziłeś elektronikę lub silniczek obrotomierza... Jeśli nie znasz się na elektronice, to trzeba zebary wymontować i zanieść do jakiegoś kumatego elektronika - no chyba, że któryś z forumowiczów ma lepszy pomysł lub własne doświadczenia.


5 sie 2013, o 15:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Obawiam się w takim razie, że uszkodziłeś elektronikę lub silniczek obrotomierza... Jeśli nie znasz się na elektronice, to trzeba zebary wymontować i zanieść do jakiegoś kumatego elektronika - no chyba, że któryś z forumowiczów ma lepszy pomysł lub własne doświadczenia.



dobrze piszesz, trzeba rozbebeszyć zegary bo na moje oko to np mogła puścić jedna śrubka (są dwie) od "napędu" wskazówki. Nie jest w osi i trze wskazówka o tarczę, takie gdybanie, dopóki nie rozbierzesz nie będziesz wiedział :razz2:

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


5 sie 2013, o 18:21
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kaCZi napisał(a):
Inkling napisał(a):
Obawiam się w takim razie, że uszkodziłeś elektronikę lub silniczek obrotomierza... Jeśli nie znasz się na elektronice, to trzeba zebary wymontować i zanieść do jakiegoś kumatego elektronika - no chyba, że któryś z forumowiczów ma lepszy pomysł lub własne doświadczenia.



dobrze piszesz, trzeba rozbebeszyć zegary bo na moje oko to np mogła puścić jedna śrubka (są dwie) od "napędu" wskazówki. Nie jest w osi i trze wskazówka o tarczę, takie gdybanie, dopóki nie rozbierzesz nie będziesz wiedział :razz2:

Ok, dzięki trzeba zabrać się do roboty


5 sie 2013, o 18:35
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17
Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, jak rozłożyć przełącznik tam gdzie jest starter, włącznik świateł i czerwony guzik bezpieczeństwa :D ? bo odkręciłem te dwie śrubki od dołu ale ni cholere nie chce się ruszyć a nie chce na siłe :/

_________________
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz.
Pozdrawiam
Roland


5 sie 2013, o 20:06
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To następna sprawa, jak ściągnąć wskazówkę obrotomierza ? Giba się na prawo i lewo także coś pierdykło i dlatego pokazuje to co pokazuje. Jest jakiś myk na to czy normalnie podważyć i zejdzie ?
thx


6 sie 2013, o 19:56
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nasty napisał(a):
To następna sprawa, jak ściągnąć wskazówkę obrotomierza ? Giba się na prawo i lewo także coś pierdykło i dlatego pokazuje to co pokazuje. Jest jakiś myk na to czy normalnie podważyć i zejdzie ?
thx


Podważyć widelcem lub 2 łużeczkami.

rooland napisał(a):
Panowie, jak rozłożyć przełącznik tam gdzie jest starter, włącznik świateł i czerwony guzik bezpieczeństwa :D ? bo odkręciłem te dwie śrubki od dołu ale ni cholere nie chce się ruszyć a nie chce na siłe :/


Najpierw górna część do góry, potem luzujesz linki na regulacjach przy rolgazie, odkręcasz zabezpieczenia linek, wypinasz linki i masz demontowane :).

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


Ostatnio edytowano 6 sie 2013, o 20:06 przez jaco1509, łącznie edytowano 1 raz



6 sie 2013, o 20:02
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jaco1509 napisał(a):
nasty napisał(a):
To następna sprawa, jak ściągnąć wskazówkę obrotomierza ? Giba się na prawo i lewo także coś pierdykło i dlatego pokazuje to co pokazuje. Jest jakiś myk na to czy normalnie podważyć i zejdzie ?
thx


Cytuj:
Podważyć widelcem lub 2 łużeczkami.


A czy ten tak zwany silniczek na którym jest ta wskazówka sam zejdzie czy też coś trzeba tam podważyć ?


6 sie 2013, o 20:10
Zobacz profil
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już dokładnie nie pamiętam, ale najpierw zdejmij wskazówkę, a potem odkręć tarczę (2 śrubki) i już sam zobaczysz :)

viewtopic.php?f=10&t=287&hilit=wy%C5%9Bwietlacz+bieg%C3%B3w&start=20
Tu masz zdjecia jak to wygląda bez tarczy (przedostatni post). Wydaje mi się, że musisz później odkręcić płytkę z tym przezroczystym plastikiem od tego białego plastiku i następnie próbować odkręcić ten przezroczysty plastik i wtedy powinieneś sie dobrać do cewki. Chociaż chyba po zdjęciu tarczy już będziesz widział co i jak nie gra.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


6 sie 2013, o 20:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nasty napisał(a):
jaco1509 napisał(a):
nasty napisał(a):
To następna sprawa, jak ściągnąć wskazówkę obrotomierza ? Giba się na prawo i lewo także coś pierdykło i dlatego pokazuje to co pokazuje. Jest jakiś myk na to czy normalnie podważyć i zejdzie ?
thx


Cytuj:
Podważyć widelcem lub 2 łużeczkami.


A czy ten tak zwany silniczek na którym jest ta wskazówka sam zejdzie czy też coś trzeba tam podważyć ?


ten "silniczek" jak to określiłeś trzymają dwie śrubki, które widać na tarczy, nie odkręcaj ich dopóki nie ściągniesz wskazówki. Jak coś się upitoliło to może być duży problem żeby ją zdjąć - normalnie jest mocowana na wcisk.
Czyżby moje gdybanie okazało się trafne? B)

Edit: Jak zejdzie wskazówka to odkręcasz dwie śrubki z przodu tarczy i od spodu łapiesz napęd

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


6 sie 2013, o 20:34
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kaCZi napisał(a):
nasty napisał(a):
jaco1509 napisał(a):
nasty napisał(a):
To następna sprawa, jak ściągnąć wskazówkę obrotomierza ? Giba się na prawo i lewo także coś pierdykło i dlatego pokazuje to co pokazuje. Jest jakiś myk na to czy normalnie podważyć i zejdzie ?
thx


Cytuj:
Podważyć widelcem lub 2 łużeczkami.


A czy ten tak zwany silniczek na którym jest ta wskazówka sam zejdzie czy też coś trzeba tam podważyć ?


ten "silniczek" jak to określiłeś trzymają dwie śrubki, które widać na tarczy, nie odkręcaj ich dopóki nie ściągniesz wskazówki. Jak coś się upitoliło to może być duży problem żeby ją zdjąć - normalnie jest mocowana na wcisk.
Czyżby moje gdybanie okazało się trafne? B)

Edit: Jak zejdzie wskazówka to odkręcasz dwie śrubki z przodu tarczy i od spodu łapiesz napęd


Dzięki, śrubki trzymają także w środku się coś rozdupcyło, rano sprawdzę


6 sie 2013, o 20:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rene napisał(a):
Bartosz napisał(a):
Rene napisał(a):
Czy ktoś był by w stanie zrobić mi zdjęcia rol-gazu bo mam podejrzenia że jest poskładany z cześć od innego moto. A na schematach rol-gaz przychodzi cały z manetką.

O proszę. Jeżeli masz podejrzenia, że twój rolgaz jest poskładany z części od innego moto to czy jesteś w stanie zrobić zdjęcie i umieścić na forum?


Ogólnie chodzi o to że coś mi nie pasuje jego ułożenie za bardzo się przesuwa na zewnątrz a raczej prawie wcale tego nie powinien robić, następna sprawa że po czyszczeniu smarowaniu i regulacji linkami i tak nie dział tak jak powinien, oraz gumy manetki które dostałem od znajomego (na 101% oryginalne) pasują jak pieść do oka. A to że tak jest zaczyna mnie :cenzura:
Podejrzewam też że przez te składowe mam problem z cierpnącym nadgarstkiem bo muszę dosyć mocno (używając siły) ciągnąc rol-gaz podczas jazdy.



Wszystko już ogarnąłem można podglądnąć w moim temacie link w podpisie jak to wyglądało a jak powinno wyglądać.

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


7 sie 2013, o 06:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W gs500 mojej lubej ośka tylnego koła koła jest włożona na odwrót. Czy popuszczając napinacze mogę ją normalnie wyjąć i przełożyć tak jak powinna być czy coś się posypie/wypadnie przy wyjmowaniu?

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


7 sie 2013, o 22:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz przełożyć. Możesz zostawić. Nie ma znaczenia.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


7 sie 2013, o 23:39
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 9 lip 2013, o 23:57
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
41x54x11 to pasujący rozmiar przednich uszczelniaczy do SV 650 SK5 ? :)
aporpo tego co sądzicie o kupnie uszczelniaczy w zwykłym sklepie zajmującym się łożyskami, uszczelniaczami itp. ?


8 sie 2013, o 13:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
będzie taniej. Tyle.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


8 sie 2013, o 13:49
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2013, o 14:26
Posty: 49
Lokalizacja: Wrocław/Radomsko
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K5,all black
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, czy jeśli w SV1000S 2004(2003) wywalę sondę lambda typowym sposobem odpięcia wtyczki :D żeby zobaczyć czy moja diagnoza jest trafna, to jeśli ją włożę później to błąd zniknie sam ? ew. Jeśli skasuję sondę opisanym na forum sposobem czyli, odcięcie tego jednego kabla, to rozumiem, że ten kabel służy do komunikacji pomiarów sondy z komputerem ? dlatego nie wywala błędu bo komp myśli, że sonda jest tak ?


8 sie 2013, o 17:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
2003-2004 nie miały sondy dopiero 2006 albo 2007

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


8 sie 2013, o 18:10
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rene napisał(a):
2003-2004 nie miały sondy dopiero 2006 albo 2007


Dziwna sprawa bo moja 2004 ma.


8 sie 2013, o 19:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Magpie napisał(a):
Rene napisał(a):
2003-2004 nie miały sondy dopiero 2006 albo 2007


Dziwna sprawa bo moja 2004 ma.


Rene nie zauważył że chodzi o litra a nie małą SV. W małej SV sondę mają dopiero modele K7+.
Sondy nie miały SV 1000 sprzedawane w USA.

Odnośnie pytanie kolegi Shadowblade to może tutaj znajdziesz odpowiedź. Nie czytałem całości ale z tego co pamiętam lpt odpinał też sondę.
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=1827
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=2599
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=5578

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


8 sie 2013, o 19:14
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL