Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Autor |
Wiadomość |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
SVce drugiej generacji trzeba Power Commander'a + Ignition Module oraz większych wtrysków. Amerykanie narzekali na wał. Teraz odchudzają koła zamachowe oraz wały i jest okej. Od zawsze tak robili ludzie z Rosmoto - ich ponad 130 konne motocykle z silnikami SV są bezawaryjne. Nieco słabsze są maszyny JHS, bo pojemność jest seryjna, ale tak samo nie mają żadnych problemów. Stosują też sprzęgła antyhoppingowe, a to chroni przed ukręceniem wału. Tak wygląda przerobiony wał przez Rosmoto:  A tak seryjny:  Widać jak są przycięte przeciwwagi.
|
26 sie 2013, o 00:31 |
|
 |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Miodzio to wygląda  też taki montujesz?
_________________ SV650 => X11
|
26 sie 2013, o 07:34 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No jest spoko ile moze kosztowac taka przerobka silnika wieksze cylindry plus takie pierdoly jak wal co pokazales korbowody itd... pewnie druga sv'ka?? Ciekawe jak oni to wywazaja... bo przeciez podczas wywazania musza brac pod uwage mase tlokow oraz korbowodow... wazą je i na maszyna potem to uwzglednia?? ktos wie cos na ten temat??
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
26 sie 2013, o 09:07 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
To konieczność super lekkie tłoki 744 ccm - 500 funtów lżejsze i mocniejsze korbowody Carrillo - 520 dolarów mocniejsze szpilki głowic - 100 dolarów manualne napinacze łańcuchów rozrządu - 100 dolarów "klucz" do przyspieszenia zapłonu - 20 funtów (taki kluczyk to można zrobić we własnym zakresie) nowe tuleje cylindrów - ceny jeszcze nie znam robota związana w obróbką głowic, zaworów, odchudzanie koła zamachowego itp - w granicach 1500 zł odchudzanie wału wraz z polerowaniem - ceny też jeszcze nie znam. Wał wyważa się z korbowodami i tłokami. To są koszty, które można dołożyć do kasy ze sprzedaży svki i kupić litra R4. Mnie akurat przejażdżki litrami utwierdziły w przekonaniu, że te motocykle nie nadają się do jazdy gdzie indziej niż szybki tor. No i nie skręcają w porównaniu do svki 
|
26 sie 2013, o 12:12 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wyglada groznie te zestawienie... a ze zapytam po co manualny napinacz rozrzadu ?? seryjny nie starczy ?? jak sie to potem napina na oko czy sa jakies zalecenia??
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
26 sie 2013, o 15:15 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Seryjne napinacze zostały zaprojektowane na 71 KM, nie chciałbym sprawdzać czy wytrzymają 200% przewidzianej mocy Regulacja wygląda tak: kręcisz wałem i wkręcasz śrubę napinacza, jak poczujesz, że śruba dotknęła ślizgacz to cofacz śrubę o 1/4 lub 1/2 obrotu w zależności jaki skok gwintu masz w napinaczu i kontrujesz nakrętką.
|
26 sie 2013, o 16:07 |
|
 |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Może gdzieś kiedyś było, może nie  Opisówka na temat tuningu gaźników SV. Nie pamiętam już kiedy to znalazłem ale może się komuś przyda https://docs.google.com/file/d/0B-Jt7hm ... hKTWM/editEDIT: Dziwne, wsadziłem to na google dysk i powinno działać. Tutaj znalazłem na necie http://minus.com/ltEzGNtgZtPRM
_________________ SV650 => X11
Ostatnio edytowano 27 sie 2013, o 07:33 przez Janek87, łącznie edytowano 1 raz
|
26 sie 2013, o 22:56 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Klikam i nic niema sprawdz linka Sloniu a oryginalnego napinacza nie da sie nawiercic nagwintowac i bedzie gitara ? Poza tym zwiekszajac moc chyba nie zwiekszysz oporow na lancuszku bo tak samo mozna by powiedziec ze ci sie bedzie lancuch szybciej rozciagal czy calkiem peknie... zwiekszony opor moze powstac po zalozeniu ostrzejszych walkow... walki juz masz bedziesz dawal ostrzejsze? Czy mocniejsze sprezyny zaworowe...?
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
26 sie 2013, o 23:16 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Seryjne napinacze mogą się cofać przy gwałtownych zmianach prędkości łańcuchów - np przy redukcji na wysokich obrotach. Doczytałem się, że nawet zamknięcie przepustnicy przy maksymalnych obrotach może cofnąć napinacze. Można pokombinować z przeróbką seryjnych. Mam gdzieś napinacze od gaźnikowej, jutro popatrzę jak można je fachowo "spierniczyć" 
|
26 sie 2013, o 23:55 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ja kiedys takie cos widzialem to byl wybebeszone wszystko nawiercone i nagwintowane np M10 trzpien dorobiony i gitara tylko trzeba by pomyslec chyba o uszczelnieniu tez trzpienia jakims oringiem. bardzo długi linkProste jak swiderek.... Bardziej sie zastanawiam potem nad poprawna regulacja napiecia lancuszka... bo jeden napnie konkretnie drugi za luzno. wg mnie powinno byc to sprecyzowane np tak ze dokrecasz jakims tam momentem np 10Nm a potem 1/2 obrotu w tyl... albo cos takiego... A okreslenie ze dokrecasz do slizgu i potem wykrecasz to malo precyzyjne jest bo jeden dokreci do slizgu lekko inny tak ze lancuch sie rozciagnie a walki wygna...  w zasadzie chodzi tylko o skasowanie luzu tak jak to robi oryginalny napinacz... Ciekawe jak potem czesto trzeba napinac ten manualny...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
27 sie 2013, o 07:35 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tu jest link z instrukcją: http://www.aperaceparts.com/tech/tensioners.htmlOd kilku dni moto mi gorzej przyspieszało i dzisiaj padło sprzęgło prawdopodobnie - od 7000 obr/min ślizga się.
|
28 sie 2013, o 20:12 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Moze ja tez to mam bo kolo wlasnie 7 tys od jakiegos czasu na 3 biegu obroty bardzo ida w gore a wydaje mi sie ze powinno lepiej sie zbierac bynajmniej tak kiedys bylo
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
28 sie 2013, o 22:33 |
|
 |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox ile masz przejechane na tym sprzęgle?
_________________ SV650 => X11
|
28 sie 2013, o 22:37 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Moja to teraz nawet nie chce iść na gumę ze sprzęgła z dwójki 
|
28 sie 2013, o 22:42 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Hgw teraz mam nakrecone 36 tys jak go kupilem to mial 28 nie wiem ile takie sprzeglo wytrzymuje...kurde w aucie jak mi sie sprzeglo konczylo to wyraznie bylo to czuc ... tu jeszcze tak nie jest moze jeszcze wytrzyma z 200km
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
28 sie 2013, o 23:07 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Moje ma ze 10-12k km.
|
29 sie 2013, o 00:26 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Mysle ze trzeba by sie zastanowic nad sztywniejszymi sprezynami na sprzegle bo chyba przez te radykalne przyrosty mocy sprzeglo dostaje po tylku  No chyba ze to kwestia regulacji jeszcze w wolnej chwili sprobuje wyregulowac wg opisu z forum i zobacze czy cos sie zmieni. A tak poza tematem to chyba koniec sezonu nadchodzi zimno jak cholera.. 
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
29 sie 2013, o 07:21 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu a rosmoto robi cos ze sprzeglami w tych swoich orzwierconych piecach ?
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
29 sie 2013, o 07:29 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nic nie wspominają o sprzęgłach. Ja myślę nad sprężynami z jakiegoś GSX-R 750 lub innego moto o podobnej mocy. Muszą się wymiary sprężyn zgadzać.
|
29 sie 2013, o 12:14 |
|
 |
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
 Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Zobacz sobie tutaj np http://www.vanel.com/ jest fajny katalog w zasadzie mozesz pomierzyc oryginalna sprezyne... i dobrac z katalogu o takich samych wymiarach ale drut o 0.1 grubszy... sztywnosc bedzie wieksza... jeszcze lepiej bylo by jak by sie dalo zbadac sztywnosc tej oryginalnej ale to by trzeba zrobic jakis ukladzik do badania sztywnosci... serwisowka tylko podaje dolny limit dlugosci sprezynki ktory wynosi 56mm jak bedziesz rozbieral zmierz dlugosc sowmiarka moze sie juz wygniotla...? Ostatnio sie napalam na zestaw dysz dynojet jakie kupil janek i zrobic z moiem filtrem stage 3... ale wydaje mi sie ze te dysze 180- 185 beda duzo za duze teraz mam mikuni 160... ponizej porownanie DJ z mikuni... http://vmaxoutlaw.com/tech/dyno-mikuni.htmhttp://www.jetsrus.com/FAQs/FAQ_mikuni_vs_dynojet_vs_keihin_sizes.htmTylko cos mi tu nie pasi Janek87 mowil ze dj zaleca mu dysze dj144 wg tej tabeli wynika ze jest to dysza mikuni 135... a seryjna jest 137.5 to co wstawiamy mniejsza ??:D Jakas lipa W sumie na zdjeciu porownania dysz na zdjeciu widac jakby ta z dj byla mniejsza... moze cala robote robi tu otworek w przepustnicy i iglica... plus 3 obroty sruby mieszanki... wkoncu sruba ma wplyw na caly zakres a i iglice tez moga miec ostrzejsza... wiec teoretycznie nie musza zwiekszac dyszy jesli podlubia na dole dobrze... myle sie?? czy sie nie myle ??:D No a teraz czytajac jeszcze raz relacje janka dochodze do wniosku ze napisalem to samo 
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
30 sie 2013, o 07:28 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|