Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 20:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Też planuje kupić zestaw Dynojeta ze względu na iglice. Na stronie producenta jest info o każdym elemencie zestawu, dlaczego poprawia prace itp.

Ja idę na rekord, 150 KM w 150cio kilogramowej svce musi być :obity:


30 sie 2013, o 20:19
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No ostatnio bylo 140 km jeszcze pare tygodni i do 200 dobijesz ;)
A tego dynojeta stage 3 juz rozkminiles o co chodzi to chyba nie jest pod seryjny filtr nawet nie pod KN tam sie cyba airboxa wywala i wstawia takie dwa dupsiki ?

Zrobiles cos ze sprzeglem...?
Dzis jechalem chyba od dwuch tygodni na motorze i cos lipa chyba sie slizga bo niema powera...
jedyne co to ustawilem TPS.a seryjnie nie szarpie moto lancuchem na dole... mialem jakas z d... wartosc ustawiona 4.2 ohma bo jak czyscilem gazniki to zlozzylem to tak jak idzie ... nie wiedzialem ze tam sie cos reguluje teraz omega 1 5.07 ohm a omega2 3.96 ohm roznice czuc zwlaszcza kolo 2-3 tys obrotow ...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


30 sie 2013, o 20:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
... No a teraz czytajac jeszcze raz relacje janka dochodze do wniosku ze napisalem to samo :wtf:
:D No właściwie to ciężko się z tym nie zgodzić :D
Dysze różnią się konstrukcją m.in. wylotu, ciężko je wprost porównywać. Tutaj też to pisze http://minus.com/ltEzGNtgZtPRM Śruba regulacji mieszanki nie da Ci aż tyle co dysza główna, jeśli ustawisz za dużo to na niskich i średnich obrotach będzie bardzo za bogato. Więc może się zalewać zanim dojdziesz do zakresu gdzie działanie przejmuje dysza główna. U mnie w tej konfiguracji odpala świetnie (lepiej nawet niż wcześniej) a zbiera się dobrze w praktycznie każdym zakresie.
Jeśli dasz sztywniejszą sprężynę to przepustnica straci na szybkości działania bo będzie większy opór. Dlatego tak jak Ci pisałem, sprężyna z dj jest miększa. A do Stage 3 są te filtry co tam wtedy pokazałem więc obstawiam, że wtedy przepływ powietrza jest większy niż nawet w rozwierconym K&N bo masz 2 osobne.
Dzisiaj sobie tak jadę ok 5 tyś, sprawdzam, fajnie nawet przyśpiesza, sprawdzam bieg - 6 B) Stanowczo za szybko się mi teraz biegi kończą ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


30 sie 2013, o 21:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
140 KM są gwarantowane przy przeróbkach które planuję, uzyskanie dodatkowych 10 KM to będzie już gimnastyka, ale warto spróbować.
Zamiast filtra z airboxem wstawię dwa filtry stożkowe BMC, do tego dysze 210-220 - tak robi Rosmoto.


30 sie 2013, o 21:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35
Posty: 512
Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Byłem jakiś czas temu na lotnisku i się okazało ze moja "radykalna poprawa" to chyba placebo:)
Niestety nie mam filmów bo zawsze trzeba czegoś zapomnieć;(
Do porównania miałem SV seryjną na seryjnym filtrze+wydech przelot.
Moja wałki, K&N wycięty, dysza 160, wydech przelot.
Różnica masy na moją niekorzyść to 15-20kg.
Test pierwszy. Rolka z 4 biegu z 3krpm. Lekko zaspałem na starcie i byłem długość w plecy. Fakt że wyprzedziłem, ale bez spektakularnej przewagi. Przy 230 miałem długość moto przewagi i te 230 to jest mój Vmax. Taką samą prędkość max osiągnęła seryjna SV.
Test drugi. 1/4 mili ale tez dobiliśmy do Vmaxa... Start lipny bo niekontrolowana guma ale na niskich biegach nadrobiłem szybciej i 2-3 długości moto przewagi.

Moje takie wrażenia że brakuje mi tego pierdolnięcia na wysokich obrotach. Zejdę z dyszą niżej a najchętniej to bym tego k&n wywalił. Moto idzie równym ciągiem, nie ma dołów ani innych zacinek. Szkoda że na hamownie mam tak nie po drodze. Osoby które pojeździły tymi dwoma sprzętami stwierdzają różnice że idzie lepiej ale dupy nie urywa.

Obrazek

_________________
Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945


31 sie 2013, o 11:19
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Hmm no tego sie obawialem niestety tak jak mowisz dupy nie urywa moja nawet 220 niewykreca chyba ze licznik mam zdupiony tak czy inaczej ja ze swoim sie szykuje zeby oddac go fachowca do strojenia bo takie na oko to mozna sobie kawe poslodzic. Juz pomijam fakt ze moja ani razu na gume nieposzla ani jako seria ani po modzie no chybaa ze moja ciezka dupa skutecznie ja dociaza ;)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 sie 2013, o 13:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A ja z kolei znalazłem dawcę tłoków 90 mm - DR-Z 400... tylko wcięcia na zawory mogą być za szeroko trochę...


31 sie 2013, o 23:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
A ja z kolei znalazłem dawcę tłoków 90 mm - DR-Z 400... tylko wcięcia na zawory mogą być za szeroko trochę...


Tylko nie zapomnij o sprawdzeniu średnicy i długości sworznia tłoka...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


31 sie 2013, o 23:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Średnica się zgadza - 20 mm. Mam plan poszukać jakiejś wyeksplatowanej używki, żeby dopasować i sprawdzić, czy nie będzie kolizji z zaworami. Największe akcesoryjne do DR-z to aż 95 mm...

EDIT: Mam potwierdzone info, że tłoki z DR-Z 400 podchodzą do SVki: http://www.svrider.de/Forum/viewtopic.php?f=3&t=77263


1 wrz 2013, o 00:03
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No dobra tloki z DR-Z'tki a cylindry ?? normalnie dajesz do rozwiercenia czy sie tam tuleje wymienia jak to wyglada??
W glowicach cos sie robi??

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


2 wrz 2013, o 07:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wymiana tulei na szersze i powiększanie gniazd cylindrów na te tuleje.


2 wrz 2013, o 11:37
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A tuleje tez z DR-Z czy to sie samemu dorabia?? jakies powloki wewnatrz cylindra??

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


2 wrz 2013, o 13:31
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
gonzo911 napisał(a):
Byłem jakiś czas temu na lotnisku i się okazało ze moja "radykalna poprawa" to chyba placebo:)

Porównaj wykres z hamowni Słonia albo ten
Obrazek
(czerwony - seria, niebieski - wałki, desnorkel, wystrojone gaźniki itp)
Trudno nazwać to efektem placebo :)
Jeśli u Ciebie nie ma dużej różnicy w osiągach wzgl. serii to dowodzi poprostu, że coś w silniku musi nie grać. Kwestia tylko dojsć, co...

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


2 wrz 2013, o 14:54
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jeszcze żebyś załatał tą "dziurę" przy 4.5-6 to było by zajebiaszczo. Tak jest tylko bardzo dobrze :P

Zielony wykres to rozumiem "w pół drogi"?

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


2 wrz 2013, o 15:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
vioox napisał(a):
A tuleje tez z DR-Z czy to sie samemu dorabia?? jakies powloki wewnatrz cylindra??

Oddaje się tłok i cylinder do specjalistycznego zakładu i oni dorabiają tuleje, którą potem wciskają na prasie hydraulicznej.
Tuleje nie będą drogie, bo w SV tuleje są bez nicasilu.
Słyszałem, że pokrycie jednej tulei nicasilem to 1800 zł :->

z2maciek napisał(a):
Trudno nazwać to efektem placebo :)
Jeśli u Ciebie nie ma dużej różnicy w osiągach wzgl. serii to dowodzi poprostu, że coś w silniku musi nie grać. Kwestia tylko dojsć, co...



Dokładnie tak jak pisze z2maciek. Mój silnik, który był świeżo po modach oddawał moc równomiernie, bez żadnych dołów i na dokładkę przy 6-7 tysięcy miał dodatkowego kopniak, który by efektem podmianki wałków. Silnik był mocniejszy od seryjnego w całym zakresie, a nie jak niektórzy myślą, że mocniejszy w górnym, ale słabszy w dolnym.

Obecnie motocykl wymaga serwisu czyli wymiany mocno już zabrudzonego filtra (powiększony filtr trzeba częściej wymieniać niż serię), wymiany pospawanego kolektora, który blokuje w jakimś stopniu przepływ spalin oraz serwis sprzęgła - wymiana tarcz oraz sprężyn dociskowych na mocniejsze.


kacperski napisał(a):
Jeszcze żebyś załatał tą "dziurę" przy 4.5-6 to było by zajebiaszczo. Tak jest tylko bardzo dobrze :P

Zielony wykres to rozumiem "w pół drogi"?

U mnie takiej dziury nie ma, ale to pewnie zależy też od zastosowanego układu wydechowego.
Zielony wykres to zmiana dysz i końcówki wydechu, seryjne wałki.


2 wrz 2013, o 15:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
W dwusuwach nikasil to koszt rzędu 800 nie 1800. Tu powinno być podobnie. Nie ma tragedii.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


2 wrz 2013, o 15:28
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Dzis sie kontaktowalem z gosciem z hamowni .... polecil mi zestaw firmy factorypro CRB-S36-3.7-RK3 tylko cena mnie troche zabila bo za takie cos chce 280 ojro do tego strojenie na hamowni 720 zl i wspawanie gniazda sondy lambda 120 zl... droga impra swoja droga ktos cos wie na temat tego zestawu ?
Mozna tu cos poczytac to chyba jest zestaw z wywaleniem airboxa i osobne filtry na gazniki ...?
Wykres minimalnych zyskow:
http://www.factorypro.com/images/dynocharts/dyno_S36-STK_to_3.0_comp.gif
opis:
http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prods36.html
Co o tym myslita ?

A tak jeszcze komentujac Wasze komentaze do Gonzo to co poza gaznikami moze byc nie tak ze sie mocy nie uzyskalo?? przewidzianej??
Pytam bo sam mam tak sobie i ostanio odkrylem dopiero regulacje TPS'a i teraz moj sprzet jest mega elastyczny do tego co bylo wczesniej... ja myslalem ze ten typ tak ma ze przy 4 tys szarpie lancuchem... teraz moge na 6 biegu schodzic do 3.5 tys... :D
Moze jeszcze sie cos ustawia?? zapłon czy cos takiego nic??

Co do samego moda z walkami to w drugim linku jaki dalem jest opis factory pro i osiagane efekty jak modzili swoja sv'ke... no i widac ze same walki duzo konikow nie daja dopiero po dolozeniu wydechu sportowego motocykl uwolnili deklarowane 25% wzrostu mocy...musze chyba wywalic dbkiler i sonde bo pewnie mi blokuja przelot spalin :P

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


2 wrz 2013, o 17:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Rozebrałem właśnie gaźniki i widzę w haynesie, że pomiędzy Needle retainer (plastikowym elemencie pomiędzy długą sprężyną cofającą membranę a iglicą) jest krótka sprężynka - w mnie w przednim gaźniku jej nie było (do tylnego jeszcze się nie dobrałem). O co kaman? Spróbować podobną dorobić? Jakiej długości ona jest?


3 wrz 2013, o 18:08
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak tam jest sprezynka oparta o ten plastik co blokujesz iglice a drugim koncem osadzona na iglicy... dzieki temu iglica nie jest osadzona na sztywno w przepustnicy tej plastikowej.... wez zluz calosc i nacisnij czubek iglicy lekko powinna ona pracowac przod tyl... jak nie masz sprezyny to lipa bo iglica ma tendencje do cofania sie i zalewania wieksza iloscia paliwa ...
Dlatego w zestawie dynojeta te sprezynki sa i jak pisza nie trzeba ich wymieniac tylko sa w razie czebo bo urzytkownicy je gubia podczas montazu ;) musisz sobie zalatwic takie sprezynki jak niemasz... ;)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


3 wrz 2013, o 18:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Znaleziona :) A już miałem do ciebie pisać z prośbą o kolejną kopertę z wkładką ;) Cały garaż na kolanach, ale się znalazła!


3 wrz 2013, o 18:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL