Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 sty 2025, o 19:40



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy 
Autor Wiadomość
pieszy

Dołączył(a): 22 sie 2013, o 20:32
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s 2003
Post Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Witam mam problem, jakiś miesiąc temu zatarłem silnik na wale korbowym, zrobiłem remont wał korbowy został przełożony z innego silnika od dl1000, wał był mierzony i był taki sam. Silniki chodzi ale nie jeździ tak jak przedtem mam odczucie że jest duzo słabszy, po za tym na 6 biegu przy 6 tys obrotów przed remontem miałem 155km/h a teraz mam 120km/h, sv 1000s rok 2003, jak ktoś ma jakieś pomysły to piszcie bo ja już nie mam pojęcia o co moze chodzić


18 wrz 2013, o 12:57
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Napisałem ci już na FB, wymiana wału nie zmieniła by ci wskazań prędkościomierza. Obczaj licznik prędkości. I sprawdzasz kopa tylko na liczniku? Czujesz żeby faktycznie było słabsze odejście czy tylko cyferki ci się nie zgadzają?

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 wrz 2013, o 13:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51
Posty: 1279
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Ja się słabo znam a taka operacja wymaga precyzji a nie tylko rozebrania i przełożenia części.
W przypadku braku mocy proponuję pomierzyć kompresję na każdym garze
W przypadku obrotów i predkości jak już napisał Kacperski

_________________
http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych


18 wrz 2013, o 13:19
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
A co z panewkami? Szlifowany wał i dorabiane na wymiar czy też przełożyłeś z DL'a?
Co do tej prędkości, to tak jak Kacper napisał - wał nie ma nic do rzeczy. A mnie co innego ciekawi, dobrze poskładałeś skrzynię? Nie powiem z pamięci przy jakich obrotach jaką prędkość na poszczególnych biegach powinna mieć SV1000. Ale jeśli faktycznie przed remontem przy 6tys miałeś 155, a po remoncie przy tych samych obrotach masz 120, to wg serwisówki wynik daje idealnie przełożenie czwartego biegu...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


18 wrz 2013, o 13:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
ale to czuć kiedy się biegi wrzuca do góry bez dodawania gazu, motocykl słabnie a raczej spadają obroty bo przy mocy litra to nie jest aż tak bardzo odczuwalne no chyba, że w tym przypadku przy źle złożonej skrzyni po wrzuceniu z piątki na szóstkę obroty rosną. A niższych biegach też jest słabszy?

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


18 wrz 2013, o 14:11
Zobacz profil WWW
pieszy

Dołączył(a): 22 sie 2013, o 20:32
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s 2003
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Generalnie co do roboty to robił ten silnik gościu który zajmuje się motocyklami od 20 lat, także nie jakiś nowicjusz, panewki też były przekładane od dl'a, generalnie miałem drugi silnik i wszystko co było potrzebne było brane orginalne, mechanik miał dzisiaj sprawdzić prędkość z gps, a jak nie to to sprawdzić czy przypadkiem rozrząd nie został źle złożony naprzykład o jeden ząbek, ma też podlecieć gościu z komputerem by sprawdzić czy jest dobre ciśnienie. Generalnie motocykl jedzie przyspiesza ale to nie jest to co było. A co do tej skrzyni biegów to co mogli spaprać????


18 wrz 2013, o 18:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
sprawdz sobie błedy, może coś źle podpiąłeś albo przestawiłeś podczas składania moto. tak jak piszesz sv 1000 na 6biegu przy 6 tys ma ok. 160 km/h

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


18 wrz 2013, o 20:10
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2012, o 18:51
Posty: 1279
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (okolice)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
wg. tego co piszesz to moto masz teraz słabsze na każdym biegu więc to raczej nie skrzyni wina, po 2 czułbyś chyba że nie pracuje ona tak jak powinna.

_________________
http://www.cwaniacy.com.pl/<=Wejdź i dowiedz się jak możesz regularnie zarabiać na promocjach bankowych


18 wrz 2013, o 20:14
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
Może tak sprzęgło ślizga :)

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


18 wrz 2013, o 20:48
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 22 sie 2013, o 20:32
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s 2003
Post Re: Remont silnika sv 1000, zatarty wał korbowy
nie sprzęgło już wykluczyliśmy


19 wrz 2013, o 15:30
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL