Re: wymiana przedniej zębatki w SV 1000
sv 1000 s
odkręcasz 2 śruby wysprzęglika hydraulicznego sprzęgła, ściągasz wysprzęglik, potem odkręcasz czujnik prędkości na imbus, potem odkręcasz trzy (chyba) śruby pokrywy, popukaj czymś w tą pokrywę np. gumowym młotkiem bo może mieć opory ze zdjęciem, tak samo jak ten wysprzęglik co opisałem wcześniej.nie trzeba demontować niczego więcej, żadnej dzwigni zmiany biegów. temat przerabiany przezemnie w lipcu, zerknij w mojej galerii. a co konkretnie robisz tam że chcesz demontować?
przyjrzyj się dokładnie uszczelniaczowi p.pyłowemu wysprzęglika - lepiej dorobić z np. gumowej osłony swożnia końcówki drążka kier. od samochodu niż płacić za ten kawałek gumy pieniądze. ,
jakbyś mył naftą okolice zębatki no nie radzę wyciągać tego pręcika z uszczelniacza z bloku silnika ( jak zdejmiesz pokrywę to będziesz widział pręcik) bo jak naleci syfu do wewnątrz to uszczelniacz może szlag trafić
- 70,42 zł w serwisie ( i tylko w serwisie)
pozatym zerknij na forum na patent z rurką na pręciku żęby syf się na powierzchni pracującej nie osadzał.
zębatka jest dokręcona nakrętką i śrubą na imbus na wałku zdawczym.
no chyba wszystko opisałem, a okolice zębatki myć naftą świetlną i nie odpalać moto z wyjętym pręcikiem bo olej wyleci w baaardzo szybkim tempie.
tu masz link do galerii
viewtopic.php?f=9&t=8746&hilit=kisiel+krzychu&start=120pozdr i powodzenia