Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wczoraj wymieniałem klocki hamulcowe z tyłu. Zaskoczył mnie wygląd starych klocków. Na klocku od strony tłoczka została minimalna ilość okładziny, natomiast na drugim klocku okładzina była jedynie delikatnie starta w porównaniu do nowych klocków. Czy to normalna sytuacja, czy może coś u mnie nie halo?
według mnie nierównomiernie otwiera tłoczki, u mnie np. jeden z tłoczków zapiekł się, rozebrałem całość na części pierwsze, nasmarowałem i już jest cacy, plus oczywiście wymiana płynu i odpowietrzenie.
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Całkowitą rozbiorkę zacisku zostawiam sobie na po sezonie. Z tego co wczoraj zauważyłam, to wszystko lekko chodzi. Śruba mocująca zacisk przechodząca przez tuleję, ładnie nasmarowana, sama tulejka w osłonie gumowej też ładnie chodzi... Chyba, że problem jest z tą drugą śrubą i tuleją, któych nie rozkręca się przy wymianie klocków. Ciężko się do niej dostać przez wydech, dlatego tak jak pisałem zabiorę się za to po sezonie, bo z waszych wypowiedzi wynika, że jest jednak nie halo...
Factory U mnie chodzi o tylny hamulec i w SVce jest jeden tłoczek.
Całkowitą rozbiorkę zacisku zostawiam sobie na po sezonie. Z tego co wczoraj zauważyłam, to wszystko lekko chodzi. Śruba mocująca zacisk przechodząca przez tuleję, ładnie nasmarowana, sama tulejka w osłonie gumowej też ładnie chodzi... Chyba, że problem jest z tą drugą śrubą i tuleją, któych nie rozkręca się przy wymianie klocków. Ciężko się do niej dostać przez wydech, dlatego tak jak pisałem zabiorę się za to po sezonie, bo z waszych wypowiedzi wynika, że jest jednak nie halo...
Factory U mnie chodzi o tylny hamulec i w SVce jest jeden tłoczek.
wiem że o tylny ale jest jeden tłoczek z jednej strony a drugi z drugiej o to mi chodziło. Przerobiłem temat w Aprilce. Jeden wogóle się nie poruszał.
Z tyłu są dwa tłoczki, a zacisk nie jest pływający. Idzie zima, na spokojnie rozbierzesz zacisk (a najlepiej to od razu wszystki trzy), przeczyścisz, nasmarujesz, zalejesz nowym płynem i na wiosnę nie poznasz hamulców.
coś mi się wydaje że z tyłu jest jeden tłoczek od zewnetrznej strony.
poczekaj bo chyba się pogubiłem hahhaha jak może być tloczek z jednej strony jak masz 2 klocki więc obydwa musza podjechać do tarczy... ?? mam nocki więc jestem zachukany , ja w Aprilce tak mam
2 paź 2013, o 14:37
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jest jeden tłoczek z jednej strony. Zacisk jest na prowadnicach takich ślizgach i jak tłoczek się wysuwa to zacisk na ślizgach się przesuwa. Tak o to dwa klocki dociskają się do tarczy .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
We wtryskowej SV650 jest pływający zacisk z jednym tłoczkiem, w gaźnikowej SV650 jest stały zacisk z dwoma tłoczkami po dwóch stronach tarczy hamulcowej
Jest jeden tłoczek z jednej strony. Zacisk jest na prowadnicach takich ślizgach i jak tłoczek się wysuwa to zacisk na ślizgach się przesuwa. Tak o to dwa klocki dociskają się do tarczy .
no to by wiele wyjaśniało hahahha ale masz rację tyle że ja mam 2 tłoczki z tyłu ale nie o tym mowa
2 paź 2013, o 16:13
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
... a mi się po prostu nierównomiernie klocki ścierały... tak jak pisałem teraz zostaje jak jest, a po sezonie będzie całkowita rozbiórka układów hamulcowych i przedniego zawieszenia